Ma arvan,et ma ei hakka midagi ümber enam tegema ja küll aeg näitab kui palju keegi kuskilt sulab või põleb või lühisese läheb,mul kõlarid nagunii ei mängi kõvasti,pigem päris vaikse peal.Garaažis on mul 6 kõlarit ülesse pandud samade juhtmetega ning need on seal juba üle aasta mänginud,pole tänase päevani tähendanud mingeid rikkeid ega heli kvaliteedi langust.Originaalsuse all pidasin ma silmas seda,et kõik muudatused mis ma sisse viin ei tohi muuta auto väljanägemist sellisel kujul,et oleks aru saada, et tegu oleks omaloominguga, samuti , kui kunagi uue auto saan ja soovin selle tagasi tehase seadesse panna,siis ei tekiks mul mingeid probleeme seda teha,jupid tuleb lihtsalt originaalide vastu tagasi vahetada.Nii on isegi taga aknalaua kõlarid ära peidetud nahkkatte alla ,ainult lähemal uurimisel on arusaada ,et väikesed nööbi augukesed viitavad kõlarite olemasolule.Martpoiss kirjutas:See peenike kaabel põleb ise läbi ja sulab ära kui lühisesse peaks minema ma arvan, põlema midagi päris raske panna sellisega.
Kui sa autot tahad originaalsena hoida siis miks sa paned plastiktiivad?
IZ 412IE 1978 Tanello2
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Kõlarikaabli kohta loe nt. http://www.procosound.com/download/whit ... Cables.pdf.
Rikete tekkimine on pigem raske tulema, kui võimsused on väikesed. Küll aga on võimatu, et helikvaliteet normaalne nende juhtmetega on, ka veel suhteliselt väikeste võimsuste juures. Kui võrreldes korraliku juhtmega sa ei kuule helikvaliteedil erinevust, siis on ilmselt vaja oma kõrvadega arsti juurde minna - siis peab viga kõrvades olema. Aga kui sul on kõlar nagunii kinni kaetud nahaga siis ega sealt eriti midagi kuulda ei saagi.
See küll ei ole kõlarisse mineva signaali puhul nii lihtne, aga kindlasti peab ära mainima ka selle, et 100w 12V juures on 8,3 amprit, kui aga 100w nt 40V juures on 2,5 amprit või 220V juures lausa vaid 0,45 amprit. Pane tähele, et mingil põhjusel valitakse juhe teda läbivate voolutugevuse (amprite) järgi, mitte pinge (voltide).
Aga üldiselt kui ise oled rahul, siis on ju hästi... Teistele lihtsalt ei soovitaks.
Rikete tekkimine on pigem raske tulema, kui võimsused on väikesed. Küll aga on võimatu, et helikvaliteet normaalne nende juhtmetega on, ka veel suhteliselt väikeste võimsuste juures. Kui võrreldes korraliku juhtmega sa ei kuule helikvaliteedil erinevust, siis on ilmselt vaja oma kõrvadega arsti juurde minna - siis peab viga kõrvades olema. Aga kui sul on kõlar nagunii kinni kaetud nahaga siis ega sealt eriti midagi kuulda ei saagi.
See küll ei ole kõlarisse mineva signaali puhul nii lihtne, aga kindlasti peab ära mainima ka selle, et 100w 12V juures on 8,3 amprit, kui aga 100w nt 40V juures on 2,5 amprit või 220V juures lausa vaid 0,45 amprit. Pane tähele, et mingil põhjusel valitakse juhe teda läbivate voolutugevuse (amprite) järgi, mitte pinge (voltide).
Aga üldiselt kui ise oled rahul, siis on ju hästi... Teistele lihtsalt ei soovitaks.
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Pole pikkaaega oma autokest puutunud ja otsustasin viimaks jälle käed külge lüüa, sõitsin spetsiaalselt sellel kolmapäeval tagasi maale, et ära vahetada per**e keeratud termostaadi korpus foorumist ostetud uus jublaka vastu,seoses selle tööga siis otsustasin ka kogu jahutusvedeliku rohelise välja lasta ja vahetada tutika punase vastu ning seejärel tuli magus isu proovida võtmest süüdet anda, sest sõber tõi mu aku ka tagasi.
viimati töötas mootor laitmatult 06.juuli 2013 kell 13:30
434 päeva seisnud mootor (igal 100.päeval lasin tilga õli igasse silindrisse ja keerasin vändaga 1 ringi peale mootorile)
Katsekäivitamine ilma eetri ja muu solgita(lihtsalt võtme keeramine) kell 22:45, toores peal ja jäigi käiama.....
toores maha ja auto hüppas kohe ellu kell 22:46 kes veel ütleb et defors mootor ei võta vedu, läheb nagu nalja käima
Lasin mootori soojaks ning tegin inspektsiooni kust mida lekib, selgus et kõik see mees püsib ilusti sees, ainuke koht oli õlifiltri kopsik, aga see lekkis mul juba ostust saati, ilmselt on tihend õhtal.
