Tere taas üle väga pika aja ....
Tõsi värvimine suht mõtetu töö, selles mõttes ainult kuumaplekk ja väljalaske kolle jäid ilusti pidama ja pärast käivitust lööb nii 5 min kärsaka ülesse aga see kaob kiirelt ära.
Kuumakindel värv on ilus jh aga rooste vastu tal kaitset pole.Rebane on tänaseks juba ennast välja näidanud
Sellegipoolest tegin ma seda ainult selle pärast, et ennem oli vaatepilt ikka jube mis jube ning, et seda natukenegi parandada siis mõtlesin need värvid ära proovida. Tegelikult ostsin nad üldse oma garaazi ahju jaoks mis samamoodi rooste karva on, aga hõbedane värv mulle väga ei meeldinud ja lasin selle sumbuti peale ära.
Eelmine nv võtsin maha kardaani ja puhtasin selle ära ja harjasin ning värvisin, nüüd ootab oma järge stabikas, uued puksid ja siis autole alla tagasi.
Kas kardaaniristid tuleb välja lüüa, kui loksu pole aga käes hoides käigukasti poolne ots liigub hästi kergelt igasse ilmakaarde kuhu parasjagu kardaani kallutad, seevastu differi oma ei liigu ennem paigast kui jõuga väänama kukud....
ÜLDISES PLAANIS
on veel väga palju tegemata , kõik mis vajab keevitamist mina teha ei saa, ning pean hanke tegema.
¤ keevitada küljekarbid , kruntida, värvida.
¤ keevitada tagakoobaste taganurgad ära
¤ kruntida & värvida keevitusalad.
¤ keevitada eest paar augukest .
¤ keevitada tagasi vasaku käsipiduri trossi keskelt klamber kere külge.
¤ monteerida uued trossid peale.
¤ kruntida & värvida plastiktiivad. (see rohkem ekperimentaalvärk) kui ei tule ilus siis lähevad plekid
¤ täiustada kogu auto ulatuses heli-isolatsiooni (hetkel ainult mütsiriiul valmis)
¤ liivatada esisild, monteerida kokku uutest detailidest , värvida ja paigaldada. (ootan pritsimist)
¤ lõpetada C piilari kabariitide remont (ainult paigaldusvaev veel)
¤ liivatada esipõll, kruntida, värvida monteerida.
¤ paigaldada esiporikad
¤ demonteerida käigukast ja sidur, kontrollida hõõrdekateid(vahetada), paigaldada laagriga survelaager, vahetada lõppusimmerid, vajadusel vahetada kasti kõik tihendid.
(ei saa kasti kätte sest paremalt ülemise poldi külge ei hakka ükski tööriist kinni )
¤ liivata tulerõngad, kruntida, värvida, monteerida.
¤ hankida uus paar reflektoreid, monteerida.
¤ võtta midagi ette juhiukse mõlgiga (vb on ... )
¤ võtta midagi ette kapoti mõlkidega (vb on üks eriline aparaat olemas selleks, uurib veel maad)
¤ vajadusel vahetada tagavedrude puksid
¤ monteerida korrastatud amortisaatorid
¤ koostada rooliliigendid ja monteerida autole.
¤ kontrollida roolikarbi seisukorda ( ei pea sissevalatud õli üle päeva kinni)
¤ liivata veljed, kruntida & värvida (hankevõtja pm olemas)
¤ paigaldada uus ring rehve / tasakaalustada (hankevõtja olemas)
nimekiri tundub pikk aga tegelikult on see äärmisel juhul ühe nädala tööd, aega lihtsalt pole ja teostajaid ka pole, istun kodus oma pooleldi laiali lammutatud nunnuliikuri juures ja käin nv midagi näpuotsaga tegemas aga see on ka kõik, nüüd pean oma majandusliku võimsuse suunama osaliselt ka oma igapäeva auto peale, kuigi viimane ei küsi peale bensiini krossigi, aga viimast kulub mul kuus rohkem kui ma mosse peale olen siin viimase paari kuu jooksul kulutanud, see ajab kohe nutma, et ma ta niimoodi unarusse olen jätnud.