26. leht 96-st
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 10 Juul 2011 20:48
Postitas moskiito
mina olen turvavööde juures näinud ainult ühte seibi. järjekord peaks olema selline et(see kus rull on). paned poldi läbi turvavöö augu, siis lisad sinna seibi ja keerad kinni. lukkusti juures olen näinud sedasi et paned alguses poldi peale kitsa seibi, siis klambri ja lõppuks laia seibi ning keerad kinni.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 10 Juul 2011 20:51
Postitas SanderV
aga yles kus on ukseposti polsterdus?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 11 Juul 2011 07:53
Postitas viirusboy
SanderV kirjutas:aga yles kus on ukseposti polsterdus?
Võtad poldi, esimesena paned sealt läbi õhukese laia seibi, siis läks see krontein kust turvavöö läbi käib ja siis see jäme seib. Kõik. Rohkem ei tohiks seal midagi käia.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 11 Juul 2011 16:44
Postitas SanderV
no kui ma keeran jämeda seibiga kinni ära selle siis plastosa enam peale ei mahu :S
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 11 Juul 2011 16:48
Postitas viirusboy
SanderV kirjutas:no kui ma keeran jämeda seibiga kinni ära selle siis plastosa enam peale ei mahu :S
siis ära keera täiesti kinni lihtsalt.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 11 Juul 2011 17:10
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:no kui ma keeran jämeda seibiga kinni ära selle siis plastosa enam peale ei mahu :S
tegelt see ei tohigi jäigalt kinnitatud olla. see peab andma liikuma ning samas ei tohi ka liiga lõdvalt kinni olla, paugu korral võib ära murduda.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 11 Juul 2011 18:15
Postitas SanderV
kui seal piisavalt seibe on siis ta ongi nii et polt täiesti kinni ja vöö liigub vabalt peal. aga praegu on seibe nii v2he et enne keeran vöö vastu polstrit kui polt põhja jõuab
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 14 Juul 2011 22:59
Postitas SanderV
türi ja paide.. homme oleks ÜV aeg olnud, rabasin täiega et saaks homme minna, masin peaaegu koos, siis hakkan pidureid sättima. esimesi kuna oli lekkind kuskilt.. sätin, õhutan, nii punane tuli armatuurist kustus JESS( enne punane põles aga pidurdas normaalselt)
tulemus... vasaku piduri sain üliheaks aga paremale ei mõjunud see midagi ehk tulen 40nega, asfaldil plokki ja auto 45 kraadi tee peal peaaegu, niiet ÜV jääb homme ära.
KÜSIMUS~!!! klotsid asjad liikusid normaalselt keegi teab mis viga võib olla et nii sitasti parem esimene pidurdas?
TEINE
õhutamise ajal kogesin sjukest asja et tegin nipli lahti, siis pedaal vajus aint poole peale ja tuli nagu sein ette, enam edasi ei läinud.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 19 Juul 2011 16:15
Postitas SanderV
YV olemas, üle kivide ja kändude aga siiski..
esimene katse CO 4.5/1.7 HC 1000/1800 EI SAA LÄBI
pidurid esimesed 2061 mõlemad 0% erinevust, vennad ytlesid ka et pole sellist pulli enne nöhtud et 0% erinevust
tagumistel oli erinevus sees aga see vb sp et kässarit sai eile liialt peale keeratud ja veeretakistus oli suur
kässaril 37% erinevust
käisin kruttimas töömehe juures seda värvi, timmis mul süüdet, küünlaid , karpat, lisaks likvideeris veel ketilõtku ja puhastas kiirenduspumba pihusti 2ra( need oleks ka ise saand teha aga hakkas tegema, suva) kokkuvõttes sinna 20 euri
Uus katse CO4.5/4.7 HC 1000/800 sai gaasiga m2ngitud ja läbi ta läks.
kokku YV läks maksma 50 euri
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 21 Juul 2011 15:29
Postitas Kevin68
Ohoh.. kas nüüd on võimalik siis Hiiumaa teedel masinat ringi vuramas näha?