ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
sel ajal kui teised kämpi naudivad, tulin mina õlise mosse alt..
sai regullitud veel siitsealt.
Lisaks siis leidsin üles selle jumpstüki - lüliti küll töötab aga toidet ei tule peale ja tundub, et seal armatuuri all, kus see nelja pesaga klemmliist on, seal on kuskil mingi toite osa puudu... vähemasti tundus, et lüliti juurest oranž juhe sinna vasakult teise kruvi alla jõudis, aga seal ju oli vaid 0.2v. must juhe tundus minevat tagatuleni... huvitav küll..
kellegil Klassiku skeeme ei ole värvilisel kujul?
sai regullitud veel siitsealt.
Lisaks siis leidsin üles selle jumpstüki - lüliti küll töötab aga toidet ei tule peale ja tundub, et seal armatuuri all, kus see nelja pesaga klemmliist on, seal on kuskil mingi toite osa puudu... vähemasti tundus, et lüliti juurest oranž juhe sinna vasakult teise kruvi alla jõudis, aga seal ju oli vaid 0.2v. must juhe tundus minevat tagatuleni... huvitav küll..
kellegil Klassiku skeeme ei ole värvilisel kujul?
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Skeemi leiad siit: http://varstu.planet.ee/2140/Raamatud/elektriskeem.jpg
AZLK 2140, 1978
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
väga viis!
sain enamvähem aimu, mida ma ümber pean tegema
sain enamvähem aimu, mida ma ümber pean tegema
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
ma olen ikka tüütus...
tegin siis oma jumpstükist pildi -
indreku jagatud skeem on küll väga hea, aga mul raskusi nii peene asja leidmisega skeemilt.....
igatahes altpoolt on siis juurde pandud see GAZ 69 suunatulekang... originaali juhtmed on punane-kollane-roheline, mis pildi ülaääres...
igatahes siis vasakult teise kruvi all on 0.2V massi suhtes...koguaeg, sõltumata auto töötamisest või süütest..
lisaks - milleks on see kondekas?
tundub, et peab enda soovide järgi kohandama seda majandust seal. Plaan panna moodsama auto puhur ja leida selleks õiged toited üles... ning üldse vaja mõned juhtmed asendada - vanadus teinud isolatsiooni rabedaks ja juhtme katki murdnud...
sellisena ta minust aianurka jäi...
tegin siis oma jumpstükist pildi -
indreku jagatud skeem on küll väga hea, aga mul raskusi nii peene asja leidmisega skeemilt.....
igatahes altpoolt on siis juurde pandud see GAZ 69 suunatulekang... originaali juhtmed on punane-kollane-roheline, mis pildi ülaääres...
igatahes siis vasakult teise kruvi all on 0.2V massi suhtes...koguaeg, sõltumata auto töötamisest või süütest..
lisaks - milleks on see kondekas?
tundub, et peab enda soovide järgi kohandama seda majandust seal. Plaan panna moodsama auto puhur ja leida selleks õiged toited üles... ning üldse vaja mõned juhtmed asendada - vanadus teinud isolatsiooni rabedaks ja juhtme katki murdnud...
sellisena ta minust aianurka jäi...
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
See kondeka moodi asi on minu hinnangul hoopis suunarelee.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
ja mina võin kinnisilmi selle väite peale mürki võtta suunarelee mis suunareleeSeenior kirjutas:See kondeka moodi asi on minu hinnangul hoopis suunarelee.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
inimene õpib kogu elu
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Aga sureb ikka lollina. Antud skeem, mis sulle jagati on uuema iz 412 oma, millel on pikk kaitsmekarp salongis juhi vasaku jala juures. Ma usun, et sinu masinal läheb sellist skeemi tarvis: http://varstu.planet.ee/2140/Raamatud/4 ... eelsed.zipmario kirjutas:inimene õpib kogu elu
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
pean nüüd sealt selle skeemi välja printima omale ja lausa auto juures näpuga järge ajama...
leidsin tagurdustule ühe juhtme puru oleva.. lappisin ära, aga ei miskit..kõige huvitavam on see, et juhtmed jooksevad armatuuri alla, aga ei klemmliistudel ega süüteluku juures teist otsa üles ei leia... ja lambid endiselt tummad..
