Niisiis, kodaniku Partnermosse soovitusel korjasin oma käristi kola kokku ja sain komplekteerida erinevatest Ensv pikendustest endale piisavalt pika varda, et ligi pääsed 2ele ülemisele käigukasti poldile,mõned euro 1/2 jupid tuli poest juurde tuua, sest see varras peab ikka megapikk olema.
Vasaku külje omale ei hakanud nr 17 peale, liiga järsu nurga all on seal kast ehitatud, lükkasin sinna otsa hoopis nr18, mis mingi ime läbi keeras selle ka lahti
Korra mõtlesin ka sõbra juurest tuua spetsiaalse käigukasti toestamis kaadervärgi, aga kuna mul garaazis neid tunge on terve hunnik siis pookisin ühe sidurikoja alla, teise kasti alla ja siis läksin tugitala kallale.
3 polti 4jast läksid kohe puruks, sest ma kasutasin "breakerbar-i"- ma ei tea kuidas seda eestikeeles nim, aga igatahes sellega on kerge kõike avada...kui WD40 vahele ei lase, lõhub ta poldid aga märkamatult ära.
Pärast 20 min pusimist oligi kast käes, häda ja viletsus millega olin jännis juba mitu kuud....
Nüüd kus see sitakäkerdis lõpuks mul laua peal on, selgus ka üks humoorikas asjaolu, nim kuid tagasi (eelmisel aastal) oli mul küsimus, et kuidas ma detaili nr 17 lahti saan, kuigi olin 2 polti juba maha keeranud aga lahti ta ikka ei tulnud.
keegi midagi mulle selle kohta ei öelnud ning nüüd laua peal võrreldes seda tutika kastiga, selgus et seda detaili hoiavad oma koha peal veel 2 väikest miinus kruvi(kusjuures nendest ühte on ka näha joonise peal) kraapisin siis sita maha ja voilaa, kruvid täitsa olemas, well then...stupid me.
Nüüd kus ta mul maha on keeratud, sain täpsemalt aimu kui sassi see detaili alumine aas sõidetud tegelikult oli...
vasakul siis tutikas:
Üritasin seda massiivset kõverikku oma algsesse asendisse tagasi taguda alasil, aga sellest ei tulnud midagi välja, see materjal oli nii habras, et murdus sootuks küljest ära.
Õnneks on mul kiviviske kaugusel keevitaja ning kui võimalik on siis laseb ta selle aasa sinna külge tagasi, kui ei saa siis pole ka hullu, mul on Azlk412 küljes üks korralik kast veel, eks ma tõstan siis tolle kasti tervikuna oma auto peale ümber.
Esialgu tahaks ikka purunenud asju parandada... või siis koolis lasen sootuks CNC pingil mulle uue detaili lõigata, kui operaatoriga hea jutu peale saan
Igatahes...
Nüüd on ilmselt järgmine nädalavahetus sisustatud käigukasti välise pesuga, sest seest läikis kõik ilusti puhtuse järgi (aitäh Liqui Moly+ ER) ja õnneks olid kõik hambad täitsa terved.(kartsin, et avariist võis seal midagi puruneda.)
4 asja mis vajavad vahetamist kastil:
*tagurpidikäigu luugi tihend (lõigatav materjal olemas)-tahaks aga originaaltihendit ikka
*käiguhoovastiku tolmulutt kastil (kui keegi teab kust sellist asja saada või kuidas või millest ise teha uus, oleks tore kui keegi räägiks)
*käigukasti lõpu rõngastihendid 2tk (olemas)
*spidoka rõngastihend (kui juba siis juba)
Lisaks olen ma kuulnud, et mingid kodanikud olla laagrite peale teinud hoovastiku varda otsad, ma ei mäleta kelle teemast see asi kord läbi käis aga tahaks ka asjale uuesti pilgu peale visata, nii huvipärast
Tundub, et kui kunagi need originaal kummijunnid ära lagunevad siis pole väga midagi sinna tarka asemele panna isemeisterdamise teel peale nende "laagrite", sest põhimõtteliselt on tegu ju sama asjaga, va asjaoluga, et Nsvl ei olnud piisavalt võimast aju, et sellist lihtsat asja ise välja mõelda, tuli ikka odavalt ja kiiresti kõik kokku mökerdada.