30. leht 49-st

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 16 Mär 2010 22:16
Postitas marko
stern100 kirjutas:
mossejumal kirjutas:Tad-17 käib sinna tagasilda,aga jh eks igaüks teab.

Proovi sa selle Tatiga sõita kui 20 kraadi külma on ikka. Ma pidin mossel 5 minutit siduriga mängima et saaks lahti lasta nii et auto käima jääb. Sõitma hakates võttis ka hinge kinni ja allapoole käiguvahetusega iga kord rattad blokki. Pärast pooletunnist sõitu ei olnud enam midagi. Aga eks kõik õlid määrivad nii et suht vahet pole. Oleneb kui tihti kasutad.
Ma ei tea mis Tatti te kasutate,et ta teil nii paksuks läheb,aga ma kasutan samuti Tad17(nii kastis kui tagasillas) ja pole ka kõige suuremate külmadega sellist jama.Ei pea isegi sidurit alla vajutama käivitamise kergendamiseks :)

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 16 Mär 2010 22:24
Postitas stern100
Mina täpset nime ei tea aga mindi Tat tüüpi õli see on. Isegi miinus 5 kraadiga, kui tahtsime seda valada segumasinasse, ei tulnud õli 5cm läbimõõduga korgiaugust ise välja :D

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 16 Mär 2010 22:28
Postitas Varblane
No sorry aga see vene õli on ikka väga jura.Mul Volgal uus tagasild all ja ka see mögin sees.Suvel oli küll tore ja kõik oli kena aga talvel käega ei jaksa trummlit keerata ringigi(pidurid ei ole peal!).Autot liigutades on tunda kus on mootoril suur koormus taga kohe.Nüüd kui masina liikuma saan ja silla kuumaks sõidan siis vahetan selle sitta esimesel võimalusel lääne õli vastu.

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 16 Mär 2010 23:03
Postitas Edel
stern100 kirjutas:
mossejumal kirjutas:Tad-17 käib sinna tagasilda,aga jh eks igaüks teab.

Proovi sa selle Tatiga sõita kui 20 kraadi külma on ikka. Ma pidin mossel 5 minutit siduriga mängima et saaks lahti lasta nii et auto käima jääb. Sõitma hakates võttis ka hinge kinni ja allapoole käiguvahetusega iga kord rattad blokki. Pärast pooletunnist sõitu ei olnud enam midagi. Aga eks kõik õlid määrivad nii et suht vahet pole. Oleneb kui tihti kasutad.
Ei ole see asi nii hull ühti. Minu 2140-l on ja on olnud siiani ainult nii kastis kui sillas Dat-17. 20 kraadise külmaga käivitamisel vajutasin küll siduri alla ja peale mootori tööle saamist pedaali uuesti üles lasid siis tahtis Mosse vabakäiguga kohalt minema sõita :D
Kui külma mootori ja käigukastiga peale käivitumist ja siduri üles laskmist välja surra tahab, on motol jõudu liiga vähe :D tähendab,et viimane ei ole korras :err Minul seda probleemi pole.

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 16 Mär 2010 23:16
Postitas stern100
Edel kirjutas:
stern100 kirjutas:
mossejumal kirjutas:Tad-17 käib sinna tagasilda,aga jh eks igaüks teab.

Proovi sa selle Tatiga sõita kui 20 kraadi külma on ikka. Ma pidin mossel 5 minutit siduriga mängima et saaks lahti lasta nii et auto käima jääb. Sõitma hakates võttis ka hinge kinni ja allapoole käiguvahetusega iga kord rattad blokki. Pärast pooletunnist sõitu ei olnud enam midagi. Aga eks kõik õlid määrivad nii et suht vahet pole. Oleneb kui tihti kasutad.
Ei ole see asi nii hull ühti. Minu 2140-l on ja on olnud siiani ainult nii kastis kui sillas Dat-17. 20 kraadise külmaga käivitamisel vajutasin küll siduri alla ja peale mootori tööle saamist pedaali uuesti üles lasid siis tahtis Mosse vabakäiguga kohalt minema sõita :D
Kui külma mootori ja käigukastiga peale käivitumist ja siduri üles laskmist välja surra tahab, on motol jõudu liiga vähe :D tähendab,et viimane ei ole korras :err Minul seda probleemi pole.
Sellel konkreetsel isendil on küll moto nässus aga välja tahtis sellepärast surra et peal on 07 karbuss, mis ei anna toorega ise pööret juurde. Tühikäik mingi 500-600 pöörde juures. Ja paksude õlidega päris keerukas mootorit nii töötamas hoida

