30. leht 60-st

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 18 Juun 2012 19:30
Postitas moskiito
MAZ kirjutas:Ilus auto aga ma ei mõista,miks soovid sa selle 412 ehitada ??? ??? Kas siis 408 on sinu jaoks liiga lahja või nõme`?
kusjuures mul tekkis sama küsimus. Milleks ringi ehitada? saaksidki rohkem kogemusi erinevate mootoritega, muidu koguaeg 412 ja 412.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 18 Juun 2012 19:37
Postitas viirusboy
MAZ kirjutas:Ilus auto aga ma ei mõista,miks soovid sa selle 412 ehitada ??? ??? Kas siis 408 on sinu jaoks liiga lahja või nõme`?
Seda sellepärast, et ma olen aastaid taga otsind sellise kerega 412. Kuulutuse järgi kiideti ka et on 412, kohale minnes paistis kapoti alt 408. Vanake raius mulle et kindlalt on 412, eksport variant ja puha. Ei hakand autot maha jätma sest vastasel korral oleks see vanarauda viidud. Ja kuna välimuselt pole neil 2 isendil vahet, ei näe ma põhjust, miks ei võiks ma sellest 412 teha. Hoovis on niigi 4 tulega 408 olemas juba ju.

Tänasest siis. Plaanis oli 408 ilmtingimatta käima saada. Esmalt vahetasin karburaatori, sest küljesolev ei pihustand bensiini peale. Siis vahetasin süütepooli koos variaatoriga, sest mul endal polnud sellist küünlajuhet käepärast mis sinna sobis. Sädet ikka polnud. Süütepooligi ei tulnud midagi peale. Rabistasin kaitsmetega, midagi. Vahetasin terve kaitsmeploki ja kaitsmed uute vastu, vool olemas - sädet netu. Lambiga taga ajades jõudsin niikaugele, et jagajas haamer ei anna ühendust. Viilisin ja lihvisin seda nagu lollakas, ei sittagi. Panin siis uue haamri, ikka midagi.. Viilisin siis seda ja leotasin bensus - olemas. Starteriga pikalt andes ja gaasi põhjas hoides hakkas jupp-jupi haaval lubama, aga ei midagi. Keerasin küünlad maha - 2 viimast roostes. Viimane veel eriti. Korraks käis mõte peast läbi et ahh sitta sellega, kui juba küünal roostes, siis raudselt seal midagi täitsa peetis on. Aga lollist järjekindlusest vahetasin ikka küünlad ära. Proovisin siis uuesti.. Alguses samamoodi nagu enne - mõned üksikud turtsatused, samas puhus kenasti ka karpasse tagasi (Karpast lendas bensutilkasi välja). No mis sa krt ütled.. Tõin vähe suurema aku lõpuks, mis mootorit käredamalt ringi vedas ja pikkapikka ketramist hakkas isegi tööle.. Ja siis järgmine viga. Niikui starteri maha lasen, sureb ära. Proovisin mitu korda uuesti, kohe võtab tuuri üles, aga kui starter lahti lasta, sureb. Mõistus otsas. Juhuslikult juhtusin autos võtmega mängima ja avastasin, et autol on süüde sees AINULT siis, kui sterter järgi on. Süüteluku viga. Tegin siis kapoti all väikse lühise, nõnda et süüde koguaeg järgi on. Ja ennäe imet. 4 tundi jauramist ja masin nurrub kenasti. Imekombel tuli sidur kergelt lahti ja võis vaikselt veerema hakata. Kiiresti ei saa, pidureid pole üldse. Tegin paar tiiru ümber maja suurest rõõmust ja siis hakkasin salongi puhastama. Põrand on pigi vms kahtlase ollusega kokku möslatud ja kile peale pandud. Juhiiste seljatugi on kipsikruvidega kinni kruvitud et üleval püsiks, aga ikka on keskele lookas. Tagaistme alt tuli igasugu huvitavat kola veel lagedale. Pagasnikust leidsin luku alt viksikomplekti. Auke keres ei ole, kobrutab tiivakaartest, põhi on enamvähem, üle värvitud poolikult. Raadiost leidsin mingi Russkoje Radio üles ja kuulasin sealt estraadi.
Pildid alates siit. Kes viitsib, võib need jutuga kokku panna. http://fotoalbum.ee/photos/viirusboy/96569337

