AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

MAZ kirjutas:Link ei avane mul :/
Mul avaneb.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas MAZ »

Teisel katsel ctrl+r sain lahti aga suurt midagi tekstist ei mõista. Saan aru,et mingi diisli ergutamine enne külmkäivitust eetriga aga see on ka kõik.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Kel vene keel suus see vast saab aru. Uuema aasta väljalaske meestel tekib probleeme. Võiksin ka tõlkida,kui huvi. Kiiruga ütlen isand MAZ-ile,et too ülemine eetrikäivitus peaks olema traktori T-40 peal.... ja eks sobib ka vast teistele mootoritele. Eks õhta pikemalt....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

No nii.
Start-Pilot käivitusseadmest siis natuke jutustaks ümber....
No on venes siis seda seadet ka katsetatud. Ühe 300 ml. ballooniga saab siis erinevalt mootori töömahust ja suurusest lähtuvalt 10-50 korda mootorit käivitada. Need uuemad mudelid on siis tehtud paremaks,kui eelmised vanemad. Reservuaari täitmine pidi mööduma praktiliselt ilma kadudeta. Öeldakse,et seade on küllaltki töökindel ja mugav kasutada. Puudusteks on see,et ei ole võimalik ühtlaselt igale silindrile vedelikku jagada...sest on ühe kanaliga. Lihtsam variant on käsipumbaga aga on võimalik paigaldada seadmele ka elektriline pump.

Mul on asi juba lõpusirgel aga pole saanud selle seadme Viso F27 pihustit. Mind aitaks ka see,kui keegi teab selle pihusti ehitust ehk kas sellel pihustil on sees klapp mis ei lase mootori poolt tekitatud vaakumi toimel reservuaarist eetrit mootorisse vedada? Või on lihtsalt pihustil otsas peened augud ja muud ei midagi. Ei ole selle pihusti sisemise ehituse kohta ka informatsiooni saanud kuskilt. Ühe Ikaruse mehega sain ühendust ja ta käis isegi põõsas oma kap. rem. mootorit kaemas aga ei olnud seal seda pihustit küljes kahjuks. Mul ei oleks selle pihusti järgitegemine raske,kui teaks mismoodi on see asi lahendatud. Samas võib kellegil selline asi niisama vedeleda...aga ei saa inimesega kokku kuidagi. Olen vaadanud ka üle ilma asja aga ei leia..... Seadmeid on küll müüa aga pihusteid netu. Ehk oskaks siit foorumist keegi aidata selle pihusti otsimisel?

T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Pakun siis välja ülejäänud 2141 veljed. Klubi liikmetele soodukas... 5€ tk.

Pilt

Pilt

Võin vahetada ka 412 omade vastu.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Sai siis paari päeva jooksul vaadatud ventika rihma. Alguses sai pandud mingi suvaline peale. Nüüd pea 5000 km. sõitnud ja hakkasin muretsema,et järsku laguneb ära... laius ka vale. Oli üks sarnane rihm-9.7x1090 aga aastast vist 71 ja peale paigaldamist sain vast 10 km. sõita ja pidin kohe uuesti pingutama. Iga natukese aja tagant venis nagu kalts. Täna käisin Viljandis Sanokis ja leidsin seinapealt ühe pisut lühema- 1060 . Ei tea mis mõõdustikus see rihm oli aga praegune ka ikka pikk. Saab kasutada küll aga pole suurt enam pingutuse maad. Pean minema poodi jälle lühemat otsima. Kuna aretatud asi siis läheb aega õige rihma otsimisega. Vahest ei vea nende igivanade rihmadega. On jäänud neid siia vanast ajast ja aeg-ajalt saan mõnda kasutada. Too veniv oli mingi sotsmaa oma.... vene rihmad on olnud ikka paremad. Eks vast ka uuemad. Mul on kodus isegi uusi Niva kombaini rihmu aga neid Perkinsile peale käänata ei kannata..... :lol Pigem saab nendega edukalt autot sikutada. Head suured ja tugevad.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas MAZ »

Eeter käivitus T40l on üsna mõtetu asi,kui sa just ei ela kusagil põhja polaar joonel,kus temperatuur on -20 kuni -40 kandis. Praktikas seda eetri käivitust pole meie tingimustes vaja, selleks on nii T16M,25A ja 40-le olemas dekonpressiooni klapp, raske külmkäivutuse jaoks ;)

Aga rääkides asjast: kas mootor sul õli ka võtab ja kui siis kui palju? Ning teiseks, kas ka sellele Perkinsi mootoril on nii,et vaid sisselaskeklapp omab , klapisääre tihendit.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas SanderV »

mas see on siis jah kui sul on korras mootor T40nel, meil 2 T40. Ühte käia surnuks, ja anna leeklambiga sooja õhku torudesse ja saab jeeli jeeli käima, teine läheb praktiliselt poolest pöördest :D niiet jah, suhteline
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas MAZ »

Kulunud ja õli võtva mootori tööle saamine, soovin edu. Ma olen neid T40 mootoreid päris hulga näinud ja põhiline mure ikkagi see,et mootorid ülimalt kulunud ja siis loodetakse kamazi õli või krt teab mis asjaga saada, mehaanilist kulumist korda. Paraku kipub sellist praak vanarauda olema ka meie turul, päris palju müügis(loe: omad kogemused) seega, teema lõpetuseks nii palju,et kõik oleneb paljuski sellest,missugused tihendid on rooli ja istme vahelt toimetanud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas SanderV »

õli nagu eivõta eriti.. rõhk ka korralik, aga no jah... kopressioon on ka korralik
Vasta