27. leht 28-st

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 20 Sept 2015 10:53
Postitas Edel
Vähemalt alguses on ilus :lol
Mina ei värviks ka väljalaske detaile. VAZ-il klapikambrikaane kunagi tõmbasin tavalise musta sprayga üle, käis aastaid ja on seda siiani, kuigi töös ta hetkel pole.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 24 Sept 2015 02:11
Postitas tanello2
Tere taas üle väga pika aja ....
Tõsi värvimine suht mõtetu töö, selles mõttes ainult kuumaplekk ja väljalaske kolle jäid ilusti pidama ja pärast käivitust lööb nii 5 min kärsaka ülesse aga see kaob kiirelt ära.
Kuumakindel värv on ilus jh aga rooste vastu tal kaitset pole.Rebane on tänaseks juba ennast välja näidanud :D

Sellegipoolest tegin ma seda ainult selle pärast, et ennem oli vaatepilt ikka jube mis jube ning, et seda natukenegi parandada siis mõtlesin need värvid ära proovida. Tegelikult ostsin nad üldse oma garaazi ahju jaoks mis samamoodi rooste karva on, aga hõbedane värv mulle väga ei meeldinud ja lasin selle sumbuti peale ära.

Eelmine nv võtsin maha kardaani ja puhtasin selle ära ja harjasin ning värvisin, nüüd ootab oma järge stabikas, uued puksid ja siis autole alla tagasi.
Kas kardaaniristid tuleb välja lüüa, kui loksu pole aga käes hoides käigukasti poolne ots liigub hästi kergelt igasse ilmakaarde kuhu parasjagu kardaani kallutad, seevastu differi oma ei liigu ennem paigast kui jõuga väänama kukud....

ÜLDISES PLAANIS

on veel väga palju tegemata , kõik mis vajab keevitamist mina teha ei saa, ning pean hanke tegema.

¤ keevitada küljekarbid , kruntida, värvida.
¤ keevitada tagakoobaste taganurgad ära
¤ kruntida & värvida keevitusalad.
¤ keevitada eest paar augukest .
¤ keevitada tagasi vasaku käsipiduri trossi keskelt klamber kere külge.
¤ monteerida uued trossid peale.
¤ kruntida & värvida plastiktiivad. (see rohkem ekperimentaalvärk) kui ei tule ilus siis lähevad plekid
¤ täiustada kogu auto ulatuses heli-isolatsiooni (hetkel ainult mütsiriiul valmis)
¤ liivatada esisild, monteerida kokku uutest detailidest , värvida ja paigaldada. (ootan pritsimist)
¤ lõpetada C piilari kabariitide remont (ainult paigaldusvaev veel)
¤ liivatada esipõll, kruntida, värvida monteerida.
¤ paigaldada esiporikad
¤ demonteerida käigukast ja sidur, kontrollida hõõrdekateid(vahetada), paigaldada laagriga survelaager, vahetada lõppusimmerid, vajadusel vahetada kasti kõik tihendid.
(ei saa kasti kätte sest paremalt ülemise poldi külge ei hakka ükski tööriist kinni )
¤ liivata tulerõngad, kruntida, värvida, monteerida.
¤ hankida uus paar reflektoreid, monteerida.
¤ võtta midagi ette juhiukse mõlgiga (vb on ... )
¤ võtta midagi ette kapoti mõlkidega (vb on üks eriline aparaat olemas selleks, uurib veel maad)
¤ vajadusel vahetada tagavedrude puksid
¤ monteerida korrastatud amortisaatorid
¤ koostada rooliliigendid ja monteerida autole.
¤ kontrollida roolikarbi seisukorda ( ei pea sissevalatud õli üle päeva kinni)
¤ liivata veljed, kruntida & värvida (hankevõtja pm olemas)
¤ paigaldada uus ring rehve / tasakaalustada (hankevõtja olemas)

nimekiri tundub pikk aga tegelikult on see äärmisel juhul ühe nädala tööd, aega lihtsalt pole ja teostajaid ka pole, istun kodus oma pooleldi laiali lammutatud nunnuliikuri juures ja käin nv midagi näpuotsaga tegemas aga see on ka kõik, nüüd pean oma majandusliku võimsuse suunama osaliselt ka oma igapäeva auto peale, kuigi viimane ei küsi peale bensiini krossigi, aga viimast kulub mul kuus rohkem kui ma mosse peale olen siin viimase paari kuu jooksul kulutanud, see ajab kohe nutma, et ma ta niimoodi unarusse olen jätnud.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 15 Veebr 2016 10:02
Postitas Janzu
Kuidas siis sellel mosul vahepeal läinud on?

