29. leht 243-st
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 16 Juun 2010 17:43
Postitas TALUPOEG TALUJA
No oled Sina sõber alles saanide otsa juhtunud.Tööd kui palju.Mis puutub mootoritesse siis soovitan kindlasti võtta üks ette ja teha sellele korralik remont.Muidu jäädki mängima.Ega seisma jäänud auto küljest asjalikku mootorit saa. Kui ise ära teed siis saad ikka natuke sõita ka.Tean omastkäest,et 100000 sõitnud mootoril on väntvõlli kanalid juba pea-aegu kinni.Eriti kiiresti jookseb mootor kokku siis kui kallata mootorisse lääne head õli,sellisel juhul kuulete kolinat õige pea...
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 16 Juun 2010 17:49
Postitas stern100
TALUPOEG TALUJA kirjutas:No oled Sina sõber alles saanide otsa juhtunud.Tööd kui palju.Mis puutub mootoritesse siis soovitan kindlasti võtta üks ette ja teha sellele korralik remont.Muidu jäädki mängima.Ega seisma jäänud auto küljest asjalikku mootorit saa. Kui ise ära teed siis saad ikka natuke sõita ka.Tean omastkäest,et 100000 sõitnud mootoril on väntvõlli kanalid juba pea-aegu kinni.Eriti kiiresti jookseb mootor kokku siis kui kallata mootorisse lääne head õli,sellisel juhul kuulete kolinat õige pea...
Miks saanide?
Kui ikka piina anda ega vene mootor ei peagi kaua vastu. mu 2140nel on peal korralik mootor, lihvitud ja värki. Teistel pole see olulinegi. Tänavaautol ei pea olema lihvitud mootor, kui liigub, siis ei näpi
Sellel värvilisel mul oli juba ostes kolksuga mootor peal, õli oli ka mingi 3a vana sees, kuna mootoril olid õlirõngad läbi, panin peale suvalt diiselmootorite vana ja uut mineraal/täissüntõli ja ei jooksnud kokku midagi. Isegi tahtlikult proovides. Kuna jõudu jäi juba vääga väheks, vahetasime lõpuks mootori välja. Aga ikkagi sõitis
Sama lugu ka mosse tagasildadega, seal ei ole ju kuskil leevendit vahel, nagu on Ladadel.
Teeks remondi kõikidele mootoritele hea meelega, kui oleks raha. Ise olen ju alles gümnaasiumis, ega ei oma püsivat sissetulekut
Kõik varanatuke mis mul on, läheb nüüd selle salatirohelise mosse taastamiseks.
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 16 Juun 2010 18:11
Postitas TALUPOEG TALUJA
No siis oled juba päris kõva polt aastate kohta.Kust need meistrid ikka tulevad.Eks ikka arenedes.Mäletan ise,kui jooksutasin ühte võrri suve läbi ja mootorist tulid ainult mõned matsud,nüüd juba vanamees ja...Raha läheb Sul küll õigesse kohta! Nii et jõudu ja jaksu!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 18 Juun 2010 22:43
Postitas stern100
Sai siis ükspäev laiali jooksnud silda ka lammutatud ja viga siin:
Sain ka uued esimesed tiivad soetatud. Rohelisel 412-l veel vaja mootor maha tõsta ja siis läheb karbivahetusse.
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 20 Juun 2010 20:09
Postitas stern100
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 28 Juun 2010 21:45
Postitas stern100
Auto on puhtaks tehtud ja keretöödega on alustatud. Eest tuleb veel võtta esimene aken.
Täna rookisin juhi ja kõrvalistuja - alused põhjad pigist puhtaks, lasin siledaks ja panin roostesurma peale. Varsti panen uue mati. Veel töötlesin roostesurmaga natuke esimesi koopaid. Lähipäevadel saab alla ka uued karbid.
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 29 Juun 2010 19:53
Postitas stern100
Täna sai siis ühe poole karp ära vahetatud. Homme siis läheb vahetusse ka teine pool ning siis hakkan põhja tegema.
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 29 Juun 2010 20:49
Postitas SanderV
kuule...
pruss läheb kohe pooleks
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 29 Juun 2010 21:12
Postitas stern100
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 30 Juun 2010 20:19
Postitas stern100
Tänase seisuga on autol all mõlemad uued küljekarbid, esisild töödeldud roostesurmaga ja mõni koht keevitatud. Eks paari aasta pärast peab esisilla ka välja vahetama, kuna tala on suht otsas.
Pilte ka tänasest.