30. leht 93-st

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 14 Aug 2010 17:26
Postitas indrek06
Edel kirjutas:...Tekib küsimus,kas süüde peab olema sisse keeratud kui lambiga jagajat liigutad?
Jah, süüde peab olema sisse lülitatud.

Edit: Jõuti ette juba.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 15 Aug 2010 01:03
Postitas Edel
indrek06 kirjutas:
Edel kirjutas:...Tekib küsimus,kas süüde peab olema sisse keeratud kui lambiga jagajat liigutad?
Jah, süüde peab olema sisse lülitatud.

Edit: Jõuti ette juba.
Võtan jagaja vahetuse lähiajal nagunii ette. Viimane kord sai mittekäivitumise põhjusel pandud tagavarane jagaja peale ning nüüd peaks "põhidetaili" tagasi panema. Ehk siis saab jälle süüdet regullida...

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 22 Aug 2010 19:18
Postitas Edel
Kuidas geneka harjad kinni on?
Omal proovisin neid lahti joota. Järgi igaljuhul ei andnud,mingi muu tehnoloogiaga on harjad kinnitatud.
Lihtsa tavalise jootmisega ka pidama jäävad? Mootori kuumaga jootest lahti ei tule?

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 23 Aug 2010 22:56
Postitas Edel
Seal kus häda kõige suurem,on raha kõige vähem aga abi ikka kõige ligem. Täna sadas mul üle ukse sisse hunnik Mosse juppe,nii uusi kui kasutatuid ja selle toonud sell ei tahtnud vastu midagi saada! Sealt saab nii mõndagi omal kohe vajalikku.
Poolass oli seal olemas aga sellel puudub laager ning simmerling. Mul ei tule nüüd pilti ette,missugused need välja peaksid nägema? Keegi mingeid markeeringuid ka nendest teab?
Ei tea,kui hea see DAAZ 2140 1107010 karburaator on. Saab peale puhastust ja läbipuhumist sedagi proovida.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 23 Aug 2010 23:51
Postitas mario
räägivad, et kõik on parem, kui see pagana LenkKranz'i pealt maha kopitud K126N :D
DAAZiga pidavat miski ökonoomsus ka tekkima (412 on suuteline ju Volgast rohkem kütet võtma)..

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 24 Aug 2010 00:44
Postitas partnermosse
mario kirjutas:räägivad, et kõik on parem, kui see pagana LenkKranz'i pealt maha kopitud K126N :D
DAAZiga pidavat miski ökonoomsus ka tekkima (412 on suuteline ju Volgast rohkem kütet võtma)..
DAAZ karburaatoriga enda kogemus ja max mis suutsin saavutada on 5,5 L/ 100 km ;) :) K126N-ga alla 8 L/100 km kohta ei suutnud mitte ühegi valemiga enam :D

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 24 Aug 2010 01:24
Postitas mario
no minu DAAZi kogemus piirneb 063-ga, kus ma sain ta ka täitsa alla 6L sajale sõitma, aga siis oli soojast peast minek ikka vääääga olematu :lol :lol aga jah.. Edel, proovi ära. Usun, et väärt asi :P

