26. leht 28-st

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 16 Juun 2014 23:35
Postitas tanello2
Martpoiss kirjutas:See peenike kaabel põleb ise läbi ja sulab ära kui lühisesse peaks minema ma arvan, põlema midagi päris raske panna sellisega.
Kui sa autot tahad originaalsena hoida siis miks sa paned plastiktiivad?
Ma arvan,et ma ei hakka midagi ümber enam tegema ja küll aeg näitab kui palju keegi kuskilt sulab või põleb või lühisese läheb,mul kõlarid nagunii ei mängi kõvasti,pigem päris vaikse peal.Garaažis on mul 6 kõlarit ülesse pandud samade juhtmetega ning need on seal juba üle aasta mänginud,pole tänase päevani tähendanud mingeid rikkeid ega heli kvaliteedi langust.Originaalsuse all pidasin ma silmas seda,et kõik muudatused mis ma sisse viin ei tohi muuta auto väljanägemist sellisel kujul,et oleks aru saada, et tegu oleks omaloominguga, samuti , kui kunagi uue auto saan ja soovin selle tagasi tehase seadesse panna,siis ei tekiks mul mingeid probleeme seda teha,jupid tuleb lihtsalt originaalide vastu tagasi vahetada.Nii on isegi taga aknalaua kõlarid ära peidetud nahkkatte alla ,ainult lähemal uurimisel on arusaada ,et väikesed nööbi augukesed viitavad kõlarite olemasolule.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 17 Juun 2014 09:34
Postitas Mutionu
Kõlarikaabli kohta loe nt. http://www.procosound.com/download/whit ... Cables.pdf.
Rikete tekkimine on pigem raske tulema, kui võimsused on väikesed. Küll aga on võimatu, et helikvaliteet normaalne nende juhtmetega on, ka veel suhteliselt väikeste võimsuste juures. Kui võrreldes korraliku juhtmega sa ei kuule helikvaliteedil erinevust, siis on ilmselt vaja oma kõrvadega arsti juurde minna - siis peab viga kõrvades olema. Aga kui sul on kõlar nagunii kinni kaetud nahaga siis ega sealt eriti midagi kuulda ei saagi.

See küll ei ole kõlarisse mineva signaali puhul nii lihtne, aga kindlasti peab ära mainima ka selle, et 100w 12V juures on 8,3 amprit, kui aga 100w nt 40V juures on 2,5 amprit või 220V juures lausa vaid 0,45 amprit. Pane tähele, et mingil põhjusel valitakse juhe teda läbivate voolutugevuse (amprite) järgi, mitte pinge (voltide).

Aga üldiselt kui ise oled rahul, siis on ju hästi... Teistele lihtsalt ei soovitaks.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 09 Okt 2014 15:48
Postitas tanello2
Pole pikkaaega oma autokest puutunud ja otsustasin viimaks jälle käed külge lüüa, sõitsin spetsiaalselt sellel kolmapäeval tagasi maale, et ära vahetada per**e keeratud termostaadi korpus foorumist ostetud uus jublaka vastu,seoses selle tööga siis otsustasin ka kogu jahutusvedeliku rohelise välja lasta ja vahetada tutika punase vastu ning seejärel tuli magus isu proovida võtmest süüdet anda, sest sõber tõi mu aku ka tagasi.

viimati töötas mootor laitmatult 06.juuli 2013 kell 13:30
434 päeva seisnud mootor (igal 100.päeval lasin tilga õli igasse silindrisse ja keerasin vändaga 1 ringi peale mootorile)
Katsekäivitamine ilma eetri ja muu solgita(lihtsalt võtme keeramine) kell 22:45, toores peal ja jäigi käiama..... :err
toores maha ja auto hüppas kohe ellu kell 22:46 :rokib kes veel ütleb et defors mootor ei võta vedu, läheb nagu nalja käima :P

Lasin mootori soojaks ning tegin inspektsiooni kust mida lekib, selgus et kõik see mees püsib ilusti sees, ainuke koht oli õlifiltri kopsik, aga see lekkis mul juba ostust saati, ilmselt on tihend õhtal.

Nüüd kus mootoriga on kõik Okk, pööran oma tähelepanu käigukastile, mis pärast avariid ei lubanud peale 3. ja 4. midagi lülitada, välisvaatluste inspektsioon avastas, et errori põhjustaja asub käigukasti all külje peal,kus hoovastikud koostööd teevad, nimelt on see saanud kivilt sellise löögi (detail nr 17), et on puhta kõveraks kõik pressinud, otsus: maha monteerida ja välja vahetada.
Pilt

Töö sai tehtud äärmiselt kergelt ja hoovastik lahti ühendatud ning samuti ka poldid(detail nr 17 küljest) kuid see plaat ei taha ikkagi kasti küljest eemalduda ??? arvasin, et ehk on vaja jõudu rakendada kuid ka see ei andnud tulemust, iseenesest see jubin peaks olema eemaldatav aga millegipärast ta tõrgub koostööst remondi osakonnaga :angry

kuna aeg sai hiline ja homme vaja jälle kooli minna, viskasin mutrivõtme nurka ja sõitsin linna tagasi, eks nädalavahetusel vaatame mis seal õige toimub.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 16 Okt 2014 12:23
Postitas tanello2
sain endale originaalpakendites olnud Mosse necessary tarvikud, kas lisatulede juhtmed ühendan lihtsalt piduritulede klemmide külge või on vaja midagi keerulisemat ette võtta, et nad ikka täisjõul säraksid ?

