Kruisida vöib ikka, hetkel bensupump küll tahab vahetust, aga täna ilmselt lahendan selle probleemi. Olen nagunii Tallinnas, seega vöib kasvõi täna öhtu kokku saada... TTÜ juures näiteks? Pidid vist ka tulema filmivötetele.
Stern pidi ka millalgi tulema Tallinna, vöimalik, et smaster ka enda kollasega... Miskit varsti organiseerima.
sass kirjutas:Kruisida vöib ikka, hetkel bensupump küll tahab vahetust, aga täna ilmselt lahendan selle probleemi. Olen nagunii Tallinnas, seega vöib kasvõi täna öhtu kokku saada... TTÜ juures näiteks? Pidid vist ka tulema filmivötetele.
Stern pidi ka millalgi tulema Tallinna, vöimalik, et smaster ka enda kollasega... Miskit varsti organiseerima.
Septembri esimene nädal olen kindlasti mossega Tlnas. Edaspidi ei tea kas just iga nädal mossega linna tulen...kuid vahetevahel ikka.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Selleks aastaks auto kuuri alla aetud ning jääb ootama järgmise aasta kevadet. Suve pidas vastu ilusti, kuid puhkama jäi paari veaga, mis ilmselt mingi aeg tuleb lahendada... Bensupump või mingi muu asi jamab jätkuvalt, jätab vahele; üks esimene amort on ülemise kinnitusmutri lahti loksutanud ja see põhjustas kolinat ja vibratsiooni. Avastasin viimase vea alles kuuris. Igatahes, päev korras ja varsti lisan ehk pisut pildimaterjali ka.
Tundub, et talv on läbi saanud ja eile muude tegevuste kõrvalt elustasin ka Moskvichi. Bensiinipump nimelt oli talvel otsad andnud - teine pump peale ja käis poolest pöördest. Vahetatud said ka tagumised piduriklotsid, esituled Hella toodangu vastu (vanadel olid mõrad ja üks auk).
Vahepeal olen hankinud mõned vidinad, millest rohkem mainimist väärt on täiskroom peegel (2103 markeeringuga), sisselaske flantsid tsiklikarburaatorite jaoks (tänud Hannesele). Nendest aga juttu rohkem siis, kui asjad autole külge jõudnud on.
Hetkel on ülevaatusseades, diagonaalrehvidel ja originaalvelgedel. Käsipidurit tuleb vist veidi veel reguleerida, ei võtnud võrdselt. Summuti tuleks ka üle vaadata, kuskilt vist pisut lekib.
Üks suurem probleem on ka, mis juba eelmise suve lõpust kummitab: autol peal on 2101 täismehaaniline karburaator, on ilusti reguleeritud, jõudu on, aga üks hetk kui kiirendada (teine löör avaneb) ja kütust rohkem oleks vaja, siis hakkab katkuma - jõnksutab nagu ei saaks kütet kätte. Ujukitaset olen pannud kõrgemaks, kasu pole. Kiirenduspumba membraan samuti ei ole süüdi. Karburaator ise on puhastatud. Kütusefiltri vahetasin isegi ära eelmise aasta lõpp, aga pole midagi muutnud.
Milles probleem võiks olla? Ujukitasemega ikkagi mängima veel?