aga see selleks. kuna täna lahjem tööpäev oli, siis võtsin jagaja maha. üks mutter lahti ja keera kuhu soovid.panin peale küll tagasi, aga 180 kraadi võssa, sättisin õigeks ja oli poole pöörde pill jälle. hetkel enam isu, süüdet katsuda ja karpat regullida, ei ole.
siis heitsin auto kõrvale pikali, nautisin esiteks päikest, mis rõõmsalt meil töökoja taga lõõmutab. naabermajas, kus Gerli Padar elab, ühel rõdul üks näitsik võttis päikest ja siis ma mõtlesin, et ma olen ka siis asjalik...
keerasin end auto alla, 14 padrun peos...
krudisin lahti seisupiduri trossi pinguti.. võtsin selle pulga näpuvahele ja läksin metalliruumi.. relakaga ots maha ning nurgast sain kohe keermelati.. sealt ka sobiv jupp ja keevitasin kokku need kaks... nagu tutikas.
läks auto alla tagasi, nüüd peab mingi päev siis tagaotsa kergitama ja rataste juures paika timmima. Lisaks on praegu varuratas all, vaja see ka üle kaeda, miks õige ratas õhku ei pea...
no ja kui ma juba seal olin, käänasin veel käiguhoovastiku mutritele paar keerdu peale. nüüd tagurdab säänselt, et ühe näpuga saab käigu sisse lükata (Risto, nüüd sa PEAD lausa Tartusse tulema... )
A rohkem ei jõudnudki jälle.. homne lõunapaus siis jälle elektri kallal ilmselt.
huvitav on see, et ampermeeter laseb nagu valedetektor, aga laadimine on kenasti stabiilne 14, kopikatega ... kas miski häirib teda tõesti nii palju??
temp andurit pole jõudnud endiselt vahetada, eks jälgin, kui kapoti alt peaks valget tulema. süüde sees, näitab õigesti, käima pannes kukub 0 tagasi...
leidsin tagurdustule ühe juhtme puru oleva.. lappisin ära, aga ei miskit..kõige huvitavam on see, et juhtmed jooksevad armatuuri alla, aga ei klemmliistudel ega süüteluku juures teist otsa üles ei leia... ja lambid endiselt tummad..
aga see selleks. kuna täna lahjem tööpäev oli, siis võtsin jagaja maha. üks mutter lahti ja keera kuhu soovid.panin peale küll tagasi, aga 180 kraadi võssa, sättisin õigeks ja oli poole pöörde pill jälle. hetkel enam isu, süüdet katsuda ja karpat regullida, ei ole.
siis heitsin auto kõrvale pikali, nautisin esiteks päikest, mis rõõmsalt meil töökoja taga lõõmutab. naabermajas, kus Gerli Padar elab, ühel rõdul üks näitsik võttis päikest ja siis ma mõtlesin, et ma olen ka siis asjalik...
keerasin end auto alla, 14 padrun peos...
krudisin lahti seisupiduri trossi pinguti.. võtsin selle pulga näpuvahele ja läksin metalliruumi.. relakaga ots maha ning nurgast sain kohe keermelati.. sealt ka sobiv jupp ja keevitasin kokku need kaks... nagu tutikas.
läks auto alla tagasi, nüüd peab mingi päev siis tagaotsa kergitama ja rataste juures paika timmima. Lisaks on praegu varuratas all, vaja see ka üle kaeda, miks õige ratas õhku ei pea...
no ja kui ma juba seal olin, käänasin veel käiguhoovastiku mutritele paar keerdu peale. nüüd tagurdab säänselt, et ühe näpuga saab käigu sisse lükata (Risto, nüüd sa PEAD lausa Tartusse tulema... )
A rohkem ei jõudnudki jälle.. homne lõunapaus siis jälle elektri kallal ilmselt.
huvitav on see, et ampermeeter laseb nagu valedetektor, aga laadimine on kenasti stabiilne 14, kopikatega ... kas miski häirib teda tõesti nii palju??
temp andurit pole jõudnud endiselt vahetada, eks jälgin, kui kapoti alt peaks valget tulema. süüde sees, näitab õigesti, käima pannes kukub 0 tagasi...