Pilt
tagumised norma rihmad 1989(pidin need ostma, sest Normast jäingi üle poole aasta rihmasid ootama :angry )
Pilt

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 16 Okt 2014 13:47
Postitas Urukoer
ühendad niisama

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 15 Dets 2014 01:40
Postitas tanello2
nüüd jälle õle pika aja leidsin end nädalavahetusel garaažist, selle asemel on niisama ringi koogutada ja tolmu näpuga rullida, otsustasin see nv siiski midagi asjalikku kah teha.

Selleks, et arst saaks patsiendiga tegelema hakata, tuleb kõigepealt alustada elementaarsetest isikukaitsevahenditest :D
Pilt

Alustasin kõige lihtsamast tööst, milleks oli siis eelmine nv ära värvitud sumbutiringi tagasi panemine.
Pilt
Pilt

Kohe alguses aga tekkis tööseisaks, sest garaažis oli külm ja oli vaja tuli alla teha :D
Kui sellega ühelepoole sain siis tekkis uus vigastus, selgus et ma unustasin linnast osta kaasa uued sumbuti klambrid :ouh
Mina neid vanu roostekäkke küll oma värvitud torude külge ei pane, nii kõva mossemees ma nüüd kah ei ole :lol .
jäi siis nii,et ainult väljalaske kollektor koos püsktega läksid tagasi omale kohale, ülejäänud teen järgmine nv.
Pilt
rõõm on kohe midagi keerata, kui selleks vajalikud riistad olemas kõik on :)
Pilt
Pilt
suure hooga olin kogemata oma varudest ühe paari pükse ka üle värvinud :lol
Pilt

Nüüd ,kus plaanitust varem sumbuti töö järsku otsa sai , ei osanud kohe esimese hooga muud teha kui puid alla loopida ja niisama soojas autos istuda mõndaaega :) ja läks ka see istumine asja ette, sest seal asju näppides tuli mul käigukangi nähes meelde, et see raibe on ka alles tegemata ju :lol mis seal siis ikka, ronisin aga auto alla ja võtsin seekord haamri kaasa, üritasin külgepidi liigutavat polti pesast välja taguda, kui see ei õnnestunud siis väänasin haamriga lihtsalt kõveraks sõidetud alumise aasa niipalju eemale, et külgepidi käiguvahetus polt saaks vabalt liikuda, nüüd töötab käigukast täpselt nii hästi ,kui hästi töötas ta enne minu väikest võsakülastust :hail (aga mitte nii hästi kui mu toonori azlk oma)
kang ei liigu täitsa vabalt külgepidi, väheke tuleb ikka käega kaasa aidata, aga suht selline oli ta ka ostmisel.
Ainuke vahe on nüüd selles, et originaalis oli seal otsas veel splindiga lukkmutter , nüüd ei mahu ma seda splinti sealt läbi panema, kas on üldse vajalik see tagasi panna kui see polt nagunii sealt kuhugile minna ei saa ? (haamriga järgi proovitud)
Pilt

Kui ma kuid tagasi kasti külje pealt detaili nr 17 (vaata teema 09 Okt 2014 postitust) kinnituspoldid lahti võtsin ja seda kätte ei saanud, siis oli kast alt kuiv, täna kui kõik poldid tagasi kruvisin, ujus kogu välimine korpus ja märg oli ka alla pandud
imapaber, uurisin nii huvipärast, et palju seda õli siis kastis alles on , ja välja voolas 0,33 ml :lol valasin siis selle lörri tagasi kasti ja panin ostunimekirja ühe asja juurde :)

nüüd kus kastiga ka ühelepoole sain, leidsin et aeg on maha kruvida ka parema külje tiib, mis ta ikka auto küljes istub, kui tast tolku midagi pile, asemele tulevad ju plastiktiivad.
Seest keerates oli tore teada, et esimesed tiivad on vastu pidanud ilusad 36 aastat ning et NSVL hoidis kokku nii krundi kui ka värvi pealt :D

Pilt
ja nagu alati on alt 2 poldi keeramine see kõige suurem geberniit üldse, õnneks WD-40 lahendab kõik tülid ning poldid tulid rahvasõbralikult välja :)

küll aga ootas mind ees üllatus suur, kui tiib lõpuks autost eemaldus, mingi kuradi kämbla suurune mullakamakas rippus auto küljes :uhoh
Pilt
andsin sõbraliku patsu ning põrandale lennanud mullahunnikust vaatas vastu suur kaltsuräbal :angry
NO TULE TAEVAS APPI ! järjekordne Good Job ENSVL :beer
Pilt

autopoolne seisund on äärmiselt rahuldav ning igati korras, isegi pärast 36 aastat ja kaltsu, aga ühtegi läbivat roostet polegi :)
Pilt

tihend tegi oma tööd 36 aastat nii hästi, et tiival olid isegi keevituspunktid paljad ja ilusad nagu eile lastud :)
Pilt

Tegin ääred roostest puhtaks ning asetasin plastikud peale, istusid peale nagu valatud.
Tekkis kohe selline Trabandi tunne :lol
Pilt
nüüd ei jää muud, kui teha mossejuttu sõbraga ja vaadata kes teeb pahteldamised,lihvimised ja värvimised.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 17 Sept 2015 17:58
Postitas kassu
on siis ülevärvitud

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 18 Sept 2015 13:28
Postitas SanderV
mul sulle halbu uudiseid kollektori üle värvimisega seonduvalt, uudis jõuab kohale siis kui mootori käima paned :D
sp ma olen igasuguste kuumade osade värvimise ammu ära lõpetanud

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 18 Sept 2015 16:49
Postitas partnermosse
Kuumakindla värviga vast ei tohiks miskit suurt häda olla ?

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 18 Sept 2015 19:50
Postitas Urukoer
kuumakindlaga pole häda miskit.
aga suht mõtetu tegevus,natuksese aja pärast jälle rebane.
kuum sumps võtab kiirelt roostekirme peale.