Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 05 Juun 2015 20:47
Einoh,kes sind kiita jõuabSanderV kirjutas:krt ma vahetan selle ajaga juba üksi terve mootori ära
Einoh,kes sind kiita jõuabSanderV kirjutas:krt ma vahetan selle ajaga juba üksi terve mootori ära
Kusjuures sel teemal on vastakaid arvamusi. Endal on ka varasemast ajast meelde jäänud,et peale kaanetihendi vahetust tuleb miskil ajahetkel kaan üle pingutada ja seda korra. Kuid paar tuttavat,kes vene ajal palju mossede ja mossemootoritega kokku puutunud,on selle mõtte jamaks laitnud. Pingutada tuleb juhul,kui kaanetikud on uued pandud.Tihend ise tuleb õige tugevusega kinni tõmmata ja ühest korrast pidi piisama.TALUPOEG TALUJA kirjutas:Nüüd sõida veel natuke ja katsu kohe plokikaan üle pingutada. Too vene tihend annab väga hästi järgi ja vajab mitu korda pingutamist. Kui maha magad,lööb tihendi katki.
Jamps.Muhulane kirjutas:Kusjuures sel teemal on vastakaid arvamusi. Endal on ka varasemast ajast meelde jäänud,et peale kaanetihendi vahetust tuleb miskil ajahetkel kaan üle pingutada ja seda korra. Kuid paar tuttavat,kes vene ajal palju mossede ja mossemootoritega kokku puutunud,on selle mõtte jamaks laitnud. Pingutada tuleb juhul,kui kaanetikud on uued pandud.Tihend ise tuleb õige tugevusega kinni tõmmata ja ühest korrast pidi piisama.TALUPOEG TALUJA kirjutas:Nüüd sõida veel natuke ja katsu kohe plokikaan üle pingutada. Too vene tihend annab väga hästi järgi ja vajab mitu korda pingutamist. Kui maha magad,lööb tihendi katki.
Jah siiani kestab see pingutus ja pole miskit häda, ainuke mida vaja üle teha, on klappide regull , kuidagi suudab see seadistus ikka paigast nihkuma, müstika minu jaoks- keerad mutikad kinni ja veel kontramutriga - kontrollid veel 3 ringi üle ja siis mingi aja pärast ikka miskit klapivahe on kas väiksem või suurem kui seadistadmoskiito kirjutas: Partnermosse võib kinnitada kui ta ise üle ei ole soovinud pingutada