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 25 Aug 2010 00:27
Postitas Edel
mario kirjutas:no minu DAAZi kogemus piirneb 063-ga, kus ma sain ta ka täitsa alla 6L sajale sõitma, aga siis oli soojast peast minek ikka vääääga olematu :lol :lol aga jah.. Edel, proovi ära. Usun, et väärt asi :P
Lähiajal panen peale aga on selle DAAZ 2140 karba kohta mõned küsimused. Algatuseks panen pildi http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/75475535
Kust peavad tulema voolikud,mis kinnituvad otstele 3, 4 ja 5? Nr. 3 on õhu omad,suruõhku sisse ajades susises kusagilt teisest otsast nii et jahutusvedeliku omad need pole.
Mis lüliti on nr. 1? Olen kuulnud,et see on Lada 2105 peal. See võib töödata aga kui jamama hakkab,on mõtekas juhtmed lahti võtta. Sellest järeldan,et see jubin on vähetähtis (saab ilma hakkama).
Küsimus selle karba kohta veel: Missugusest kruvist tühikäiku regullitakse? Üks mingi reguleerimiskruvi on märgitud nr. 2 aga kas see on segu või tühikäik,ei tea,mina neid kunagi näppinud ei ole.
Mul on ka üks Lada mootoriga kaasa saadud karba DAAZ 2101-1107010-11 ja ei ole sealgi tühikäigukruvi kohas,kus ta muidu on. Tolle sobitasin Mossele (puurides augud suuremaks),tühikäik eriti paremaks ei läinud,ikka lonkas. Tühikäik 1500p/min juures ja korra järsult gaasi vajutades pöörded 4000+ lastes ja sealt alla tagasi tulles enamasti tühikäigule käima ei jäänud ja suri välja. Lisan veel,et vaakumitoru karba ja jagaja vahel oli ühendamata aga see ei tohiks siin nagu rolli mängida,kui et mootor oli pöörete suurendamisel tavapärasest uimasem.
DAAZ 2140. Toruotsad nr. 4 ja 5,üks ehk tuleb jagajast aga teine?

Muu hulgas,eile maanteekiirusel pidin suht järsult pidurdama ja pidurid jäid kuni seiskumiseni peale,ka piduripedaal ei tõusnud nii üles kui muidu. Mõtlesin,mis jama aga uuesti liikuma hakates oli juba lahti tulnud. Pidurivõim jamab? See võib ka pidurid peale jätta kui korras pole (ja ei olegi).
Et mind häirib endiselt mootoriga pidurdades,eriti just 3. käiguga pööretel 2500-3000 vibratsioon siis viimatise jupihunnikuga sain ka mõned uued mootoripadjad kaasa. Kas just mõlema poole omad aga proovin vahetada,äkki on vibratsioonis süüdi just padjad. Eelmistel Mossedel pole seda nagu täheldanud ja peab olema mingi põhjus,mis värinat põhjustab.

Mul on plaan laupäev Järva-Jaani varjupaika seal toimuvale üritusele minna. Et tellitud bussi ei tule,lähen võimalusel Mossega. Paar päeva on veel aega...

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 25 Aug 2010 23:34
Postitas Edel
Jagaja vahetasin täna ära,ennem panin ka uued kontaktid külge.
Nüüd käib mootor isegi päris ühtlaselt. Eks näe kauaks. Minu viimaseaja "uuendused" ei kipu üle nädala-paari kestma ning hakkavad tasapisi jälle lonkama...
Üks ebaharilik probleem on kah. Nimelt mul mõlemad olemasolevad jagajad on määrdetoosiga aga viimase aastaga on mõlemilt need omalt kohalt jalga lasknud ning asemele ei olnud enam midagi panna. Kompunnisin kummist junni sinna esialgu otsa.
Võibolla oli oma viga,et jätsin toosi lõpuni sisse keeramata. Raamatu järgi saan aru,et kui toosi täis panna siis lõpuni keerama ei pea. Mingi teatud aja pärast (vist 10 000km) keerad paar pööret peale. Jah,mul ta keeras küll "paar pööret" aga seda vastupidises suunas...

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 26 Aug 2010 15:28
Postitas vootele
Niisiis, karpa torud:
3 peaks olema soendusvesi
4 läheb mootorituulutusse
5 läheb jagajasse

Mikrolüliti on tühikäigureziimi jaoks - 2141-l on spets elektronplokk, kui lased üle 1400 pöörde gaasi lahti (aeglustad mootoriga), siis lülitab välja karpa teisel küljel oleva solenoidklapi, koos sellega ka tühikäigu bensiini pealevoolu. 2140 oli sarnane, aga lihtsam lülitus, lüliti oli ahelas vaakumklapiga, mis kollektoris piisava hõrenduse tekkides sama tegi.