27. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 18 Dets 2015 11:59
Postitas marek
Lepik kirjutas:Jah. Eks sul vist õigus on ,et asi pole päris see, mis ta olema peaks. Näidikutest 4 väikest on ziguli omad,spido aga 407-e oma.
Lada 06-e spido täitsa olemas,aga ei sobi mosse kastiga kiiruse poolest,näitab poole vähem. 407-e spido näitab 412-e kastig aga täpselt. Ja kui ükskord viitsin ,siis vahetan 407 pruuni spido tausta musta tausta vastu,mis teiste näidikutega sobiks. ...
Minule isklikult tundub et see 407 stiilis kell (värv ja ajastukohasus) sobiks sinna armatuuri paremini kui VAZ tüüpi kellad. Et ise prooviks hoopis lada kelladele 407 stiilis taustad meisterdada mõnes pilditöötlusprogrammis ja siis nt. fotopoes (esimene koht kvaliteetse printimisega mis pähe tuli) lasta välja printida. Väiksema kella tausta kvaliteedi võimalik puudus ei ole kindlasti nii silmatorkav kui kordi suurema spidomeetri oma. Lisaks teine masin on ju juba mustade kelladega niiet vahelduseks võiks ju teistsugune olla :D

Taustade valmistamiseks saaks juba õigete suurustega alusfaile 06 näitel näiteks siit:
http://vaz-2106.ru/forum/lofiversion/in ... -1800.html

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 18 Dets 2015 13:39
Postitas Aspelund
Kas spidomeetri ebasümmeetria roolisamba suhtes on tingitud mõjuvatest asjaoludest?

A.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 18 Dets 2015 15:54
Postitas Lepik
Jah.Keskel armatuuri all on 412 kojameeste süsteem (mootor ja hoovastik).Täpselt rooli keskel kellale käiks hoovastik pihta.
Kuratlikult raske on leida kõiki näidikuid,mis omavahel kokku sobiksid, mis näitajate poolest sobiks 412 mootoriga, ja ka andurid peaks sobima nii näidikute-,kui ka mootoriga.Ja kõige lõpuks tahaks ma nende pealt ka tõele vastavat infot saada mosse hingeelu kohta.
Värvuse kohta seda,et meeldiks omalegi,kui näidikute taustad kõik valged oleks.
Panen siis selle ohutulede skeemi ka siia üles.Lisarelee on selleks et mitte üle koormata suunareleed.Suunareleele on ette nähtud koormuseks 2¤21+3w ja kui sinna 2korda niipalju järgi ajada,muutuks vilkumissagedus väga aeglaseks ja relee võiks lihtsalt läbi põleda. Asi imelihtne ja odav ise teha. Lisalüliti 3.20 e.+relee 3e. = 6.20 e. :D :D :D

Pilt

Eelmisesse postitusse sai pandud ka süütesüsteemi skeem, lihtne ja lollikindel

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 18 Dets 2015 16:54
Postitas fokser
Nõustun täielikult Mareki arvamusega... Eelmisel lehel armatuuri pilti uurides tekkis mul täpselt sama mõte! Spidokas on tõesti kena ja seda pole kindlasti vaja muuta. Ise arvan, et väikeste näidikute taustad on praegu igavad ja ei sobi sinna. Uute taustade kleepsu idee on tõesti hea.
Antud juhtmete, kaitsmete ja releede lahendus mulle küll meeldib... huvitav ja viisaks. Muidugi saaks kogu selle kupatuse ära peita. Näiteks, kõrvalistuja jalgade juurde põrandale.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 30 Dets 2015 00:54
Postitas Lepik
Aasta lõpule siis joon alla. Sel aastal kuuske tuppa ei vedanud, aga millelegi võiks ju jõulude ajal säravaid vidinaid ikka külge riputada.
Sai siis parem mossele mõned läikivamad jupid külge krutitud.

Pilt

Pilt

Toredat vanaaasta lõppu kõigile !

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 30 Dets 2015 09:52
Postitas stern100
Kena, aga kas ilukilbid ja stanged taastatud värvides? Pildilt nagu tunduks et hall kiht peal. Tulevikus uuesti kroomimise peale ei ole mõelnud kui raha üle jääb? 401 stanged ja ilukilbid peaks äkki mõne tuhadega tehtud saama.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 30 Dets 2015 11:21
Postitas Lepik
Jah. Just nii nad tehtud on- hõbedane metallik ja lakitud. Tellides venest uued kroomitud,läheks stanged ja kilbid maksma ca. 2000 e.
Ja ega Eestiski kroomimine vist eriti odavam ei tuleks. Aga kui kunagi raha hullumoodi ülearu peaks olema, siis ehk mõtlen selle peale.
Ja alati võib ju loota õnnelikule juhusele, et keegi lihtsalt tuleb ja pakub paar uut stanget. Rohelisel 401-l on kah vaid esimene stange uus originaal. Selle tõi mulle endine töökaaslane,kellel see stange oli 50 a. garaasi laeall seisnud (tema isal oli kunag selline masin olnud) . Ju oli kunagi tagavaraks ostetud. Ja kui sellistel juppidel väga kirves hind, siis jätan rõõmuga nad originaalis autode taastajatele. :)

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 31 Dets 2015 22:48
Postitas Lepik
31 detsembri hommik. Õues on nii külm,et mosse on nagu küülik endale valge kasuka selga kasvatanud.

Pilt

Pilt

Pilt

HEAD AASTAVAHETUST !

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 01 Jaan 2016 13:20
Postitas stern100
Milline neist vanakestest sul lageda taeva all peab siis seisma...? :D

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 03 Jaan 2016 21:17
Postitas Lepik
Kõik autod seisavad õues. Garaazi mahub vaid see, mida parasjagu ehitan,sest õues ei kannataks naabrite kõrvad seda ehitusega kaasnevat
vandumist lihtsalt välja. Pole neile massinatele tõesti veel korralikku talvituspaika leidnud. Siit ka üks hea äriidee,keegi võiks ju pakkuda ka siinses regioonis korralikku katusealust talvituvatele autodele. :help ( Sulle TALUPOEG oleks see äriidee ju täitsa ok, põllumajandusega pole ju mõtet enam naba paigast rabeleda) :lol :lol