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 15 Veebr 2016 14:39
Postitas partnermosse
demonteerida käigukast ja sidur, kontrollida hõõrdekateid(vahetada), paigaldada laagriga survelaager, vahetada lõppusimmerid, vajadusel vahetada kasti kõik tihendid.
(ei saa kasti kätte sest paremalt ülemise poldi külge ei hakka ükski tööriist kinni )

Pead kasutama läbi kardaani pikendatud narre süsteemi, ise toimetanud nii ja väga eduliselt saab lahti ! :)

Pilt

Pilt

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 15 Veebr 2016 22:13
Postitas Edel
Jah narre, pikendused, kardaan ja sobiv (vist 19mm) padrun. Narre asemel oleks esimeseks lahtitõmbeks hea tavaline saba. Narre võib ülepingel järgi anda.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 16 Veebr 2016 13:09
Postitas tanello2
Janzu kirjutas:Kuidas siis sellel mosul vahepeal läinud on?
Tore, et huvi tunned :beer
Kullake seisab ilusti kuivas garaazis ikka veel, kuna ma olen linnas koolis siis nädala sees ma ei tee Mossega mitte midagi, hetkel olen mossele kasulik hoopis sellega, et kuhjan kokku varuosasid ning muud mossega seonduvat pudipadi ning tehnikat.

Samuti kuulasin ma viimased 2 kuud maad, et kust, kes mis saaks midagi kohe pärast lume sulamist mu masinaga ette võtta, tänaseks on diplomaatilised läbirääkimised viinud sinnamaale, et kõiksuguste keevitustööde osas on kokkuleppele jõutud ning vajalikud jupid ka healt sõbralt laka otsast ülesse leitud ning ära koju toodud, nüüd on veel vaja leida tagumiste koopaäärte jupid või sootuks terved tiivad(vahet pole).

Ma ei tea kas eelmistes postitustes olen selle ülesse märkinud aga põhimõttelist huvi on ülesse näidanud ka keremaalri ametit pidava kodanik, kes avaldas soovi suvel mind mu probleemide osas abistada mis puudutab detaile mis vajavad perfektset värvimist, mis on äärmiselt südantsoojendav uudis iseenesest.

esisild on endiselt samamoodi pulkadeks ning ainult kandev tala on ajutiselt autole tagasi pandud, et oleks üks hark nina toestamiseks rataste asemel. Esisilla liivapritsimise osas on ka jutud sõbraga tehtud ning kui talve moodi jama ära kaob on see järjekorras kõige esimene töö üldse, sellest olenebki põhimõtteliselt järgnevate tööde teostus, sest kui autol pole silda all, pole võimalik mossega sõita keevitaja juurde ja kui pole tehtud keevitamist siis pole võimalik ka maalril midagi autoga ette võtta, selline ahelreaktsioon.

Lisaks ehitasin ma lõpuks valmis 20 eu eest Vent süsteemi garaazi, algselt küll mõeldud välja imema tinutamise, käiamise ja muu aurude jaoks aga siis mõtlesin, et kui juba ehitada siis ikka autole ka vastav toru. Nüüd saab mootorit käitada ka kinnises garaazis.
Asi sai äärmiselt lihtsalt ja kiiresti paika ehitatud:
12 m pp50 toru, mõned nurgad ja T ühendus jne pp32 toru T ning üleminekud, kaablivitsad + vitsa seinaklambrid kruviauguga+ karp Elleni kruve ja tund hiljem ta valmis oligi:
Pilt
Pilt
partnermosse kirjutas:demonteerida käigukast ja sidur, kontrollida hõõrdekateid(vahetada), paigaldada laagriga survelaager, vahetada lõppusimmerid, vajadusel vahetada kasti kõik tihendid.
(ei saa kasti kätte sest paremalt ülemise poldi külge ei hakka ükski tööriist kinni )

