4. leht 21-st
Re: AZLK 2140 Rally 1988 tafi
Postitatud: 17 Okt 2010 18:44
Postitas tafi
Jah,Stern räägib õigust,mootor asub nüüd õiges kohas

Radikas ,karpa ja küünlajuhtmed veel puudu.

Re: AZLK 2140 Rally 1988 tafi
Postitatud: 20 Okt 2010 07:13
Postitas tafi
Ja mootor töötab!

Re: AZLK 2140 Rally 1988 tafi
Postitatud: 21 Okt 2010 15:35
Postitas tafi
Tänase seisuga esimesed tiirudki tehtud uue motooriga,ja võib rahule jääda

Karpa tahab veits sättimist veel ja siis asi korras.

Re: AZLK 2140 Rally 1988 tafi
Postitatud: 23 Okt 2010 17:36
Postitas tafi
Sai valuvelge alla proovitud.Oleks enda omad,paneks alla,jubedalt meeldivad

Re: AZLK 2140 Rally 1988 tafi
Postitatud: 23 Okt 2010 20:13
Postitas Gustav
Krt, teil lumi maas?

Saarel täitsa must maa.

Velgede kohta...maitse asi, aga minuarust ei istu. Vb asi kõrges kliirensis..ei tea.

Re: AZLK 2140 Rally 1988 tafi
Postitatud: 23 Okt 2010 20:16
Postitas tafi
Nagu näed on auto tungraua peal

Re: AZLK 21406 Rally 1988 tafi
Postitatud: 24 Okt 2010 16:24
Postitas Gustav
Seepärast kõrget kliirensit mainitud saigi.

Re: AZLK 21406 Rally 1988 tafi
Postitatud: 28 Okt 2010 18:30
Postitas tafi
Sai tagavedrude tuuning ka ära tehtud.
Peale talve läheb ehk esiots ka madalamaks,hetkel liiga kõrged talvekad.
Järgmised asjad,mis tuleb teha: 1) Sportsummuti 2)Kaamerapuur 3)Karterikaitse
Re: AZLK 21406 Rally 1988 tafi
Postitatud: 30 Okt 2010 16:15
Postitas tafi
Re: AZLK 21406 Rally 1988 tafi
Postitatud: 07 Nov 2010 13:46
Postitas tafi
Nii,vahepeal siis palju testisõite tehtud ja vahetatud juhipoolne ülemine õõtshoob,esituled vahetatud(vanadel olid reflektorid roostes ja eelmine omanik oli ka pooleldi mustaks need värvind) kõrvalistuja peegel sai pandud,soojaõhu toru sai pandud karpale,roolisammast sai kinni keeratud rohkem ja alla panin m+s rehvid praegu,naeltest hakkab kahju:D