4. leht 24-st

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 20 Okt 2011 22:49
Postitas kOll
partnermosse kirjutas:Karbid oleks nagu vahetatud täies pikkuses kaasahaarates tiibade alumised servad.See peaks olema "anomaalia" :smokin
see ka reegel ikka enamus pirukate puhul, et karbid millalgi vahetatud. Esitiivad on ka asendusosa, võin kohe ära öelda.

no järgmise vihje korral võiksin juba pool ühest õllest ise ära kimuda, liiga lihtsaks läheks...
niipalju saan lisada, et auto originaalsust puudutab see "anomaalia" väga kaudselt ;)
nagu juba ütlesin enamus vihjest on "Üleskutse! Mossed eestimaal!" teemas, lihtsalt vaja siinsete detailidega kokku viia :think

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 20 Okt 2011 23:06
Postitas SanderV
kui juba niipaljud inimesed ära ei ütle siis järelikult pole oluline see anomaalia :D

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 20 Okt 2011 23:24
Postitas kOll
SanderV kirjutas:kui juba niipaljud inimesed ära ei ütle siis järelikult pole oluline see anomaalia :D
haha, loogika kunn... kui pole oluline, siis pole ju vaja vastata :beer
ja sina sanderv ära vaatagi mu teemat :D

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 20 Okt 2011 23:32
Postitas Manks
Mulle jääb piruka kuudi profiil võõraks. Kas tegu on eksperimentaalmudeliga?

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 20 Okt 2011 23:37
Postitas partnermosse
Rohelisel "konnal" on tiibadelt peeglid puudu, mis jällegi sinisel on.Katuse triipe on helesinisel rohkem kui rohelisel...suurem osa erinevustest on juba kirjutatud.Mis veel? Numbri tähtedeks on RAI lausa viiel pildil-ehk siis Riiklik Auto Inspektsioon :) Lähedal seisab RAI+Diilits - Miilits = "anomaalia" :D

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 21 Okt 2011 00:32
Postitas Mossematk
partnermosse kirjutas:
MAZ kirjutas:Pidage nüüd üks moment. Mille alusel Partnermosse tõestab,et just 1983.a tulid 1 tükis klaasid?
Ma olen aru saanud(kirjandus ja füüsiliselt eksisteerivad ja eksisteerinud autode alusel),et 1985.a oli viimane aasta,kui pandi kolmnurk akendega uksi piruka mossele..
Mina Partnermosse tõestan vastavalt kirjanduse ja füüsiliselt eksisteerivate ja eksisteerinud autode alusel sellise tsitaadiga,mis ei ole minu väljamõeldud ja kirja pandud :smokin В 1982 году последовало обновление всего модельного ряда автомобилей ИЖ, вместо унаследованной от АЗЛК решётки радиатора они получили новую чёрную решётку разработки ИжАвто с круглыми фарами. Также новое поколение получило новый капот, утопленные ручки и дверцы без форточек !!! :)
Loodan, et sellest tõestusest piisab ;)
Oled ilmselt selle teksti võtnud kaasajal kirjutatud ajaloost IZ-Mossede kohta. Need on aga tihti üldsõnalised ja ebatäpsed. Õigem on uurida tolleaegset kirjandust. Näiteks ajakirjas Za roljom nr. 6-1982 on uue IZ-i tutvustus ja seal pole sõnagi, et kolmnurksed aknad kaovad. Pildil oleval Kombil on nad samuti olemas. Nendest loobuti alles mõned aastad hiljem.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 21 Okt 2011 00:58
Postitas kOll
Sten kirjutas:Jõle kahtlased tagumised suunatuled on... Ei tea küll, et oleks enne selline pirukas silma jäänud. Tavaliselt peaks ikka all tuledes suunatuled sees olema?...
uuematel toodi tagurdustuli keskele ja tüüp412 tagatuled asendati 2140-ga

Manks kirjutas:Mulle jääb piruka kuudi profiil võõraks. Kas tegu on eksperimentaalmudeliga?

vaevalt, et ma pimesi nii haruldase isendi otsa oleksin sattunud ja usun, et eelmine omanik oleks mind teavitanud sellisest huvitavast asjaolust.

partnermosse kirjutas:...suurem osa erinevustest on juba kirjutatud.Mis veel? Numbri tähtedeks on RAI lausa viiel pildil-ehk siis Riiklik Auto Inspektsioon :) Lähedal seisab RAI+Diilits - Miilits = "anomaalia" :D
no siin on peaaegu, et üks õlle juba külmas... ;) st, et hakkab soojemaks minema.
Natuke vaja veel "kontrollida", viia läbi toiming mida tavaliselt "miilitsad" tänapäeva patrullautodes teevad...

