28. leht 100-st
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 19 Sept 2011 23:54
Postitas Edel
Miilides spidol on suurim number märgitud 100.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 20 Sept 2011 08:07
Postitas via
MAZ kirjutas:Ma kahtlen,et seekord viga on kaitsmekarbis,sest kõik kaitsmed said uued sisse ning lisaks on nad korralikult kinnitatud(loe: ei ole välja kukkumas ning omavad kindlat kontakti). Viimane võimalus on proovida teist klaasipesu vedeliku mootorit,kuid see juba tuleviku muusika.
Üritan siis oma juhtumit pisut täpsemalt kirjeldada, kuigi sinna on üle 15 aasta tagasi ning detailid pole enam meeles. Asi oli umbes nii, et tõmbad nupust esituled põlema, aga selle peale kukuvad kojamehed vehkima ning esituled ise vaid hõõguvad kojameeste töörütmis justkui oleks elektriahelas jadamisi lülitatud

Teinekord asi okei, aga sõidu ajal kukuvad jälle kojamehed pühkima ja esituled jälle vaid hõõguvad.. Toona oli kontaktiviga kaitsmekarbis..
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 20 Sept 2011 16:08
Postitas stern100
Minu värvilisel oli kunagi selline jama : Kõik töötas ilusti. Oli väike harjutamispäev rajal ning peale hüpet laksti esituled kustus ja aint kojamehed hakkasid rügama, tee mis tahad, tulesi põlema ei saand ning kojamehed seisma ei jäänd kui süüde sees oli. Tõmbasin mingil releel ( see mis kõrvalistuja jalge juures, vähemalt 87 a. autol, äkki kojameeste relee?) juhtme tagant ära ja kojamehed jäid paigale ning esituled hakkasid uuest põlema. Ja nüüd olen terve aeg niimoodi sõitnud. Ainus asi mis töötamast lakkas, oli nupuvajutusega automaatne aknapesu. Muidu kojameestel kõik reziimid on säilinud. Ei tea kas abi ka on....
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 23 Sept 2011 21:19
Postitas MAZ
Mosse on nüüd maha sõitnud ligi 35 km, peamiselt väiksed otsad.MIdagi erilist pole teinud ainult kontrollinud õli ja muude vedelike taset. Värvisin tagumiste porikummide hoidjad ka punase kruntvärviga üle.Parem ikka kui paljas metall. Sõites mingeid anomaaliaid enam ei esine,sterni soovitus tõmmata juhe pistikust andis soovitud tulemuse. Ilmselt see elektrooniline karp kas lühises või valesti kokkujoodetud ühendused:D
Plaan on osta sisse 40l kütet ja minna karburaatori peen häälestamist tegema, lisaks tahaks käigukasti ka õli kallata,kuna hetkel tundub,et õli jääb kastis nagu puudu.

Käisin ka mehe juures,kes mulle luugi andis,tema jaoks oli see auto nostalgia kuna ta oli sellisega päevast päeva sõitnud ligi 23.aastat(viimati 2008).

Ja kohalikku vanaraua kokkuostu punkti tekkis sihuke isend. Sain sealt ühte teist aga kere oli võrdlemisi hapuks läinud.Tegu jällegi kohaliku autoga aga kuna see viimati võis sõita ei tea, ise pole seda autot tänava pildis kunagi näinud.
Eriliseks tegi selle auto mõned remondi ise ärasuses, nagu sisse liimutud mistra põhja vaibaks, makroflexiga kinnitatud esituled ning taga olid topelt lehtvedrud

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 24 Sept 2011 19:48
Postitas MAZ
Tegin täna mõned vajalikud uuendused autole. Esmalt tegin korda ukselukustus süsteemi,nüüd saab ust lukku keerata. Üks väike hoovake oli puudu ja tee või tina ei leidnud seda enam üles, õnneks oli eelmises postutuses olev auto doonoriks,selles osas. Samuti sai korda kapotti lukk ning ukse hingesid ka õlitatud.
Võimalik,et võtan korra praeguse spidomeetri maha ja remondin kütuse näidiku ning spidomeetri ära. Hetkel jääb mulje,et spidomeeter oleks justkui kinni roostenud. Samuti uurin üle,kus saab soodsalt teha kaared kastile,et present katte peale tõmmata. Põhjus on puht praktiline, esmalt see,et vesi ei saja kasti ja teiseks iga üks ei näe,mida ma kastis vean

Täna tõdesin,juba vana mossemehe tõde:kui tahad selle autoga sõita peab seda pidevalt näppima.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 24 Sept 2011 20:25
Postitas TALUPOEG TALUJA
MAZ kirjutas:Tegin täna mõned vajalikud uuendused autole. Esmalt tegin korda ukselukustus süsteemi,nüüd saab ust lukku keerata. Üks väike hoovake oli puudu ja tee või tina ei leidnud seda enam üles, õnneks oli eelmises postutuses olev auto doonoriks,selles osas. Samuti sai korda kapotti lukk ning ukse hingesid ka õlitatud.
Võimalik,et võtan korra praeguse spidomeetri maha ja remondin kütuse näidiku ning spidomeetri ära. Hetkel jääb mulje,et spidomeeter oleks justkui kinni roostenud. Samuti uurin üle,kus saab soodsalt teha kaared kastile,et present katte peale tõmmata. Põhjus on puht praktiline, esmalt see,et vesi ei saja kasti ja teiseks iga üks ei näe,mida ma kastis vean

Täna tõdesin,juba vana mossemehe tõde:kui tahad selle autoga sõita peab seda pidevalt näppima.
Sellele viimasele mossemehe tõele lisan veel teise tõe: Kui seda autot pidevalt näpid,saabki lõpuks nii korda,et muudkui ainult sõidad....

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 25 Sept 2011 20:14
Postitas MAZ
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Sellele viimasele mossemehe tõele lisan veel teise tõe: Kui seda autot pidevalt näpid,saabki lõpuks nii korda,et muudkui ainult sõidad....

Aga nii ongi, varsti plaanis käigukasti õli juurde panna ja täiustada esilogareid.
Vahelduseks paar pilti:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 25 Sept 2011 20:35
Postitas Martpoiss
Kui Mossega sõidad ja sõidad harjud pideva näppimisega nii ära et ei pane seda tähelegi

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 25 Sept 2011 21:11
Postitas mossejumal
Martpoiss kirjutas:Kui Mossega sõidad ja sõidad harjud pideva näppimisega nii ära et ei pane seda tähelegi

Täpselt

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 26 Sept 2011 21:50
Postitas Talts
Hea näha, et masinast asja saanud, edu edaspidiseks!