Nüüd kus mootoriga on kõik Okk, pööran oma tähelepanu käigukastile, mis pärast avariid ei lubanud peale 3. ja 4. midagi lülitada, välisvaatluste inspektsioon avastas, et errori põhjustaja asub käigukasti all külje peal,kus hoovastikud koostööd teevad, nimelt on see saanud kivilt sellise löögi (detail nr 17), et on puhta kõveraks kõik pressinud, otsus: maha monteerida ja välja vahetada.
Töö sai tehtud äärmiselt kergelt ja hoovastik lahti ühendatud ning samuti ka poldid(detail nr 17 küljest) kuid see plaat ei taha ikkagi kasti küljest eemalduda arvasin, et ehk on vaja jõudu rakendada kuid ka see ei andnud tulemust, iseenesest see jubin peaks olema eemaldatav aga millegipärast ta tõrgub koostööst remondi osakonnaga
kuna aeg sai hiline ja homme vaja jälle kooli minna, viskasin mutrivõtme nurka ja sõitsin linna tagasi, eks nädalavahetusel vaatame mis seal õige toimub.
viimati töötas mootor laitmatult 06.juuli 2013 kell 13:30
434 päeva seisnud mootor (igal 100.päeval lasin tilga õli igasse silindrisse ja keerasin vändaga 1 ringi peale mootorile)
Katsekäivitamine ilma eetri ja muu solgita(lihtsalt võtme keeramine) kell 22:45, toores peal ja jäigi käiama.....
toores maha ja auto hüppas kohe ellu kell 22:46 kes veel ütleb et defors mootor ei võta vedu, läheb nagu nalja käima
Lasin mootori soojaks ning tegin inspektsiooni kust mida lekib, selgus et kõik see mees püsib ilusti sees, ainuke koht oli õlifiltri kopsik, aga see lekkis mul juba ostust saati, ilmselt on tihend õhtal.
Nüüd kus mootoriga on kõik Okk, pööran oma tähelepanu käigukastile, mis pärast avariid ei lubanud peale 3. ja 4. midagi lülitada, välisvaatluste inspektsioon avastas, et errori põhjustaja asub käigukasti all külje peal,kus hoovastikud koostööd teevad, nimelt on see saanud kivilt sellise löögi (detail nr 17), et on puhta kõveraks kõik pressinud, otsus: maha monteerida ja välja vahetada.
Töö sai tehtud äärmiselt kergelt ja hoovastik lahti ühendatud ning samuti ka poldid(detail nr 17 küljest) kuid see plaat ei taha ikkagi kasti küljest eemalduda arvasin, et ehk on vaja jõudu rakendada kuid ka see ei andnud tulemust, iseenesest see jubin peaks olema eemaldatav aga millegipärast ta tõrgub koostööst remondi osakonnaga
kuna aeg sai hiline ja homme vaja jälle kooli minna, viskasin mutrivõtme nurka ja sõitsin linna tagasi, eks nädalavahetusel vaatame mis seal õige toimub.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
sain endale originaalpakendites olnud Mosse necessary tarvikud, kas lisatulede juhtmed ühendan lihtsalt piduritulede klemmide külge või on vaja midagi keerulisemat ette võtta, et nad ikka täisjõul säraksid ?
tagumised norma rihmad 1989(pidin need ostma, sest Normast jäingi üle poole aasta rihmasid ootama )
tagumised norma rihmad 1989(pidin need ostma, sest Normast jäingi üle poole aasta rihmasid ootama )
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
nüüd jälle õle pika aja leidsin end nädalavahetusel garaažist, selle asemel on niisama ringi koogutada ja tolmu näpuga rullida, otsustasin see nv siiski midagi asjalikku kah teha.
Selleks, et arst saaks patsiendiga tegelema hakata, tuleb kõigepealt alustada elementaarsetest isikukaitsevahenditest
Alustasin kõige lihtsamast tööst, milleks oli siis eelmine nv ära värvitud sumbutiringi tagasi panemine.
