28. leht 67-st

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 01 Juun 2015 16:09
Postitas MAZ
Talupoeg,mis sa ikka muretsed kruvi julgelt külge ja küll ta sobib ;)

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 01 Juun 2015 16:15
Postitas TALUPOEG TALUJA
MAZ kirjutas:Talupoeg,mis sa ikka muretsed kruvi julgelt külge ja küll ta sobib ;)
Ma pean ikka luba ka küsima,muidu materdatakse kohe ära... :D :D :D

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 05 Juun 2015 20:10
Postitas TALUPOEG TALUJA
Täna siis võtsin kätte ja tegin siis käivitusseadme pihusti valmis. Võtsin Don-i pihustiotsa ja pistsin kõigepealt pliita alla,et põleks pehmeks. Jahutasin veel ahju ukse ees maha ja treisin tagumise osa maha. Kahjuks ei hakanud vindilõikaja peale....see on nii kõva materjal. Plaanisin siis keevitada kihi peale,et pehmeks saada. Ei aidanud seegi. Asi läks nässu. Võtsin järgmise pihustiotsa. Ahjust läbi ja samamoodi kõik üle käidud,kui eelmisel. Siis käiasin pihustiotsal esimese sentimeetri maha ja keevitasin pehme rauajupi külge kinni. Peale jahutamist treisin mõõtu ja keerasin 10 mm. vindi peale. Mutter sai ka otsa keevitatud ja valmis ta saigi. Auk sai ka sisse puuritud. Kartsin,et keevitusega põletab augud kinni aga läks õnneks. Katsetuseks panin selle pihusti voolikule järgi ja andsin käsipumbast survet. Päris esimese korraga auru üles ei võtnud aga tööle see hakkas. Kollektorisse ma veel auku ei teinud vaid lõin augutorniga lõdvikusse augu. Katsetamiseks sobib küll. Lasin ka reservuaari eetrit täis ja proovisin käivitada. No eriti ei õnnestunud,sest soe aeg ja läheb käima ilmagi... :D Tõmbasin kütte maha ja proovisin niisama. On tunda küll,et peale mõnda korda edasi-tagasi käsipumpa liigutades jõuab eeter mootorisse. Nüüd ei ole siis muud teha,kui jälgida,kas mootori töötades ka reservuaarist eetrit mootorisse imeb või ei juhtu midagi. Märkisin vildikaga ka ära,kuhu maani potskas vedelik on. Kohapeal tuuritades ei juhtunud midagi,järelikult väga hullu midagi juhtuda ei tohiks. Tuleb lihtsalt asja jälgida.

Pilt

Pilt

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 06 Juun 2015 19:00
Postitas TALUPOEG TALUJA
No nii, Täna sai sõidetud siis pea 40 km. ja eetripotsikus sama seis. Seega võib asja õnnestunuks lugeda. Ei vea see mootor sealt midagi endale kõrri... Mulle tundus isegi eila,et kui pihustil suuremad augud oleks,toimiks võibolla asi veel paremini. Kahjuks mul hetkel mingi suurema kubatuuriga mootori vanat pihustit pole,muidu oleks saanud lausa teise variandi teha prooviks. Päris täiest torust ei taha ka seda kraami mootorisse põrutada.....
Kuna selle värgiga on juba piisavalt asjatatud,võib selle aretamise rahulikult pooleli jätta. Talvel jätkame.... :D
Jätkuvalt ootan originull pihusti pakkumisi! :beer

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 10 Juun 2015 18:15
Postitas stern100
Tehnika oma silmaga nähtud! Väga aukartust äratav park ja kogu!

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 10 Juun 2015 19:02
Postitas TALUPOEG TALUJA
Isand Stern koos kaaskonnaga külastas mind täna. Tõi ka kaasa tutika 2140 tagastange + kaks poolepidust antenni. Ühel oli ka olemas raadiopoolne pistik. Teises otsas oli aga mulle tundmatu vahetükk. Asjaks ikka. Suured tänud!
Pidime ka ühe tiiru tegema aga arvestades olukorda,et manustasin mingit kahtlast ainet.... ja ka külaline arvas targemaks asja edasi lükata.... Oleks tahtnud kõva rallimehe arvamust teada Perkinsi mootori omaduste kohta. Eriti tore oleks siis lõpuks teada saada,et kas kõlbab rally jaoks või ei... :D No eks seda saab vast edaspidi ka testida.

No eks siis pakkuge seda antenni külge käivat pistikut koos mutriga. Esimesele õige asja pakkujale pudel õltsi kauba peale!
T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 16 Juun 2015 21:40
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!
Täna sain natuke auto kallal toimetada. Radikal oli talve lõpul üks tinutus lahti tulnud ja võtsin nõuks asi üle teha. Ei tahtnud radikat maha kakkuda vaid tegin küljes ära. Pisut kehva oli aga asja sai. Kvaliteedile rõhku ei pannud. Tähtis on asi pidama saada. Igaks juhuks võtsin ka enne tinutustöid autolt aku maha,sest pisikese gaasilambiga toimetades võib käraka ka ära teha..... mine tea. See veel puuduks,et silmanägemine kehvemaks läheks....

Pilt

Sai ka pihustid üle kontrollitud. Kuna eelmine kord sai näpitud üleliia siis sai surveid pisut suurendatud. Tulemus oli hea.

Nüüd aga paluks targemate abi. Kes oskab öelda millega määrida sellist aparaati:

Pilt


Sellel vaakumpumbal on ju ikkagi laagrid sees ja muud kuluvad osad. Lööks tavotti täis aga igaks juhuks küsin targematelt järgi. :beer . Kunagi ühte sellist arutasin ja mingit imelikku möginat oli täis...
Kunas seda viimati määriti või hooldati,ei ole ju teada. Võiks natuke asja hävingut ennetada.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 17 Juun 2015 08:14
Postitas MAZ
Kui tahad kindel olla osta poest väike pott BP(Britsh Peroleumi) määret,mis on selline kollane ja pool läbipaistev ja sellega täida laagrid ära. Siis pole ohtu,et midagi kokkujoosta seal saaks. Pakend selline roheline, kuid Viljandis seda vaevalt müüakse. Tartus küll olen müügil kohanud.
Pilt
Varem müüdi ka plekkpurgis seda. Häda pärast saan ühe nutsaka seda määret Talupojale anda,kui väga vaja on.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 17 Juun 2015 08:54
Postitas sass
Kas seal mitte mingisugune paksem õli ei käi? Kindlalt ei julge väita, aga kiirel vaatlusel Internetist sellise järelduse tegin.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 19 Juun 2015 20:21
Postitas MAZ
Kui õli käiks ja tegu on siis vaakumpumbaga,mis on sarnane asi nagu kompressor peaks sinna panema,midagi,mis sobib paisk õlitusega süsteemi?N Vene õlidest tuleb meelde I-40A,mida kasutab enamus vene õli kompressoreid ,kuid sellele detailile võiks midagi vähe moodsamat sisse panna!?