Pead kasutama läbi kardaani pikendatud narre süsteemi, ise toimetanud nii ja väga eduliselt saab lahti ! :)

Pilt

Pilt
Krt, kuidas ma küll selle peale ise ei tulnud, ma olin küll suvetuuril, kui leedukal kasti alt võeti, aga käisin just kaamera aktu vahetamas, kui tagasi tulin oli juba kast maas, kodus mõtlesin koguaeg, et kui padrun mahub mutri otsa aga narre ei mahu või siis murdvarras, siis kuidas kurat nad küll selle maha keerasid... tänase päevani vedelesid poolelijäänud tööst kõik riistad auto all sest ei osanud midagi tarka välja mõelda.
Nüüd selge, vaja veel pikendusi juurde osta ja saabki lõpuks selle kasti ka maha ja nende töödega alustatud.

Ma väga loodan, et ma ei leia eest midagi kohutavat ning kasti saab rahus edasi kasutada, mu on küll tutikas 412 kast ka olemas aga ma ei tahaks seda väga kasutusele võtta.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 17 Veebr 2016 03:10
Postitas Muhulane
Summuti otsas olev põlv ning osa valgest torust hakkab suure tõenäosusega sulama,kui mootoril pisut pikemalt töötada lased. Summuti ots läheb päris tuliseks.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 17 Veebr 2016 16:50
Postitas tanello2
Muhulane kirjutas:Summuti otsas olev põlv ning osa valgest torust hakkab suure tõenäosusega sulama,kui mootoril pisut pikemalt töötada lased. Summuti ots läheb päris tuliseks.
vaevalt et ta nüüd nii tuliseks läheb, pp50 toru kannatab 95 kraadi kuuma, kui tõesti mingi olukord tekkida võib siis on mul juba ka lehtri moodi pp50-100 üleminek olemas ja siis saab paigaldatud sumbuti otsa lähedale, ilma otsese kokkupuuteta, kuna vent imeb samal ajal heidet sisse siis ei tohiks sellest garaazi midagi pääseda...isegi kui ta pole otseselt sumbuti otsa paigaldatud.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 17 Veebr 2016 18:32
Postitas partnermosse
tanello2 kirjutas:
Muhulane kirjutas:Summuti otsas olev põlv ning osa valgest torust hakkab suure tõenäosusega sulama,kui mootoril pisut pikemalt töötada lased. Summuti ots läheb päris tuliseks.
vaevalt et ta nüüd nii tuliseks läheb, pp50 toru kannatab 95 kraadi kuuma, kui tõesti mingi olukord tekkida võib siis on mul juba ka lehtri moodi pp50-100 üleminek olemas ja siis saab paigaldatud sumbuti otsa lähedale, ilma otsese kokkupuuteta, kuna vent imeb samal ajal heidet sisse siis ei tohiks sellest garaazi midagi pääseda...isegi kui ta pole otseselt sumbuti otsa paigaldatud.
Kuhu kondentsvesi jookseb mootori töötamise ajal?

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 17 Veebr 2016 23:16
Postitas tanello2
partnermosse kirjutas:
tanello2 kirjutas:
Muhulane kirjutas:Summuti otsas olev põlv ning osa valgest torust hakkab suure tõenäosusega sulama,kui mootoril pisut pikemalt töötada lased. Summuti ots läheb päris tuliseks.
vaevalt et ta nüüd nii tuliseks läheb, pp50 toru kannatab 95 kraadi kuuma, kui tõesti mingi olukord tekkida võib siis on mul juba ka lehtri moodi pp50-100 üleminek olemas ja siis saab paigaldatud sumbuti otsa lähedale, ilma otsese kokkupuuteta, kuna vent imeb samal ajal heidet sisse siis ei tohiks sellest garaazi midagi pääseda...isegi kui ta pole otseselt sumbuti otsa paigaldatud.
Kuhu kondentsvesi jookseb mootori töötamise ajal?
Kusjuures ma mõtlesin ise ka selle peale, et kuhu see vesi kõik jookseb, aga eks vent imeb osa ära ja mingi osa ilmselt tilgub sinna samasesse maha kus auto sumbuti lõppeb, enamus jääb nagunii kinni püttidesse.