Kohe alguses aga tekkis tööseisaks, sest garaažis oli külm ja oli vaja tuli alla teha
Kui sellega ühelepoole sain siis tekkis uus vigastus, selgus et ma unustasin linnast osta kaasa uued sumbuti klambrid
Mina neid vanu roostekäkke küll oma värvitud torude külge ei pane, nii kõva mossemees ma nüüd kah ei ole .
jäi siis nii,et ainult väljalaske kollektor koos püsktega läksid tagasi omale kohale, ülejäänud teen järgmine nv.
rõõm on kohe midagi keerata, kui selleks vajalikud riistad olemas kõik on
suure hooga olin kogemata oma varudest ühe paari pükse ka üle värvinud
Nüüd ,kus plaanitust varem sumbuti töö järsku otsa sai , ei osanud kohe esimese hooga muud teha kui puid alla loopida ja niisama soojas autos istuda mõndaaega ja läks ka see istumine asja ette, sest seal asju näppides tuli mul käigukangi nähes meelde, et see raibe on ka alles tegemata ju mis seal siis ikka, ronisin aga auto alla ja võtsin seekord haamri kaasa, üritasin külgepidi liigutavat polti pesast välja taguda, kui see ei õnnestunud siis väänasin haamriga lihtsalt kõveraks sõidetud alumise aasa niipalju eemale, et külgepidi käiguvahetus polt saaks vabalt liikuda, nüüd töötab käigukast täpselt nii hästi ,kui hästi töötas ta enne minu väikest võsakülastust (aga mitte nii hästi kui mu toonori azlk oma)
kang ei liigu täitsa vabalt külgepidi, väheke tuleb ikka käega kaasa aidata, aga suht selline oli ta ka ostmisel.
Ainuke vahe on nüüd selles, et originaalis oli seal otsas veel splindiga lukkmutter , nüüd ei mahu ma seda splinti sealt läbi panema, kas on üldse vajalik see tagasi panna kui see polt nagunii sealt kuhugile minna ei saa ? (haamriga järgi proovitud)
Kui ma kuid tagasi kasti külje pealt detaili nr 17 (vaata teema 09 Okt 2014 postitust) kinnituspoldid lahti võtsin ja seda kätte ei saanud, siis oli kast alt kuiv, täna kui kõik poldid tagasi kruvisin, ujus kogu välimine korpus ja märg oli ka alla pandud
imapaber, uurisin nii huvipärast, et palju seda õli siis kastis alles on , ja välja voolas 0,33 ml valasin siis selle lörri tagasi kasti ja panin ostunimekirja ühe asja juurde
nüüd kus kastiga ka ühelepoole sain, leidsin et aeg on maha kruvida ka parema külje tiib, mis ta ikka auto küljes istub, kui tast tolku midagi pile, asemele tulevad ju plastiktiivad.
Seest keerates oli tore teada, et esimesed tiivad on vastu pidanud ilusad 36 aastat ning et NSVL hoidis kokku nii krundi kui ka värvi pealt
ja nagu alati on alt 2 poldi keeramine see kõige suurem geberniit üldse, õnneks WD-40 lahendab kõik tülid ning poldid tulid rahvasõbralikult välja
küll aga ootas mind ees üllatus suur, kui tiib lõpuks autost eemaldus, mingi kuradi kämbla suurune mullakamakas rippus auto küljes
andsin sõbraliku patsu ning põrandale lennanud mullahunnikust vaatas vastu suur kaltsuräbal
NO TULE TAEVAS APPI ! järjekordne Good Job ENSVL
autopoolne seisund on äärmiselt rahuldav ning igati korras, isegi pärast 36 aastat ja kaltsu, aga ühtegi läbivat roostet polegi
tihend tegi oma tööd 36 aastat nii hästi, et tiival olid isegi keevituspunktid paljad ja ilusad nagu eile lastud
Tegin ääred roostest puhtaks ning asetasin plastikud peale, istusid peale nagu valatud.
Tekkis kohe selline Trabandi tunne
nüüd ei jää muud, kui teha mossejuttu sõbraga ja vaadata kes teeb pahteldamised,lihvimised ja värvimised.
Selleks, et arst saaks patsiendiga tegelema hakata, tuleb kõigepealt alustada elementaarsetest isikukaitsevahenditest
Alustasin kõige lihtsamast tööst, milleks oli siis eelmine nv ära värvitud sumbutiringi tagasi panemine.
