28. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 23 Apr 2011 12:00
Postitas stern100
Pool tundi tagasi vaatasin eemalt Haapsalus Uuemõisa konsumi parklas su aparaatumi üle :D Kuradi kena masin ikka, värv sobib ka mõnusalt :beer

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 23 Apr 2011 22:15
Postitas TiitS
Sai jah Kiltsi lennukal SR avalaksul käidud. Differ lõpetas töölepingu 3. kiiruskatsel :D. Kahtlustan, et satelliitides viga. Otse sõites toimib, aga rataste kiiruse erinevusel (pööramisel) käivad raksud tagasillast läbi.

Pilt

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 24 Apr 2011 08:52
Postitas moskiito
oopel rekordit ei soovi doonoriks?
minu ülemusel vedeleb tööjuures üks selline isend.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 24 Apr 2011 12:10
Postitas TiitS
Vastasin ps

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 24 Apr 2011 14:07
Postitas raunts92
kuna differ otsas siis seetõttu sõidsidki vaikselt tagasi? :)
muidu näeb väga hea välja!

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 24 Apr 2011 21:36
Postitas TiitS
Just sellepärast sai jah 70-ga tagasi kulgetud, igas kurvis käisid tagasillast raksud läbi.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 24 Apr 2011 23:03
Postitas List_man
:lol Ma olen isegi samamoodi sõitnud. Aga joppas sul, et nii läks. Said omal jõul koju sõidetud.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 06 Mai 2011 23:20
Postitas vootele
Märkasin foorumist tuttavat masinat Veerenni tänaval...
Pilt

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 07 Mai 2011 02:33
Postitas TiitS
Nägin jah, et keegi sihtis kahtlaselt fotokaga mosset sealkandis :) . Aga ummikus istuda tipptunni ajal on ikka eriline piin, eriti selle masinaga. Hetkel on differ ka poolpidune all. Pühapäeval panin alla selle endise diffri, undab ja kolksub igal käiguvahetusel.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 23 Juun 2011 15:17
Postitas TiitS
Uuendaks ka teemat vahepeal. Mõned nädalad tagasi panin uue diffri alla. Täitsa korralik asi seekord, ei unda, ega kolksu. Päris palju ringi ka sõitnud ja nagu ikka, mis liigub see kulub. Näiteks on eelmisel aastal vahetatud õõtsapuksidest ühel puksil kummiosa välja punnitanud imelikult ning vajab vahetust. Käivitusprobleemile leidsin ka lahenduse. Asi, mille ma kindlalt välistasin, osutus ikkagi probleemiks - massipuudus. Vedasin massijuhtme otse akuklemmilt käigukastipoldi külge ning nüüd jõuab starter vedada nii sooja, kui ka külma mootoriga. Aga nüüd hakkab ilmnema probleem starteri pendiksiga, iga kord ei võta taha starterit :( . Eriti häiriv asi oli mossega sõites see, et piduriklotsid ees kolisesid, aretasin siis mingid klambrilaadsed asjad sinna vahele ja vaiksemaks nüüd sai veidi. Küsimus ka suurele ringile, et, kas Moskvichide pidurisupportitel käivad ka mingisugused klotsi kinnihoidvad klambrid vms. Need suppordid, mis mina külge panin, olid klotsid supporti külge kinnitatud kahe pika naelaga :o ja muid fiksaatoreid seal ei olnud.

Üleeile sai jälle vanatehnika lustisõidul käidud:

Pilt

Pilt

Ja ka mujal (tänud kasutajale wax pildi eest)

Pilt