28. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 05 Juun 2015 20:47
Postitas Muhulane
SanderV kirjutas:krt ma vahetan selle ajaga juba üksi terve mootori ära :D
Einoh,kes sind kiita jõuab :D

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 05 Juun 2015 20:52
Postitas TALUPOEG TALUJA
Nüüd sõida veel natuke ja katsu kohe plokikaan üle pingutada. Too vene tihend annab väga hästi järgi ja vajab mitu korda pingutamist. Kui maha magad,lööb tihendi katki.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 05 Juun 2015 22:13
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Nüüd sõida veel natuke ja katsu kohe plokikaan üle pingutada. Too vene tihend annab väga hästi järgi ja vajab mitu korda pingutamist. Kui maha magad,lööb tihendi katki.
Kusjuures sel teemal on vastakaid arvamusi. Endal on ka varasemast ajast meelde jäänud,et peale kaanetihendi vahetust tuleb miskil ajahetkel kaan üle pingutada ja seda korra. Kuid paar tuttavat,kes vene ajal palju mossede ja mossemootoritega kokku puutunud,on selle mõtte jamaks laitnud. Pingutada tuleb juhul,kui kaanetikud on uued pandud.Tihend ise tuleb õige tugevusega kinni tõmmata ja ühest korrast pidi piisama.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 05 Juun 2015 22:20
Postitas Edel
Mina teen järelpingutamist tavaliselt 400km kandis. Tasub teha, eriti Mosse mootoril. Mossel andis siis veel päris palju peale keerata. Peale seda on võimaluse korral veel pingutatud aga piisas ühest korrast küll.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 05 Juun 2015 22:29
Postitas stern100
Kindlasti teha järelpingutus või kaks!!

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 06 Juun 2015 00:00
Postitas TALUPOEG TALUJA
Muhulane kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Nüüd sõida veel natuke ja katsu kohe plokikaan üle pingutada. Too vene tihend annab väga hästi järgi ja vajab mitu korda pingutamist. Kui maha magad,lööb tihendi katki.
Kusjuures sel teemal on vastakaid arvamusi. Endal on ka varasemast ajast meelde jäänud,et peale kaanetihendi vahetust tuleb miskil ajahetkel kaan üle pingutada ja seda korra. Kuid paar tuttavat,kes vene ajal palju mossede ja mossemootoritega kokku puutunud,on selle mõtte jamaks laitnud. Pingutada tuleb juhul,kui kaanetikud on uued pandud.Tihend ise tuleb õige tugevusega kinni tõmmata ja ühest korrast pidi piisama.
Jamps.
Kui Sul aega palju siis piisab ka ühest pingutamisest... :D

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 06 Juun 2015 09:37
Postitas moskiito
kuidas keegi :D mina olen lisa pingutamisest loobunud pärast tihendi vahetamist. Keeran kinni ja sõidan, pole midagi juhtunud, aga jah, ise pead veenduma kuidas ja mis moodi pingutatud. Partnermosse võib kinnitada :D kui ta ise üle ei ole soovinud pingutada ;)

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 06 Juun 2015 12:04
Postitas partnermosse
moskiito kirjutas: Partnermosse võib kinnitada :D kui ta ise üle ei ole soovinud pingutada ;)
Jah ;) siiani kestab see pingutus ja pole miskit häda, ainuke mida vaja üle teha, on klappide regull , kuidagi suudab see seadistus ikka paigast nihkuma, müstika minu jaoks- keerad mutikad kinni ja veel kontramutriga - kontrollid veel 3 ringi üle ja siis mingi aja pärast ikka miskit klapivahe on kas väiksem või suurem kui seadistad :D

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 07 Juun 2015 10:31
Postitas SanderV
raamat näeb ette, et kui segusiibrit üle 23.228 kraadi ei ava siis ei pea järelpingutust tegema

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 07 Juun 2015 11:26
Postitas Seenior
Järelkontroll tuleb ikka teha,sest kunagi ei tea,millise kvaliteediga tihend on sattunud.