Kohe alguses aga tekkis tööseisaks, sest garaažis oli külm ja oli vaja tuli alla teha
Kui sellega ühelepoole sain siis tekkis uus vigastus, selgus et ma unustasin linnast osta kaasa uued sumbuti klambrid
Mina neid vanu roostekäkke küll oma värvitud torude külge ei pane, nii kõva mossemees ma nüüd kah ei ole .
jäi siis nii,et ainult väljalaske kollektor koos püsktega läksid tagasi omale kohale, ülejäänud teen järgmine nv.
rõõm on kohe midagi keerata, kui selleks vajalikud riistad olemas kõik on
suure hooga olin kogemata oma varudest ühe paari pükse ka üle värvinud
Nüüd ,kus plaanitust varem sumbuti töö järsku otsa sai , ei osanud kohe esimese hooga muud teha kui puid alla loopida ja niisama soojas autos istuda mõndaaega ja läks ka see istumine asja ette, sest seal asju näppides tuli mul käigukangi nähes meelde, et see raibe on ka alles tegemata ju mis seal siis ikka, ronisin aga auto alla ja võtsin seekord haamri kaasa, üritasin külgepidi liigutavat polti pesast välja taguda, kui see ei õnnestunud siis väänasin haamriga lihtsalt kõveraks sõidetud alumise aasa niipalju eemale, et külgepidi käiguvahetus polt saaks vabalt liikuda, nüüd töötab käigukast täpselt nii hästi ,kui hästi töötas ta enne minu väikest võsakülastust (aga mitte nii hästi kui mu toonori azlk oma)
kang ei liigu täitsa vabalt külgepidi, väheke tuleb ikka käega kaasa aidata, aga suht selline oli ta ka ostmisel.
Ainuke vahe on nüüd selles, et originaalis oli seal otsas veel splindiga lukkmutter , nüüd ei mahu ma seda splinti sealt läbi panema, kas on üldse vajalik see tagasi panna kui see polt nagunii sealt kuhugile minna ei saa ? (haamriga järgi proovitud)
Kui ma kuid tagasi kasti külje pealt detaili nr 17 (vaata teema 09 Okt 2014 postitust) kinnituspoldid lahti võtsin ja seda kätte ei saanud, siis oli kast alt kuiv, täna kui kõik poldid tagasi kruvisin, ujus kogu välimine korpus ja märg oli ka alla pandud
imapaber, uurisin nii huvipärast, et palju seda õli siis kastis alles on , ja välja voolas 0,33 ml valasin siis selle lörri tagasi kasti ja panin ostunimekirja ühe asja juurde
nüüd kus kastiga ka ühelepoole sain, leidsin et aeg on maha kruvida ka parema külje tiib, mis ta ikka auto küljes istub, kui tast tolku midagi pile, asemele tulevad ju plastiktiivad.
Seest keerates oli tore teada, et esimesed tiivad on vastu pidanud ilusad 36 aastat ning et NSVL hoidis kokku nii krundi kui ka värvi pealt
ja nagu alati on alt 2 poldi keeramine see kõige suurem geberniit üldse, õnneks WD-40 lahendab kõik tülid ning poldid tulid rahvasõbralikult välja
küll aga ootas mind ees üllatus suur, kui tiib lõpuks autost eemaldus, mingi kuradi kämbla suurune mullakamakas rippus auto küljes
andsin sõbraliku patsu ning põrandale lennanud mullahunnikust vaatas vastu suur kaltsuräbal
NO TULE TAEVAS APPI ! järjekordne Good Job ENSVL
autopoolne seisund on äärmiselt rahuldav ning igati korras, isegi pärast 36 aastat ja kaltsu, aga ühtegi läbivat roostet polegi
tihend tegi oma tööd 36 aastat nii hästi, et tiival olid isegi keevituspunktid paljad ja ilusad nagu eile lastud
Tegin ääred roostest puhtaks ning asetasin plastikud peale, istusid peale nagu valatud.
Tekkis kohe selline Trabandi tunne
nüüd ei jää muud, kui teha mossejuttu sõbraga ja vaadata kes teeb pahteldamised,lihvimised ja värvimised.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
mul sulle halbu uudiseid kollektori üle värvimisega seonduvalt, uudis jõuab kohale siis kui mootori käima paned
sp ma olen igasuguste kuumade osade värvimise ammu ära lõpetanud
sp ma olen igasuguste kuumade osade värvimise ammu ära lõpetanud
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Kuumakindla värviga vast ei tohiks miskit suurt häda olla ?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
kuumakindlaga pole häda miskit.
aga suht mõtetu tegevus,natuksese aja pärast jälle rebane.
kuum sumps võtab kiirelt roostekirme peale.
aga suht mõtetu tegevus,natuksese aja pärast jälle rebane.
kuum sumps võtab kiirelt roostekirme peale.