MZMA 408 1964 MAZ
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 408 1964 MAZ
See kondents on täiesti normaalne nähtus ja ei tasu karta,see kaob mootori soojenedes üldiselt ära.Halvem on asi juba siis kui õli hakkab seebiseks minema.Igaljuhul vaja sul silindirites surved ära mõõta ega enne vist asjas selgust ei saa mis jamps sul seal on.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Otsustasin täna, peale vestlust ühe hea tuttavaga oma 408 näppima hakata.
Esimese asjana eemaldasin vana karburaatori, hakkasin seda uurima ja selgus,et midagi on sellest ajast
peale kui teda viimati laiali kiskusin, valesti kokku saanud.Samas peab selle asja remonti ka tõsisemalt süvenema.Fotod karburaatorist siin:
Peale sai proovitud panna nii VAZ 2101 kui ka GAZ 24 oma aga need kahjuks ei sobinud nii ühel kui teisel põhjusel. Ostsutsin lõpuks proovida kasutaja marko käest saadud K-126N karburaatorit. Esmalt pesin puhtaks peal,mõnda kohta tuli WD-40 laste,et asjad paremini liiguks. Ja paistab,et see karburaator õigustab end rohkem, kuid tõsisem katsetamine alles ees, kuna paagist sai bensiin otsa siis sai ainult käima panna mootori.
Teiseks asjaks on see,et keegi "tark" on üleliia õli karterisse valanud, peaks ilmselt õli laskma välja ja sama õli uuesti sissevalama vastavusse ettenähtud normile. Praegu tossab ja tahnamab küünlaid kinni, mis ma arvan on ka peamine põhjus.
Mõtlesin,et vahetaks ära ka selle koleda teibituuninguga rooli, palju korralikuma vastu aga oh ime, selgus midagi väga ootamatut, roolid istuvad aga roolide alumine põhi on täiesti erinev!
Vasakul on minu 408 rool ja paremal on 1969.a Moskvitš 412 rool! Paluks targematel seda asja kommenteerida!
Esimese asjana eemaldasin vana karburaatori, hakkasin seda uurima ja selgus,et midagi on sellest ajast
peale kui teda viimati laiali kiskusin, valesti kokku saanud.Samas peab selle asja remonti ka tõsisemalt süvenema.Fotod karburaatorist siin:
Peale sai proovitud panna nii VAZ 2101 kui ka GAZ 24 oma aga need kahjuks ei sobinud nii ühel kui teisel põhjusel. Ostsutsin lõpuks proovida kasutaja marko käest saadud K-126N karburaatorit. Esmalt pesin puhtaks peal,mõnda kohta tuli WD-40 laste,et asjad paremini liiguks. Ja paistab,et see karburaator õigustab end rohkem, kuid tõsisem katsetamine alles ees, kuna paagist sai bensiin otsa siis sai ainult käima panna mootori.
Teiseks asjaks on see,et keegi "tark" on üleliia õli karterisse valanud, peaks ilmselt õli laskma välja ja sama õli uuesti sissevalama vastavusse ettenähtud normile. Praegu tossab ja tahnamab küünlaid kinni, mis ma arvan on ka peamine põhjus.
Mõtlesin,et vahetaks ära ka selle koleda teibituuninguga rooli, palju korralikuma vastu aga oh ime, selgus midagi väga ootamatut, roolid istuvad aga roolide alumine põhi on täiesti erinev!
Vasakul on minu 408 rool ja paremal on 1969.a Moskvitš 412 rool! Paluks targematel seda asja kommenteerida!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Otsustasin siis nii toimida,et lasen üleliigse õli karterist välja.
Enne kui hakkan selgitama tagamaasid siis üks foto, tõestuseks, kui palju oli õli mootoris sees!
Julge 1cm üle lubatud normi!! Ei oska kommenteerida, miks nii on tehtud, ilmselt eelmine omanik, valas rohkem sisse! Põhjus, ebaselge!
Lasin siis karteri,tühjaks! Põhjus ilmselt üleliigsele õlile, tahmavad küünald ära!
Õli tundub, Žiguli M6V olema, puhas,setet ei olnud põhjas.Valasin sama õli mootorisse tagasi. Ligi 1 liiter jäi veel üle, selle panin vastavasse anumasse. Kas sellest protsessist ka kasu on, eks seda näitab varsti, kui paagi jälle kütet täis tangin!
Enne kui hakkan selgitama tagamaasid siis üks foto, tõestuseks, kui palju oli õli mootoris sees!
Julge 1cm üle lubatud normi!! Ei oska kommenteerida, miks nii on tehtud, ilmselt eelmine omanik, valas rohkem sisse! Põhjus, ebaselge!
Lasin siis karteri,tühjaks! Põhjus ilmselt üleliigsele õlile, tahmavad küünald ära!
Õli tundub, Žiguli M6V olema, puhas,setet ei olnud põhjas.Valasin sama õli mootorisse tagasi. Ligi 1 liiter jäi veel üle, selle panin vastavasse anumasse. Kas sellest protsessist ka kasu on, eks seda näitab varsti, kui paagi jälle kütet täis tangin!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
kas oled kindel et õli hulgas penssu ei ole?
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 408 1964 MAZ
aga miks sa värsket õli sisse ei pannud, see s*tt ei maksa ju midagi
Re: MZMA 408 1964 MAZ
to moskiito, ee miks peaks õli sees bensiin olema?? Ei saa aru!
to risto626 hetkel pole raha õli osta. Lisaks, mis mõttega ma seda uut sinna sisse panen kui selgub,et
mootori peab pilbasteks lammutama,et seda saaks remontida!
to risto626 hetkel pole raha õli osta. Lisaks, mis mõttega ma seda uut sinna sisse panen kui selgub,et
mootori peab pilbasteks lammutama,et seda saaks remontida!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Kui õlil on juures bensiinihais siis on bensupumba membraan läbi ja bensiin jookseb karterisse, mossedel tavaline nähtus.MAZ kirjutas:to moskiito, ee miks peaks õli sees bensiin olema?? Ei saa aru!
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Ei seda kindlasti pole siis oleks ma kohe aru saanud! Võin kinnitada,et paagis pole enam peale aurude midagi
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
no kui lammutamiseks läheb sis on teine teema
Re: MZMA 408 1964 MAZ
praegu võib seal ainult aurud olla aga siis kui ta liikus ja mootor töötas, siis ju pidi ta penssu kuskilt saama.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.