28. leht 36-st

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 02 Jaan 2012 22:13
Postitas eno1
Iluliistud tuleb enne tihendi külge panna, kui klaasi paigaldama hakata

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 02 Jaan 2012 22:21
Postitas SanderV
ma panin nii nagu viirusbooy.. mingi juhe randi sisse et serv üles kerkiks.. ja siis ajada järjest liist paika juhest välja tõmmates. juhet tõmbad samamoodi välja nagu aknal aga juhet tõmbad klaasi poole välja. kust liist sile..

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 02 Jaan 2012 22:27
Postitas randoA
mul juba klaas ees ja mitte mingi asi ei veena mind seda enam eest võtma.

Sander, tänud.Proovin homme kindlasti.

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 03 Jaan 2012 15:22
Postitas Edel
ARK-i spetsi enam kohale kutsuda ei saa (v.a. paadid,kaatrid jms.), paar aastat tagasi muudeti see asi ringi.
Klaasitihendile liistu panek on paras keberniit. Kunagi sai ise ka Mossele klaas ette pandud aga liistu paika ei saand, lõpuks lõin käega, las olla...

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 03 Jaan 2012 15:56
Postitas indrek06
Edel kirjutas:ARK-i spetsi enam kohale kutsuda ei saa (v.a. paadid,kaatrid jms.), paar aastat tagasi muudeti see asi ringi.
Kas ei saa? Paar kuud tagasi nagu kuskilt lugesin, et seoses omanikuvahetusega saab. Kui on passis vaja värvi või tehnilisi andmeid muuta, siis tuleb sõiduk arki kohale viia. Samas kindel ka pole.
Kõige kindlam oleks arki infotelefonile helistada ja järgi uurida.

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 03 Jaan 2012 16:52
Postitas randoA
ARKi asja lubas vend ajada.

Kella 10st kuni kella 2ni proovisin liistu panna.närvirakke kulus isukalt, samuti ka vandesõnu.Nii närvi ajas.juhtmeasi jooksis peeti, siis proovisin panna ühe isetehtud abinõuga.Algus hakkas minema, sain ühe poole liistust pool pandud kui siis otsustas see sealt välja hüpata.Igat pidi katsetasin ja proovisin.Aga ei sittagi.
Uus tihend ei teeks ka paha.Volga poodi helistasin, liistusoonega tihendit enam ei tehtagi.
ÜLESKUTSE!
Kellel on uut vanatüübi tihendit siis palun võtke ühendust!hädasti oleks vaja.

Tõenäoliselt jääb ka mul see liist hetkel paigaldamata.

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 10 Jaan 2012 21:20
Postitas randoA
Vahepeal on mitu mitu tundi garaažis veedetud, ilma edasiminekuteta.Kuid täna...täna toimus lõpuks edasiminek.

Nimelt oli kavas vahetada SLil enne talverallit ära survelaager ja siduri töösilinder.
Kõik kulges kenasti, poldid tulid viisakalt lahti, midagi vägistama ei pidanud.Ilmnes et vahetust vajab ka sidurikorv ja ketas.Panin need ka korralikud siis peale.Lappasin kõik kokku tagasi ja suure hurraaga proovima.
No sidur ei lahuta, kohe mitte midagi ei tee.Keerasin siis alt selle regullvarda nii lõppu kui andis.Mingil määral mõjus, aga libises kohutavalt.
Olin siis maa ja ilma peale vihane ning ajasin mosse garaaži tagasi(suure surmaga natuke siiski liikus)
Olin enam kui kindel et viga oli kettas.Too oli kuidagi väga kahtlaselt paks, kuid siiski mosse oma.Täna võtsin end kätte ja vahetasin ketta ära.Kulus umbes 3 tundi, kui oli auto taas kokku tagasi laotud.Sidur on olemas, täiesti toimib.Sisse läks vähekasutatud ketas, mille sain ühelt mosselt, mida suvel lammutamas käisin.
Puhtalt oma lolluse tõttu on vaja sidurisüsteem läbi pesta, ja siis saab korralikult toimima ka.Hetkel muidu on kõik väga viis, aga pedaal venib jube kaua oma algasendisse tagasi,See ongi minu lolluse pärast

Kui nüüd kõik plaanipäraselt kulgeb, siis homme lähme Rakvere ARKi mosse pabereid ringi vahetama.
Talverehvid on ka ära ostetud, päris korraliku mustriga olid ikka.

