27. leht 60-st

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 29 Apr 2012 23:27
Postitas viirusboy
Noh, heameelega tekitaks mingi värvi velgedele. Suvel vaatab seda asja. Need kärnad panevad hambad plagisema 100 juures :D

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 14 Mai 2012 19:09
Postitas viirusboy
Paar päeva tagasi juhtus vanaisal kerge äpardus. Midagi dramaatilist polnud, lihtsalt väike kaitsmenuss. Õnnetus pälvis tähelepanu kohalikus ajakirjanduses ja kohe tembeldatakse joodikuks. Mis inimestel küll viga on.

http://online.le.ee/2012/05/11/foto-aut ... llikraavi/

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 14 Mai 2012 19:29
Postitas moskiito
mis parata, reaalsus selline. endal ajakirjandusega hullemad kogemused,aga ka positiivsemad.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 27 Mai 2012 23:35
Postitas Mastermees
kuida sul se juhiuks nüüd selline heledam on ?

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 28 Mai 2012 07:48
Postitas viirusboy
Ei tea, ehk sp et uks oli ennem teist värvi muudest plekkidest? Mingi aeg kui palju sõite pole lennutab ühe kihi värvi veel peale.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 29 Mai 2012 22:58
Postitas Mastermees
se on su maalripoiste viga, punase värviga on omad eripärad, auto oleks tulnud klaasist alla poole üleni ära kruntida .

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 30 Mai 2012 07:43
Postitas viirusboy
Võimalik aga nagu ma ennem ütlesin siis sai see auto kiiruga põlve otsas tehtud.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 01 Juun 2012 17:19
Postitas viirusboy
Vaatasin niisama pilte kodus ja leidsin foto, mille tegin siis kui oma autot esimest korda nägin. Siis polnud plaani seda osta, aga osav omanik oskas mulle selle pähe määrida. Mis siis ikka, jäme pidama 1500 krooni peale ja nii ta 11 oktoobril 2009 minu omaks saigi. Eelmine omanik tahtis sellega mosseliigat sõitma hakata, aga ei saanud mootorit käima ja lõpuks lõi käega.
Pilt

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 01 Juun 2012 19:56
Postitas viirusboy
Eile siis sai väike sõit tehtu mööda läänemaad. Nigula vahel minestas masin kätte ära. Enam käima ei läinud. Mis siis ikka, kapott lahti ja esimese asjana, kas kütet saab. Pump töötas. Siis piilusin karpa aknasse, uppunud. Võtsin õhupuhasti maha ja vaatan et bensiini lihtsalt soliseb kollektorisse. Selge, nõelklapp. Kuna keset teed vastavat varuosa ei olnud, lasin ujukiruumist enamuse küttest mööda maad, et auto käima saada ja tuli teha sõit haapsallu. Napilt jõudsin tanklasse, viimase meetri veeres vaba hooga. Seal paak täis ja hirmsa küttevinega kaubamaja ette. Seal suri uuesti ära ja enam ei saanudki käima. Käisin kasutaja mosseomanik juurest tõin uue klapi ja ehitustööd võisid alata. Möödaminejatel hea vaadata, mul pool kapotialust laiali :D Selgus siis et tutikal karpal oli see klapitihend täitsa pehmeks sulanud. Huvitav, kas tänapäevasel bensiinil on mingid lisandid mis söövad plastikut? Teine klapp sisse, karpa kokku. Ikka jäi see tase kuidagi millimeeter alla akna ülemise ääre aga vähemalt töötas. Hea et see praegu välja tuli, oleks kruiisi ajal nahka läind, oleks palju hullem olnud. Karpat peab veel kohendama veidi, ei taha ta väga gaasivajutusele alluda.. Andes gaasi, tuleb alguses pöörete langus ja siis umbes 2 seki pärast alles mõjub nii kui peaks. Homseks loodan selget ilma, siis süvenen sinna kapoti alla. Samuti peaks homme ka tiiva ehitamisega alustama.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 01 Juun 2012 19:59
Postitas stern100
Igaks juhuks kruiisile pool mosset juppide näol kaasa ikka :D Ja lase velgedele ka mingi värv selga siis ikka. Või kui ise ei viitsi, võta mõned eurid koos värviga näppu ja tule minu juure.