ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
jagaja puhul keera alt kaks mutrit lahti, tõmba jagaja koos jalaga üles ja tõsta üks hammas vajalikus suunas. MOOTORIT ÄRA NÄPPI! pean silmas seda et kui jagaja maha tõstetud, peab käik väljas olema ja keegi ei tohi ei starterit anda ega ventikat näppida, muidu on paras gebeniit õige süütenurk leida.
Pensupumba puhul on viga ülepingutamises ning pumbal on kõrvad kõverad ja uus tihend või mitte, lekkib ikka.
Pensupumba puhul on viga ülepingutamises ning pumbal on kõrvad kõverad ja uus tihend või mitte, lekkib ikka.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
miks see keberniit siis uuesit paika saada on... mootor süütemomenti hooratta märgi järgi ja tõsta jagaja uuesti peale tagasi
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
alati ei pruugi see kohe õnnestuda ja siis pead jälle kõige liigutusi kordama. milleks asja 10 korda uuesti teha kui võimalik esimese korraga ära teha.SanderV kirjutas:miks see keberniit siis uuesit paika saada on... mootor süütemomenti hooratta märgi järgi ja tõsta jagaja uuesti peale tagasi
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
praegu ei hakka jamama.. jagaja on põhja tõmmatud, süüde muidugi tahaks veel nõksa saada juurde, aga praegu rahuldab mind see, et külmalt käivitub poolest pöördest ja kui lasta paar minutit soojeneda, siis kannatab juba sõitma hakata ja kui on päris töösoe, siis teise kambri avanemine enam kinni ei poo - elik siis süüde on rahuldav. heitgaasi sain enamvähem timmi, pingiivinid saavad arktikas jälle hingata ning praeguseks olen veerand paagiga umbes 120km maha vurand.. .
Aga tänasest siis - mosse tagurdab
seda sama kangi siin esiplaanil - selle reguleering oli piisavalt vale, et kahe käigu vahele jääda.. keerasin peale paar keerdu ja siis sai salongist juba hooga käigu sisse, natuke veel peenhäälestust ja läheb käik ilma raginata. Ristol muidugi väga vale info polnudki - otseselt katki midagi ei ole, aga puksid on väsinud küll juba... Kust hoovastiku pukse saab?
seisupidurit sai natuke juurde keerata, aga all olles jäi silma, et sedasama hooba on uut vaja, mille külge trossid kinnituvad - see keermelatt on keermest täiesti sile ja seetõttu ongi käsa täiesti 0. Kellel seda hooba on pakkuda, siis tuld, ise ei viitsi keermelatist meisterdama hakata, kuigi see pole ilmselt ka kuigi keeruline.
Põhja alt pilt väga hull polegi - tagadifri otsasimmer immitseb, parempoolse rattavõlli simmer immitseb õrnalt (difri korpuse ots on niiske). Rooliotsad tuleb kõik asendada. Sarniirid on kahtlased juba - ühe määrdenippel ei pea enam, surus määrde välja tagasi
Õõtsapuksid on ilmselt juba vaja uued panna..
Tagaamordid on vaja uued panna.
Paak vajab vahetust.
Küljekarbid hakkavad tähelepanu nõudma varsti.
Rattakoopad vaja puhtaks saada ja uuesti mastiksiga ära möksida.
Siit järgmine küssa - kus on 412 klassiku tagurpidi käigu lüliti?
Tuled ei toimi, lahti võttes muidugi oli tuleklaaside siseküljel juba sammal, kõikide tulede tihendid on surnud ammuilma... Aga voolu pesasse ei jõua, lambid terved... Rohkem silma ei hakanud, igatahes põhja all lülitit pole, kas siis käigukangi juures salongis?
Ja sellega tänane paaritunnine jauramine lõppes.
Üsna napilt mahutasin ära:
Aga tänasest siis - mosse tagurdab
seda sama kangi siin esiplaanil - selle reguleering oli piisavalt vale, et kahe käigu vahele jääda.. keerasin peale paar keerdu ja siis sai salongist juba hooga käigu sisse, natuke veel peenhäälestust ja läheb käik ilma raginata. Ristol muidugi väga vale info polnudki - otseselt katki midagi ei ole, aga puksid on väsinud küll juba... Kust hoovastiku pukse saab?
seisupidurit sai natuke juurde keerata, aga all olles jäi silma, et sedasama hooba on uut vaja, mille külge trossid kinnituvad - see keermelatt on keermest täiesti sile ja seetõttu ongi käsa täiesti 0. Kellel seda hooba on pakkuda, siis tuld, ise ei viitsi keermelatist meisterdama hakata, kuigi see pole ilmselt ka kuigi keeruline.
Põhja alt pilt väga hull polegi - tagadifri otsasimmer immitseb, parempoolse rattavõlli simmer immitseb õrnalt (difri korpuse ots on niiske). Rooliotsad tuleb kõik asendada. Sarniirid on kahtlased juba - ühe määrdenippel ei pea enam, surus määrde välja tagasi
Õõtsapuksid on ilmselt juba vaja uued panna..
Tagaamordid on vaja uued panna.
Paak vajab vahetust.
Küljekarbid hakkavad tähelepanu nõudma varsti.
Rattakoopad vaja puhtaks saada ja uuesti mastiksiga ära möksida.
Siit järgmine küssa - kus on 412 klassiku tagurpidi käigu lüliti?
Tuled ei toimi, lahti võttes muidugi oli tuleklaaside siseküljel juba sammal, kõikide tulede tihendid on surnud ammuilma... Aga voolu pesasse ei jõua, lambid terved... Rohkem silma ei hakanud, igatahes põhja all lülitit pole, kas siis käigukangi juures salongis?
Ja sellega tänane paaritunnine jauramine lõppes.
Üsna napilt mahutasin ära:
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
sõidule ka tuled?
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
kui välja ei vea siis kellegi slepis saad ikka tuldud ju
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Olen tööl
muidu oleks ilmselt välja vedanud, ta ju täitsa liigub ise... olgugi, et vibreeriv urin tagant poolt 110 peal kuulmise ära tahab viia.
muidu oleks ilmselt välja vedanud, ta ju täitsa liigub ise... olgugi, et vibreeriv urin tagant poolt 110 peal kuulmise ära tahab viia.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
tagumise käigu tule lüliti asub salongis, käigukangi juures. Mis käigukasti hoovastiku puksidesse puutub, siis soovitan sina splindi alla panna seib, sellega pikkendad tööiga ja vähendad hoovastiku loksu.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
seda märkasin isegi, et liikumistee on neil küllaldane, et ka uus puks ära lõhkuda ja eks oleks isegi selle tüki ära teinud. seibi puudust just ei ole ka nagu.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Hoovastiku pukside remontkomplekti sain nädal tagasi Jõhvi autovaruosade poest 4.20 eest. Teiste poodide kohta kahjuks ei tea.
AZLK 2140, 1978