26. leht 39-st

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 15 Juun 2014 20:33
Postitas BergIE
Väärt jutt tõepoolest! Abiks kindlasti. Aitähh!

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 15 Juun 2014 20:35
Postitas BergIE
Seenior kirjutas:Miinuse juhe kinnitub generaatori kinnituspoldi külge.
Kas see juhe ikka nii pikk on, et ulatub generaatori alla? Või on mul vale juhe?

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 15 Juun 2014 20:46
Postitas Urukoer
BergIE kirjutas:
Seenior kirjutas:Miinuse juhe kinnitub generaatori kinnituspoldi külge.
Kas see juhe ikka nii pikk on, et ulatub generaatori alla? Või on mul vale juhe?
kinnitub geneka pinguti poldi alla.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 16 Juun 2014 19:11
Postitas BergIE
Küsiks veel tolle tühikäigu klapi kohta. Pildid eespool. Hetkel oleks üks pilt õigest klapist rohkem väärt, kui mõni lause. Selle telje otsa võib panna kummist seibi, koonuse, kuuli, mis iganes. Huvitaks mõõdud. Läbimõõt nt., et ka segu sealt mööda pääseks. Sulgema peab ta ca 6,5mm ava. Vahet pole, mis seal otsas on, kinni tõmmatakse ta alati. Mis siis ikkagi seal otsas oli?

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 16 Juun 2014 20:22
Postitas Urukoer
sul vist vanem variant,tihendiga.
uuemad lihtsalt plekipänakaga.
selle kohta võin teinepäev pildid / mõõdud teha.
vanemat varianti kahjuks pole.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 17 Juun 2014 18:05
Postitas BergIE
Täna sai kupatus käimaaetud! Käivitus visalt. Sulgesin toore, ei midagi! Pöörasin korra segusiibrit ja ta töötas. Tekkis iseloomulik kahin tühikäigu süsteemist. Vabastasin siibri, töötas edasi. Lõtku arvelt lükkasin kolaka vastu lülitit ja surnud. Lüliti katkestab ahela ja kummijublakas sulgeb tühikäigu kanali. Hetkel juhib klappi vaid lüliti ja justkui valepidi. Teine juhe on veel, mis saaks sellega hakkama, aga aju ei sekku? Midagi on kuskil valesti! Homme on targem ütleb vanasõna.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 17 Juun 2014 19:00
Postitas Urukoer
sellest saab järeldada ,et vaakumklapp korras,seega viga kas lõpplüliti asendi regullis või tõenäolisemalt see must kastike (lampidega aju :) ) omagega tuksis.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 17 Juun 2014 19:29
Postitas BergIE
Kas lüliti peab lahutama kontaktid tühikäigul? Lüliti lühistamisel või katkestamisel kogu pöörete ulatuses muutusi ei toimu.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 17 Juun 2014 20:19
Postitas Urukoer
mina olen asjast nii aru saanud:
lüliti eesmärk määrata kas kaasijalg on vabastatud st kui gaasi ei anta peaks süsteem toimima.
pööretevahemik millal avatakse vaakumiga klapp ja millal suletakse toimub juba selle musta karbi juhendamisel. vist oli et kui pöörded langevad alla 800 siis saab käsu avada klapp ,et taastada toide karpas.
ehk siis kui gaasi ei anta peaks lõpplüliti olema rakendatud.
minul see must aju korralikult tööle ei hakanudki ,kord töötas (kohe aru saada ,kuna teatud pöörete vahemikus poob mootori kinni ja siis min pööretel jälle taastab töö) ja siis jälle jupsis.
uut pole ka õnnestunud leida .
kuna väliskuju tahtsin säilitada siis ,et süsteem ei segaks, reguleerisin lõpplüliti piisavalt kaugele,et ei rakenduks.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 17 Juun 2014 21:13
Postitas BergIE
Ootan ka Partnermosse vastuse ära ja loodan, et eelnev jutt aitab Teda pikaajaliste katsetuste ja tootmistulemuste najal kindlaks teha nöökiva asjanduse. Homme võrdlen ka natuke el. skeeme. Kokkupanekul taastasin lahtivõtu aegse oleku.