deem, nüüd läks küll liiga lihtsaks
:beer :beer

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 21 Okt 2011 01:47
Postitas partnermosse
Mossematk kirjutas:
partnermosse kirjutas:
MAZ kirjutas:Pidage nüüd üks moment. Mille alusel Partnermosse tõestab,et just 1983.a tulid 1 tükis klaasid?
Ma olen aru saanud(kirjandus ja füüsiliselt eksisteerivad ja eksisteerinud autode alusel),et 1985.a oli viimane aasta,kui pandi kolmnurk akendega uksi piruka mossele..
Mina Partnermosse tõestan vastavalt kirjanduse ja füüsiliselt eksisteerivate ja eksisteerinud autode alusel sellise tsitaadiga,mis ei ole minu väljamõeldud ja kirja pandud :smokin В 1982 году последовало обновление всего модельного ряда автомобилей ИЖ, вместо унаследованной от АЗЛК решётки радиатора они получили новую чёрную решётку разработки ИжАвто с круглыми фарами. Также новое поколение получило новый капот, утопленные ручки и дверцы без форточек !!! :)
Loodan, et sellest tõestusest piisab ;)
Oled ilmselt selle teksti võtnud kaasajal kirjutatud ajaloost IZ-Mossede kohta. Need on aga tihti üldsõnalised ja ebatäpsed. Õigem on uurida tolleaegset kirjandust. Näiteks ajakirjas Za roljom nr. 6-1982 on uue IZ-i tutvustus ja seal pole sõnagi, et kolmnurksed aknad kaovad. Pildil oleval Kombil on nad samuti olemas. Nendest loobuti alles mõned aastad hiljem.
Loomulikult loobuti täielikult mõned aastad hiljem, sest ületootmisest olevad 3-nurkse aknaga uksed oli vaja puht majanduslikust kasumlikusest ära kasutada ja kuna täismahus 1 aknaga uste tootmine polnud käivitunud (nagu paljude asjadega tol ajal oli ), siis oligi ülemineku ajal kasutusel mõlemat tüüpi uksed/aknad. Aga alustati kogu selle vahetuse jamaga nii nagu tekstis kirjas 1982 :) Sisuliselt võib seda võrrelda ladade/ vaz-ide arenguga ja üleminekutega kerede mootorite ja muude asjade osas. Ja nii lihtne see ongi. :)

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 21 Okt 2011 01:54
Postitas kOll
partnermosse kirjutas:
Mossematk kirjutas:
partnermosse kirjutas:
MAZ kirjutas:...
...
...
Loomulikult loobuti täielikult mõned aastad hiljem, sest ületootmisest olevad 3-nurkse aknaga uksed oli vaja puht majanduslikust kasumlikusest ära kasutada ja kuna täismahus 1 aknaga uste tootmine polnud käivitunud (nagu paljude asjadega tol ajal oli ), siis oligi ülemineku ajal kasutusel mõlemat tüüpi uksed/aknad. Aga alustati kogu selle vahetuse jamaga nii nagu tekstis kirjas 1982 :) Sisuliselt võib seda võrrelda ladade/ vaz-ide arenguga ja üleminekutega kerede mootorite ja muude asjade osas. Ja nii lihtne see ongi. :)
kangesti tahaks teada, mida targad raamatud väidavad kroomsangade ja vana ninaga pirukate tootmise lõpetamise aastaks?

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 21 Okt 2011 01:54
Postitas partnermosse
kOll kirjutas:
Sten kirjutas:Jõle kahtlased tagumised suunatuled on... Ei tea küll, et oleks enne selline pirukas silma jäänud. Tavaliselt peaks ikka all tuledes suunatuled sees olema?...
uuematel toodi tagurdustuli keskele ja tüüp412 tagatuled asendati 2140-ga

Manks kirjutas:Mulle jääb piruka kuudi profiil võõraks. Kas tegu on eksperimentaalmudeliga?

vaevalt, et ma pimesi nii haruldase isendi otsa oleksin sattunud ja usun, et eelmine omanik oleks mind teavitanud sellisest huvitavast asjaolust.

partnermosse kirjutas:...suurem osa erinevustest on juba kirjutatud.Mis veel? Numbri tähtedeks on RAI lausa viiel pildil-ehk siis Riiklik Auto Inspektsioon :) Lähedal seisab RAI+Diilits - Miilits = "anomaalia" :D
no siin on peaaegu, et üks õlle juba külmas... ;) st, et hakkab soojemaks minema.
Natuke vaja veel "kontrollida", viia läbi toiming mida tavaliselt "miilitsad" tänapäeva patrullautodes teevad...

deem, nüüd läks küll liiga lihtsaks
:beer :beer
Vaja veel dokumendid, VIN-id korda ja vastavusse "ajada" selle RAI tähisega ?