Pilt

Pilt

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 18 Juun 2012 19:58
Postitas moskiito
Selle vidinaga kukkus minu mokitsal kütte kulu 8,9L sajalt 8.2L sajale. Mootori töö läks puhtamaks ja käivitub kergemini.
http://fotoalbum.ee/photos/viirusboy/96569371/
taga akna soendus, vanasti väga defka värk ja see versjoon oli "unversaalne varjant"
http://fotoalbum.ee/photos/viirusboy/96569685/

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 19 Juun 2012 21:29
Postitas viirusboy
moskiito kirjutas:Selle vidinaga kukkus minu mokitsal kütte kulu 8,9L sajalt 8.2L sajale. Mootori töö läks puhtamaks ja käivitub kergemini.
http://fotoalbum.ee/photos/viirusboy/96569371/
taga akna soendus, vanasti väga defka värk ja see versjoon oli "unversaalne varjant"
http://fotoalbum.ee/photos/viirusboy/96569685/
Selle vidina keeran siis punasele karpa vahele. Kas see universaalne klaasisoojendi veidi tuleohtlik ei ole?

Punasel sai vahepeal summuti tagumine pütt vahetatud. Mis kasu sellest resonaatorist (keskmisest pütist) on? Sisse vaadates lihtsalt tühi sirge toru.
Vana siis selline..
Pilt

Uuele oli otsa keeratud mingi otsik, seal sees on sõel ja veel mingi traadijupp. Huvitav kas see peaks siis turbohäält tegema või leeki lennutama? Sissetulevat müra ma eriti vaiksemaks siiski ei saanud. Peab ukse tihendid ka vahetama millaski.
Pilt

Pilt

Lisaks kui keegi kärukonksu vastu huvi tunneb siis mul pakkuda.
Pilt

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 20 Juun 2012 08:59
Postitas wax
Mul oli 412-l samasugune sumpsiotsik. Veits vilisevat häält tegi küll gaasi andes :)

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 20 Juun 2012 09:17
Postitas marko
Esimene pütt ehk resokas paistabki otsevaates üldjuhul läbi :)

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 20 Juun 2012 09:45
Postitas Edel
marko kirjutas:Esimene pütt ehk resokas paistabki otsevaates üldjuhul läbi :)
Resokas ongi otseläbi, keskel tegelt aukudega toru aga ilmselt sees nii must ja tahmane, et otsast vaadates augud ei paista.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 20 Juun 2012 10:07
Postitas stern100
Edel kirjutas:
marko kirjutas:Esimene pütt ehk resokas paistabki otsevaates üldjuhul läbi :)
Resokas ongi otseläbi, keskel tegelt aukudega toru aga ilmselt sees nii must ja tahmane, et otsast vaadates augud ei paista.
Resokaid on tegelikult kahte sorti. Üks millel jookseb otse läbi toru, millel on augud sees, ning teine, millel on lihtsalt tühi ruum, kus on äärtes harva vedru laadsed asjad.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 04 Juul 2012 22:14
Postitas viirusboy
Täna pistsin selle pööriseid tekitava jublaka punasele karpa ja kolle vahele. Eks näis kas tast tolku ka on. Laupäeval vaja jõhvi sõita ja sellega seoses sai õlisid kontrollitud. Mootorisse tuli 2 liitrit juurde valada, mujal oli normis.

412 hakkasin uurima seda armatuuri värki. Panen sellise nagu iz omades on sest selle vanaga on nagu on, jääks plastikute taha asi toppama.
Pilt

Selgus aga, et on vaja kahte kronsat mis akna all käivad, kuhu armatuur kinnitub. Kui kellegil peaks neid juhtumisi üle olema, võiks märku anda. Saaks salongi kokku tagasi.
Pilt

Lõpptulemus peaks tulema selline. Kuna mul selles asjas veel tume maa, siis küsiks, palju reaalselt iz ja azlk armatuurid erinevad?
Pilt

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 04 Juul 2012 22:37
Postitas stern100
Kas juba kerget klõbinat ei tõmmand mootorisse kui 2 liitrit vajaka oli? :D