4. leht 36-st

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 17 Aug 2011 19:31
Postitas TALUPOEG TALUJA
Selliste komplektide sisu on vahest ka eraldi saada.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 20 Aug 2011 21:28
Postitas moskiito
natukene juttu ka vahepeal.
ARK-iga sai juttu puhutud ning sealt on esialgu selline vastus välja koorunud turvavööde teemal et kui tulid lisavarustuses turvavööd autoga kaasa, peavad need peal olema, kui kohti pole "selgelt näha", ei pea neid ka olema.

Mis minu masinasse puutub, siis lähiajal läheb karburaator vahetusse, kuna tahaks masinat ökonoomsemaks saada. Lisaks läheb vahetusse ka tagumised vedrud mis on ära väsinud. Kui pere peal ja järsem lohk või hüppe tuleb, käib vedrustus põhja kinni.

Kui kellegil on pakkuda korraliku SL diffrit, oleksin huvitatud.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 21 Aug 2011 19:34
Postitas Edel
moskiito kirjutas: Kui kellegil on pakkuda korraliku SL diffrit, oleksin huvitatud.
Siin sternil nagu on 3,88 differ pakkuda või olen ise valesti aru saanud?

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 21 Aug 2011 21:49
Postitas via
Kui sull on 80-te lõpupoole kombi, siis seal on originaalis juba 3.91 differ :)

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 21 Aug 2011 22:26
Postitas stern100
Edel kirjutas:
moskiito kirjutas: Kui kellegil on pakkuda korraliku SL diffrit, oleksin huvitatud.
Siin sternil nagu on 3,88 differ pakkuda või olen ise valesti aru saanud?

3.88 diffreid on mul tõepoolest pakkuda. Aga see ei ole SL differ, see peaks olema uuema tüübi iz oma. Mulle keegi tegin kunagi selgeks et SL 3.89 ja uuemad ižid 3.88.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 22 Aug 2011 21:47
Postitas Edel
stern100 kirjutas:
Edel kirjutas:
moskiito kirjutas: Kui kellegil on pakkuda korraliku SL diffrit, oleksin huvitatud.
Siin sternil nagu on 3,88 differ pakkuda või olen ise valesti aru saanud?

3.88 diffreid on mul tõepoolest pakkuda. Aga see ei ole SL differ, see peaks olema uuema tüübi iz oma. Mulle keegi tegin kunagi selgeks et SL 3.89 ja uuemad ižid 3.88.
Huvitav avastus. Mul oli siiani arusaam, et Mosse diffrid on ainult 4,22, 4,55 ja 3,89. Seda viimast on nimetatud veel ka 3,9-ks).
Kasutaja Lowrider`il ka mingi SL differ pakkumisel.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 23 Aug 2011 07:26
Postitas via
Edel kirjutas: Huvitav avastus. Mul oli siiani arusaam, et Mosse diffrid on ainult 4,22, 4,55 ja 3,89. Seda viimast on nimetatud veel ka 3,9-ks).
Kasutaja Lowrider`il ka mingi SL differ pakkumisel.
1988 originaalis poest ostetud kombil kaasas olnud raamat annab Iž 412IE-le ja 21251-le tagasildadele 3.91, mis peaks ilmsekt olema 43/11.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 27 Aug 2011 14:26
Postitas moskiito
hakkasin täna käigukasti vahetama, sest sellel kaks viga. Kahtlane vibra teatud mootori pööreel iga käiguga sees ja õli endiselt lekkib nagu vana kurat. Vibrat pean ohtlikuks sellepärast et üks teine kast, mis kolmeks lendas, vibreeris samatmoodi enne lagunemist. Lisaks on tekkinud teine probleem. tagumisest sillast lekkib õli jätkuvalt. Pooltejle simmer on läbi, see polnud üllatus küll aga teine koht kust lekkib on minule mõistatus, kuidas krt ma seda pidama saan. Nimelt lekkib õli mutri alt. simmer on uus ja sealt õli enam ei tule, kuid mutri alti lekkib jubedalt. Oskab keegi öelda kuidas seda pidama saada?
pilt sellest kohast

ja lisaks veel mõni pilt põhja alt
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135403.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135421.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135444.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135509.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135529.jpg

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 29 Aug 2011 13:59
Postitas moskiito
natuke arengust.
Käigukast jäi vahetamata, sest olemasolev käigukasti saba mansett ei sobinud. Läheb 408 oma ja 412 oma ei lähe, sest on liiga suur, küll kõigest 0,5mm kuid piisavalt.
Lisaks avastasin et tagumise reduktori otsa mutter oli lahti, keerasin kinni, vaatab, kas hakkab taas lekkima või mitte.
Lõppetuseks sain ka kokkujooksu paika. Eelmine omanik, kes tartus omas seda masinat, oli kunagi vist seda teinud, aga valesti. Pidin pärast rooli 80 kraadi vasakule keerama. Nüüd ei kisu ka nii väga paremale rooli, vaja veel ainult laagrid ära vahetada, siis peaks asi korras olema.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 30 Aug 2011 11:13
Postitas tarmo400
Selle reduktori mutri kinnikeeramisega peab ettevaatlik olema.Kui reduktori teovõllil pole mutri serva mahalöömiseks sälku siis pole ka kahe laagri vahel distantspuksi ja sellesama mutriga reguleeritakse teo laagrite pingsust.

Tarmo