27. leht 41-st

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 17 Mai 2015 12:29
Postitas MAZ
Kui sul näitab -5A siis on ilmselt mingi jama ikkagi laadimisega. Mul hakkas kunagi sama jama ja põhjustajaks oli "tablett" generaatori peal,mis oli koostöö lõpetada otsustanud. Selle info taustal tundub,et laadimine on nõrk või polegi seda ja siis kogu süsteem töötab,kuni akus voolu. Enne starteri juurde minekut võta generaatorilt, laadimise relee ehk siis tablett maha. Ning proovi oom meetriga ära,kas see pole,mitte lühises.

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 17 Mai 2015 17:59
Postitas HendrikR
MAZ kirjutas:Kui sul näitab -5A siis on ilmselt mingi jama ikkagi laadimisega. Mul hakkas kunagi sama jama ja põhjustajaks oli "tablett" generaatori peal,mis oli koostöö lõpetada otsustanud. Selle info taustal tundub,et laadimine on nõrk või polegi seda ja siis kogu süsteem töötab,kuni akus voolu. Enne starteri juurde minekut võta generaatorilt, laadimise relee ehk siis tablett maha. Ning proovi oom meetriga ära,kas see pole,mitte lühises.
+5A näitab. Tablett on korras. Kokkutuleku ajal sai kontrollitud

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 18 Mai 2015 02:01
Postitas Edel
Mutionu kirjutas: Kas aku ikka laeb sõidu ajal? vöta töötaval mootoril akuklemm maha, peaks tööle jääma kui laadimine toimib.
Hei-hei, pea nüüd! Töötava mootoriga ei tohi akult klemmi lahutada! Seda on küll ja küll foorumites lahatud! See võib (aga ei pruugi) auto elektrisüsteemis pahandusi teha!
Pane mootor käima ja lähituled põlema. Voltmeetriga või testriga peab laadimisvool olema 14,5 voldi ringis. Suurem pinge (16-17V) rikub sul aku kuu ajaga.

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 18 Mai 2015 02:05
Postitas moskiito
Edel kirjutas:
Mutionu kirjutas: Kas aku ikka laeb sõidu ajal? vöta töötaval mootoril akuklemm maha, peaks tööle jääma kui laadimine toimib.
Hei-hei, pea nüüd! Töötava mootoriga ei tohi akult klemmi lahutada! Seda on küll ja küll foorumites lahatud! See võib (aga ei pruugi) auto elektrisüsteemis pahandusi teha!
Pane mootor käima ja lähituled põlema. Voltmeetriga või testriga peab laadimisvool olema 14,5 voldi ringis. Suurem pinge (16-17V) rikub sul aku kuu ajaga.
ei rikku seal ta midagi kui on originaal jagaja, kui kontaktivaba, siis ei tohi eemaldada aga muidu võid ikka maha võtta, ei keera ta seal midagi pekki :)

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 19 Mai 2015 21:50
Postitas HendrikR
Nonii,sai kah käed õliseks tehtud ja täna sai uue starteri pandud ja käivitub pm ilma vaevata :) Alguses kui ajasime autot välja,pidime 3 korda käima lükkama kuni käima läks.Ja kui ootasime väljas sõpra,siis kadus autol üldse elekter ära :kill Aint ohukad töötasid.Jamasime tükk aega ja tänu Tarmole(tänama peaks Talupoega,kes andis ta nr :) )saime elektri tagasi. Kojamehe süsteem üle vaadata,raadio sisse,põhi üle käia ja siis valmis suveks :)
Pilt
Tänud Priidule ka,kes viitsis aidata jõu ja nõuga :)

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 23 Mai 2015 22:29
Postitas kassu
Aga kus kohas on katuseraam?

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 23 Mai 2015 22:43
Postitas HendrikR
kassu kirjutas:Aga kus kohas on katuseraam?
Kodus. Tahaks ta üle värvida,aga osad kruvid kinni roostetanud :kill

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 30 Mai 2015 15:13
Postitas HendrikR
5 sekki kuulsust ;)
Pilt
Vahepeal on möödund ka 2000km auto ostu hetkest :)

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 22 Juun 2015 00:06
Postitas HendrikR
Sai ka pidulikumal üritusel käidud :)
Pilt
Pilt

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 26 Juun 2015 20:09
Postitas HendrikR
Uksepolstrid said valmis,suured tänud Heinole kes valmis tegi :) Soovitage mürasummutust/pigimatti,mida salongi põrandale panna :)