30. leht 36-st
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 14 Jaan 2012 21:10
Postitas partnermosse
SanderV kirjutas:kui load on 5 aastat käes olnud ja pole ise kindlustanud midagi.. siis ikka maksad täiega?
Jah.
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 14 Jaan 2012 21:29
Postitas marko
SanderV kirjutas:kui load on 5 aastat käes olnud ja pole ise kindlustanud midagi.. siis ikka maksad täiega?
Nii ta on jah paraku,vahet pole kas sul on juhiload või mitte.
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 15 Jaan 2012 01:40
Postitas randoA
No minul on koef 1.2
olen 16 ja esimene auto oma nimel.Seega isukalt röövitakse.
Töörahva vere imemine, nagu ma ütlesin.aga mis sinna teha, sõita on ju vaja.
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 15 Jaan 2012 03:32
Postitas partnermosse
randoA kirjutas:No minul on koef 1.2
olen 16 ja esimene auto oma nimel.Seega isukalt röövitakse.
Töörahva vere imemine, nagu ma ütlesin.aga mis sinna teha, sõita on ju vaja.
No pole hullu midagi. Vanemad sõitjad alustasid samuti noorena kunagi koefitsiendist 1.2 ja pole miskit katki. Viisakalt sõita (kõige laiemas mõttes) ja iga aasta koef. läheb madalamaks, see eest vanust tuleb ka juurde koos kogemustega hind ehk kindlustusmakse ka vastavalt iga aasta väiksemaks. Mida varem auto omanik oma nimel kindlustab seda parem talle endale tuleviku perspektiivis. Või nagu moodne on praegu öelda -"SIMPEL!"
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 15 Jaan 2012 12:03
Postitas Jossu
paraku tänapäeva seaduste kohaselt peaksid seda autot 6-7a kindlustama, et saada konfitsendi madalale piirile. Nii kui uue auto ostad(suvaline mosu) on tollel masinal jälle konfitsent 1.2
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 15 Jaan 2012 13:34
Postitas SanderV
partnermosse kirjutas:randoA kirjutas:No minul on koef 1.2
olen 16 ja esimene auto oma nimel.Seega isukalt röövitakse.
Töörahva vere imemine, nagu ma ütlesin.aga mis sinna teha, sõita on ju vaja.
No pole hullu midagi. Vanemad sõitjad alustasid samuti noorena kunagi koefitsiendist 1.2 ja pole miskit katki. Viisakalt sõita (kõige laiemas mõttes) ja iga aasta koef. läheb madalamaks, see eest vanust tuleb ka juurde koos kogemustega hind ehk kindlustusmakse ka vastavalt iga aasta väiksemaks. Mida varem auto omanik oma nimel kindlustab seda parem talle endale tuleviku perspektiivis. Või nagu moodne on praegu öelda -"SIMPEL!"
nojah kuidas võtta, kas maksta kohe suurt kindlustust oma tühjast rahakotist, või investeerida see raha oma haridusse, et tulevikus see kindlustusmakse ei tunduks enam nii suur
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 15 Jaan 2012 17:37
Postitas randoA
kindlustusega on nagu on.Tean et on kirves, aga midagi sinna teha ei ole.Kindel soov oli ka see, et auto oleks oma nimel.Selle tahtmise ma ka sain.Nüüd pean leppima ka üüatu kindlustusega.
Loodan, et ajapikku siiski koef langeb.
Eilsest paar pilti:
mosse värskelt garaažist välja aetud ja suund tankla poole võetud.
Edasi kulgesime tõstukile, et vahetada ringi kõik õlid.Seda me ka tegime.
Tagadiffer tahab vahetust saada, undab ja viliseb nii mis kole.
Tanklas
Kui õlid ringi löödud siis sõitsime Kuusallu, tanklasse.Plaanis oli ära teha kindlustus.Maantee, mida mööda sõitsime oli täiesti klaas, kõik kinnituisanud, sõitmine käis suhteliselt tunde järgi.
Tee oli meeletult libe, igas kurvis kiskus mosse tagumist otsa ette.Aga ei midagi hullu.Lõpuks olime jõudnud Kuusallu.Ringtee läbimine käis külgees, lihtsalt niipalju vedas ära.Vennale see vist meeldis ka.
Tegime kindlustuse ära.Otsustasime et koju lähme mööda peterburi maanteed.Umbes 5km pidas venna närv vastu, siis keerasime maanteelt alla ja kulgesime mööda metsateid.Mosse läbivuse kohta ei saa mitte kui midagi halba öelda.täiesti edukalt läbis kõik kinnituisanud teed.
Lõpuks olime ringiga kodus tagasi.Mosse läks taas sooja garaaži sulama
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 15 Jaan 2012 17:40
Postitas stern100
See SL täitsa kenake ju. Sebi velgede keskele SL-i originaal plastikust katted ka, siis täitsa hea
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 15 Jaan 2012 18:52
Postitas moskiito
mis see mokitsaga libedal teel siis sõite ei ole? palju stabiilsem kui mõni lääne pill. tuleb lihtsalt osata sõita. MInu oskused piirduvadki rohkem maantee omadele kui maastikule, maastikul ei ole erilist kogemust, kuid tunnetamine on paigas.
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 15 Jaan 2012 19:29
Postitas randoA
Mul vend on rohkem selline drifti inimene, eriti kui tagavedu on
senikaua kuni ta kuskile valli sellega ei sõida , ei näe ma selles mingit kahju.
Mosse on hea halval teel, lahtilükkamata asfaldil seisis ülihästi teel.