27. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 26 Mai 2015 23:37
Postitas Lepik
Saage aru mehed , kui ikka dollareid enam ei ole, kes see loll neile rublade eest kautsukit müüb. Ja ei jäägi muud üle,kui sitast ja porist
tihendeid kokku pressida,ja plaan tuleb ju täita.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 27 Mai 2015 19:58
Postitas Muhulane
Kui suur on tõenäosus,et tutikad,nõukaaegsed amordid seistes kaotavad oma tööülesande? Sai tagumised lehtvedrud ära vahetatud ja kaudu minnes ka uued amordid taha pandud. Aga no sõitmine on küll kole,puhtalt lehtede peal.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 27 Mai 2015 20:17
Postitas moskiito
sellepärast ma originaalid välja viskasingi ja panin gaasikad alla. originaalidega on juba lugulaul selline et kunagi ei tea mis kvaliteediga said, teinekord joppas, ja asi töötas väga kaua, teinekord panid alla ja pees.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 27 Mai 2015 20:20
Postitas Muhulane
Oskad marki ka öelda,milliseid kasutad?

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 27 Mai 2015 20:32
Postitas moskiito
Muhulane kirjutas:Oskad marki ka öelda,milliseid kasutad?
otsi minu "Moskiito" teema üles ja seal vaata lehekülg 31, seal pilt nendest amortidest.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 27 Mai 2015 20:34
Postitas stern100
Muhulane kirjutas:Oskad marki ka öelda,milliseid kasutad?
Monroe D444 on väga head, ise kasutan rallika all, mõned aastad tagasi olid 64 eur paar.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 28 Mai 2015 14:26
Postitas Muhulane
Hee,hirmul on suured silmad :D Asjad kõik toimivad tegelt ja uusi amordikaid polegi vaja. Asi selles,et vedrud alles toored ning vedrustus toimub ainult läbi rehvide. Kui liivakott taha panna,siis on kõik ok :)

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 02 Juun 2015 18:43
Postitas Muhulane
Tegemised :)
Vedrude-amortide vahetus
Pilt
Põssa vahetus. Sai 39 kihvaline alla pandud
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Suht hiljaaegu sai sellel küljel simmer ära vahetatud aga kuna SRÜ simmer,siis poolassi välja võttes avastasin,et simmeri metallrõngas istus lihtsalt assi kaelas. Aga väga roppu lekkimist ei olnud.
Pilt

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 05 Juun 2015 10:35
Postitas Muhulane
Lõpuks saabus kätte ka plokikaane tihendi vahetus. Ajakulu 5h :) Kuna mosu kallal tegin seda tööd esimest korda ja kõiki nüansse ei teadnud. Aga kirjandus aitas ja tuttav ka :) Keeramist,nikerdamist jagus,kaks leegitoru tikku sai ka pooleks keeratud ja sai see kaan lõpuks maha. Tihend ise oli ikka väga nartsu väljanägemisega,tuttavgi imestas,et pole tema nii koledas seisukorras tihendit näinud. Ning ploki veesärgis avanes ka mitte just meeldiv vaatepilt - teise ja kolmanda hülsi ning ploki vahel,sisselaske kollektori pool,oli tummiselt miskit sodi. Tuttava diagnoos,et katlakivi,kuna veesärk ise oli seest väga pruuni värvi. Õnneks oli see sodi pehme,kruvikaga ettevaatlikult sorgitud ning veega läbi plokikraani välja uhutud. Väga ei julgenud mürgeldada ka puhastades kuna hoiatati,et äkki nihestan hülsid ära. Aega läks aga asja sai. Vähemalt nüüd pole jahutusvedelik pruunisogase värviga. Ok,kaane- ja plokipinnad said ära puhastatud liigsest saastast ja järgmisena kollektori küljest tarvis kahed tikujäänused välja puurida. Läks nii hästi,et vana keere õnnestus terveks jätta :) Tihendid paika,kaan peale,mutrid-poldid kinni,klapiregull,tosool radikasse ja sõitu. Sai siis ca 100 versta maha sõidetud ja tänahommikune kontroll,käivitamine ja sõitmine tõid naeru suule - töö õnnistas :)
Kuna pildimassin ei taht koostööd sedakorda teha,siis pildimaterjali kahjuks ei saanud lisada.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 05 Juun 2015 20:31
Postitas SanderV
krt ma vahetan selle ajaga juba üksi terve mootori ära :D