Nüüd näeb plaan ette veel õlide vahetust ja rehvid velgedele , siis peaks kõik olema.Ma loodan

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 11 Jaan 2012 21:03
Postitas randoA
Nonii, ja ongi uued dokumendid olemas!

Täna tegime selle nalja siis ära ja käisime vennaga Rakvere ARKis, saime uued dokustaadid kätte.Ei läinudki poolt päeva aega:D
Tundus kuidagi uskumatu, et ongi olemas need.
Aga ülihea tuju on.

Nüüd vaja veel õlid ringi visata, rehvid ka ning siis ülevaatusele kimada

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 13 Jaan 2012 20:54
Postitas randoA
Tänaseks tegevuseks oli rehvide vahetus.Tegelikult oleks pidanud olema ka õlide vahetus, aga kuna isa oli vale õli toonud siis jäi see võimalus ära.
Kuna maantee oli nagu klaas, siis ei olnud mitte mingit isu minna mosse ja suverehvidega sinna uisutama, ehk siis kruttisin mossel garaažis olles rattad alt ja jätsin teise pukkidele.
Rehvid vahetasime ringi kohalikus töökojas, omanik on venna hea sõber.Uued rehvid panime peale ilma siselohvita, nii olla parem venna sõnul, ei mina viitsinud temaga vaielda ka, võimalik et ongi parem.
Lohvid ja kaks vana suvekat, mis pealt maha sai võetud võtsin koju kaasa tagasi, kaks tükki olid lootusetult pragusid täis ja jäid sinna.

Kodus kruvisin rattad alla tagasi.Järgmiseks eemaldasin põhjamatid, mis olid lootusetult märjad tänu esiklaasitihendile mis vett ei pea.
Panin nood kenasti pliidi ette toolile kuivama ja asusin siduri kallale.Nimelt oli vaja teist maha keerata auto alt.Piisas u7cm pedaali vajutusest kui juba lahutas, kohe ülevalt.Seega keerasin teist natuke maha.Proovima ei olnud enam viitsimist hakta.
Järgmiseks panin kinni selle õhuvõtu vooliku, mis õhupuhastist kollektorisse jookseb.Hüppas koguaeg oma pesast välja teine, kuid nüüd peaks sellega ka kõik olema.

Muud nagu polegi, lõpp on juba käega katsuda.

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 14 Jaan 2012 17:57
Postitas Edel
randoA kirjutas: Rehvid vahetasime ringi kohalikus töökojas, omanik on venna hea sõber.Uued rehvid panime peale ilma siselohvita, nii olla parem venna sõnul, ei mina viitsinud temaga vaielda ka, võimalik et ongi parem.
Lohvid ja kaks vana suvekat, mis pealt maha sai võetud võtsin koju kaasa tagasi, kaks tükki olid lootusetult pragusid täis ja jäid sinna.
Mossele ilma lohvita võib rehve peale panna küll kui ekstreemseid sõiduvõtteid ei ole plaanis kasutama hakata. Mosse velgedel pole seda ranti, mis takistab rehvi vitsa paigast liikumast. Kui ilma randita velgedega näiteks kuhugi vastu libiseda, võib rehvi velje servast lahti lüüa ja õhk lahkub sealt momentaalselt...
Ise enda Mossele tegin nii, et esiratastele jätsin lohvid sisse aga tagumised jäid ilma.
Muu hulgas on ilma lohvideta ratastega tegelikult hulga vähem tüli ka kui mõistlikult sõita.