29. leht 39-st

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 25 Juun 2014 22:36
Postitas MAZ
Teema on põhjalik aga kas kodanik Berg natuke asja üle vindi ei keera? Ma ei taha siin tögada ega halvustada. Lugedes neid eelnevaid tekste ja soovitusi siis hakkab silma just see,et probleemiks on väikse ringi puudumine süsteemis? Kuid võttes seda,et talvel sa selle autoga ei sõida ja ilmselt ei hakka ka kunagi sõitma. Siis pole ju vahet,kas see suur ring on kogu aeg järel või ei. Probleem võib tekkida siis kui sõidad sügisel lühikesi otsi ,kui salong ei taha nii ruttu soojaks minna kui vaja.
Aga selle vastu aitab radiaator paraniit pappiga kinni katta 1/2 osas. Pane originaal termostaat tagasi ja lase autol töötada alati annab termostaate välja vahetada. Päris heaks saad asja alles siis kui sõidad pikkasid ja lühikesi sõite vahelduva eduga+erinevates ilmastiku tingimustes.
Ma ei oska siin muud targutada, kui seda,et kogemused õpetavad.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 26 Juun 2014 00:59
Postitas marko
No täiesti hermeetiline termostaat ju ei olegi ja ei peagi olema.Töötab originaal ka väga hästi.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 26 Juun 2014 08:20
Postitas MAZ
Et, kodanik Berg valesti aru ei saaks,minu eelnevast jutust. Siis ütlen,et mul on ka üks põhjalik projekt käsil nii poldi ja mutri tasemel juba aastaid. Ja olen sarnaste küsimustega pead murdnud,et miks üks või teine tehniline lahendus venelasel, kipub nürivõitu olema. Siin on külma närvi vaja ja mõnda asja ei saagi paremaks teha.
Arvesta sellega,et omal ajal koostasid selle auto inimesed,kes ilmselt ei pidanud suurt lugu sellest,mis temaga 20.a pärast juhtub. Tähtis oli vaid massiline tootmine ja plaani täitmine tähtajaks.
Mina arvan,et jää originaal termostaadi juurde ning lisaks sul on ka suur õpetaja olemas kohe kodulinnas,võta tema appi. Kui mõistus otsa saab. :)

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 26 Juun 2014 18:46
Postitas BergIE
Minu ideoloogia põhineb sellel - tahaks et asjad töötaksid nii nagu nad peavad. Lihtsalt esines tohutuid kõrvalekaldeid. Mind ei häirinud üleüldse, nagu mainis MAZ, väikese ringi puudumine. See pole mul puudunud, vaid seda ei suleta vale termostaadi puhul. Väikese ringi idee ongi ju selles, et mootor ülessoojendada töötemperatuurile ja võimalikult kiirelt. Pannes madalama termostaadi, ei sulge see väikest ringi! Sealt tekib palju hädasi! Neid ei jõua siin kõiki kirjeldada. Peamine iga mootori puhul on see, mida kiiremini saavutad norm temperatuuri, seda kasulikum. Kaks õiget termostaati seda kohe mitte kuidagi ei pakkunud. Suur ring lekkis korralikult enne oma avamis aega. Ja et seda saavutada, vahetasin termostaadi pilukate toodangust. Töötab nagu peab, täna katsetatud. Nii lihtne see oligi.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 26 Juun 2014 18:59
Postitas Urukoer
kui saladus pole siis, mis marki/tõugu termostaat peale läks?

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 26 Juun 2014 21:07
Postitas BergIE
Toyota, Lexus ja mingi oli veel. Siiski tuli alumist klappi pikendada 4mm. 1/1 sobivamat ei leidnud.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 30 Juun 2014 19:18
Postitas BergIE
Kapoti all suht 95% paigas. Sidur, pidur, ülekanne olemas. Salongi põrand uuendatud pigimattidega(vanad irdusid ja otsustasin uued panna, tulemus väliselt suht porno). Peale läksid õiged matid(vill, pigi, kile), oli parem lage paigaldada. Seega lagi uuesti pingumal, lõigatud, liimitud ja paigal. Uste sisemised tihendid limpsitud ja kohal. Kõik õnarused said täidetud ML "asjaga", mida on töökoja põrandal kõvasti. Mõned kohad veel täita tõstukil olles. Peamine konks, kuidas täita tagumised poolraami otsad ja too ristkarp stange ja pagasiruumi vahel, pole head ava? Tuuleklaasid ees, hermetiseerida ja sisemine "kiil" panna. Paigaldasin ka juhiistme, ühel kindlal eesmärgil. Ja nii see juhtus. Minu esimesed meetrid said sõidetud. Ja sõitsin temaga aktiivsest tegevusest suht passiivsesse, tegevuskõlbulikku hoiupaikka(mõneks ajaks). Sõitsin auto kerega, kõik luugid jne. on veel tegemata. Tegelikult oli vahva ja eesmärk sai täidetud - ehk hakkab suvi ja ei taha lohakaks muutuda. Selline pikk logi sai, justkui vahepeal polekski midagi teinud.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 30 Juun 2014 20:38
Postitas SanderV
ega seda karpi mujalt väga täita polegi vist kui stange kinnitusaukudest

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 05 Juul 2014 12:54
Postitas mossejumal
Teema väline asi.
Aga küsimus mis toimub,kas muhuklubi suvesõit?
Ise olen Koeru vahel mossega,naudin head suveilma vaatan hulk muhke.
Kas see sinine muhk ,mis surnuaia juures oli teie oma ? Igatahes viisakad :rokib

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 06 Juul 2014 20:57
Postitas BergIE
Nii see oli. Kuigi meil pole suvesõit, vaid Muhuklubi suvepäevad. Reede saabume ja pühaba lahkume. Ise liikusin rohkem Mustvee pool. Minul metallik, tean keda silmasid. Mustvees kohtasin ka kahel korral ülimat 401! Kirsikas metallik. Vot see oli iludus. BBE. Täna külastasime ka Järva-Jaanit. See kõik kokku oli ülihea!