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 17 Mär 2010 23:26
Postitas Neeme
Kunagisel Liigamasinal sai ka seda Tad-17 kasutatud. Talvel jäärajal piigiga sõites läks difreid nagu leiba. Kuna aga neid sain kõrvalolevalt vanarauaplatsilt 25 krooni tükk, siis eriti siseellu ei süvenenud. Hiljem leidsin, et satelliit oli sõrme peal kinni jooksnud ja nii need pilpad tulid. Kinnijäämise põhjuseks võis olla see, et sõrme õlisooned olid juba enne kulunud või õli oli külmaga paks ning ei tunginud sõrme ja satelliidi vahele. Kes seda teab, kas kvaliteetsem õli oleks paremini toiminud. Ma arvan, et oleks vist küll, sest soojematel aegadel läks ainult korra differ laiali ja siis oli satelliidil hambad maas, kuigi vatti said need ikka väga palju. Igatahes mitte vähem, kui talvel piigiga. Seega kokkuvõtvalt: Tatt ei sobi talviseks nõudlikuks sõiduks.

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 18 Mär 2010 22:43
Postitas jartmok
Järiekordne õhtu...

Asi hakkab natukene haiglaslikuks muutuma, isegi päevadel mil ülimalt kiire, suudan jooksuga kasvõi tunnikeseks minna ja natukenegi teha. Tempo on hea ja tööd kuhjaga. Kuna ma igasugu tööriistade ja seadmete kohapealt vägagi vaene olen peab kurvastusega ütlema, et siit ilmast lahkus jäädavalt ka ketaslõikur :D . Kätte jõudis aeg mis näeb ette uste puhastamist/matistamist. Selle puhul sai euroalusest vastab pukk meisterdatud ( eelarve null ja kulud kokku null :D )
Täna siis matistasin lõplikult esitulede detailid ja esipõlle vaatasin korra üle. Mõned pildid siis uksest ja puhastamisest/veidike matistamisest.
Pildid:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ja ärge arvake, et ukseplekk on puihtalt vastu laudist. Alla sai pandud riiet+kile peale.

Jartmok

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 19 Mär 2010 00:58
Postitas raigo1989
Kus sa nii korraliku auto ültse leidnud oled ? Kerel ei paista eriti roostet olevatki , ükseääred ja muu ka vägagi asjalik.

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 19 Mär 2010 08:02
Postitas jartmok
Ma isegi korra vist mainisin. Tegemist on suguvõsast pärineva sõidukiga.
Ma olen 99% kindel, et kui masin poleks sellises seisundis siis ma poleks seda ette võtanud. Algsed plaanid olid miskit läänema poolset msinat tegema hakta.
Eks ole näha mis mis sellest projektist saab.

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 22 Mär 2010 23:37
Postitas jartmok
Ninalõõr on umber ja dossud porised....

Täpselt nii ka ongi. Sulavesi pressib minu boksi ja nühkimisest on nina seest umbes. Nüüd siis tänaseks uksed sisse pakitud ja võin rahulikult magama minna sest uksed on täielikult matistatud, nii seest kui väljast. Alguses peale vaadates tundus töö lihtne ja ei miskit erilist. Reaalsuses võrdus see puhta pornograafiaga. Nühitud on ennast lolliks aga tulemus on meeldiv. Homsest, kui tõesti jõuab saab ehk pagastniku luugi käsile võtta. Masina enda tahan nädalavahetusel ühe päevaga ära teha, et kaelast saaks :D Mõned pildid kah.
Pildid:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Nii sai kilesse mässitud kõik uksed.

Jartmok