nüüd jälle õle pika aja leidsin end nädalavahetusel garaažist, selle asemel on niisama ringi koogutada ja tolmu näpuga rullida, otsustasin see nv siiski midagi asjalikku kah teha.
Selleks, et arst saaks patsiendiga tegelema hakata, tuleb kõigepealt alustada elementaarsetest isikukaitsevahenditest
Alustasin kõige lihtsamast tööst, milleks oli siis eelmine nv ära värvitud sumbutiringi tagasi panemine.
Kohe alguses aga tekkis tööseisaks, sest garaažis oli külm ja oli vaja tuli alla teha
Kui sellega ühelepoole sain siis tekkis uus vigastus, selgus et ma unustasin linnast osta kaasa uued sumbuti klambrid
Mina neid vanu roostekäkke küll oma värvitud torude külge ei pane, nii kõva mossemees ma nüüd kah ei ole
.
jäi siis nii,et ainult väljalaske kollektor koos püsktega läksid tagasi omale kohale, ülejäänud teen järgmine nv.
rõõm on kohe midagi keerata, kui selleks vajalikud riistad olemas kõik on
suure hooga olin kogemata oma varudest ühe paari pükse ka üle värvinud
Nüüd ,kus plaanitust varem sumbuti töö järsku otsa sai , ei osanud kohe esimese hooga muud teha kui puid alla loopida ja niisama soojas autos istuda mõndaaega
ja läks ka see istumine asja ette, sest seal asju näppides tuli mul käigukangi nähes meelde, et see raibe on ka alles tegemata ju
mis seal siis ikka, ronisin aga auto alla ja võtsin seekord haamri kaasa, üritasin külgepidi liigutavat polti pesast välja taguda, kui see ei õnnestunud siis väänasin haamriga lihtsalt kõveraks sõidetud alumise aasa niipalju eemale, et külgepidi käiguvahetus polt saaks vabalt liikuda, nüüd töötab käigukast täpselt nii hästi ,kui hästi töötas ta enne minu väikest võsakülastust
(aga mitte nii hästi kui mu toonori azlk oma)
kang ei liigu täitsa vabalt külgepidi, väheke tuleb ikka käega kaasa aidata, aga suht selline oli ta ka ostmisel.
Ainuke vahe on nüüd selles, et originaalis oli seal otsas veel splindiga lukkmutter , nüüd ei mahu ma seda splinti sealt läbi panema,
kas on üldse vajalik see tagasi panna kui see polt nagunii sealt kuhugile minna ei saa ? (haamriga järgi proovitud)
Kui ma kuid tagasi kasti külje pealt detaili nr 17 (vaata teema 09 Okt 2014 postitust) kinnituspoldid lahti võtsin ja seda kätte ei saanud, siis oli kast alt kuiv, täna kui kõik poldid tagasi kruvisin, ujus kogu välimine korpus ja märg oli ka alla pandud
imapaber, uurisin nii huvipärast, et palju seda õli siis kastis alles on , ja välja voolas 0,33 ml
valasin siis selle lörri tagasi kasti ja panin ostunimekirja ühe asja juurde
nüüd kus kastiga ka ühelepoole sain, leidsin et aeg on maha kruvida ka parema külje tiib, mis ta ikka auto küljes istub, kui tast tolku midagi pile, asemele tulevad ju plastiktiivad.
Seest keerates oli tore teada, et esimesed tiivad on vastu pidanud ilusad 36 aastat ning et NSVL hoidis kokku nii krundi kui ka värvi pealt
ja nagu alati on alt 2 poldi keeramine see kõige suurem geberniit üldse, õnneks WD-40 lahendab kõik tülid ning poldid tulid rahvasõbralikult välja
küll aga ootas mind ees üllatus suur, kui tiib lõpuks autost eemaldus, mingi kuradi kämbla suurune mullakamakas rippus auto küljes
andsin sõbraliku patsu ning põrandale lennanud mullahunnikust vaatas vastu suur kaltsuräbal
NO TULE TAEVAS APPI ! järjekordne Good Job ENSVL
autopoolne seisund on äärmiselt rahuldav ning igati korras, isegi pärast 36 aastat ja kaltsu, aga ühtegi läbivat roostet polegi
tihend tegi oma tööd 36 aastat nii hästi, et tiival olid isegi keevituspunktid paljad ja ilusad nagu eile lastud
Tegin ääred roostest puhtaks ning asetasin plastikud peale, istusid peale nagu valatud.
Tekkis kohe selline Trabandi tunne
nüüd ei jää muud, kui teha mossejuttu sõbraga ja vaadata kes teeb pahteldamised,lihvimised ja värvimised.