4. leht 14-st

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 26 Jaan 2012 11:32
Postitas 401
moskiito kirjutas:soovitan sul natuke paremalt poolt "õgvendada" sest kui paned jagaja peale, hakkab see vastu plekki käima mis ei ole hea eriti jagaja tervisele. Samuti väljalaske kollektori juurest tuleks natuke ümber teha.


See oli nkn plaanis aga see niiväike töö et ei viitsinud mainida seda lihtsalt :)

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 28 Jaan 2012 16:31
Postitas TiitS
Väljalaskepoolset seda aretatud küljekarpi tuleks jah vist veidi õgvendada. Ma vaatan, et sel isendil on 2140 esisild samamoodi paigaldatud nagu minu masinal. Nagu ma ehitusplaanidest olen aru saanud, soovid sa hiljem auto eest madalamaks lasta? Siis soovitan muuta esisilla asendit. Ehk siis süvendada esisild rohkem poolraamide sisse, sest praeguse silla asendiga ei ole väga lihtne vajalikku madaldust saavutada. Mina enda omal jätsin selle asja tegemata ning praeguse madaldamise (õõtsade ümber keevitamisega) on esisillatala väga maapinna lähedal ja ikka on esitiibade ja rataste vahel suhteliselt suur pilu ning esisillatala paistab auto alt mitte eriti meeldivalt välja.

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 28 Jaan 2012 23:21
Postitas 401
TiitS kirjutas:Väljalaskepoolset seda aretatud küljekarpi tuleks jah vist veidi õgvendada. Ma vaatan, et sel isendil on 2140 esisild samamoodi paigaldatud nagu minu masinal. Nagu ma ehitusplaanidest olen aru saanud, soovid sa hiljem auto eest madalamaks lasta? Siis soovitan muuta esisilla asendit. Ehk siis süvendada esisild rohkem poolraamide sisse, sest praeguse silla asendiga ei ole väga lihtne vajalikku madaldust saavutada. Mina enda omal jätsin selle asja tegemata ning praeguse madaldamise (õõtsade ümber keevitamisega) on esisillatala väga maapinna lähedal ja ikka on esitiibade ja rataste vahel suhteliselt suur pilu ning esisillatala paistab auto alt mitte eriti meeldivalt välja.


Endal oli ka paan õõtsadega madalamaks lasta aga seda esisilla juttu võtan arvesse ja pean targemate inimestega nõu

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 02 Veebr 2012 16:16
Postitas repe
401 kirjutas:
TiitS kirjutas:Väljalaskepoolset seda aretatud küljekarpi tuleks jah vist veidi õgvendada. Ma vaatan, et sel isendil on 2140 esisild samamoodi paigaldatud nagu minu masinal. Nagu ma ehitusplaanidest olen aru saanud, soovid sa hiljem auto eest madalamaks lasta? Siis soovitan muuta esisilla asendit. Ehk siis süvendada esisild rohkem poolraamide sisse, sest praeguse silla asendiga ei ole väga lihtne vajalikku madaldust saavutada. Mina enda omal jätsin selle asja tegemata ning praeguse madaldamise (õõtsade ümber keevitamisega) on esisillatala väga maapinna lähedal ja ikka on esitiibade ja rataste vahel suhteliselt suur pilu ning esisillatala paistab auto alt mitte eriti meeldivalt välja.


Endal oli ka paan õõtsadega madalamaks lasta aga seda esisilla juttu võtan arvesse ja pean targemate inimestega nõu
Sellel autol on 407 poolraam all ja sinna külge on istutatud 412 esisild. Sai kunagi 407 silla asemel külge ratsitud kuna 407 sild laguneb siis ikka väga ruttu ja osi ka pold enam saadaval. Üldiselt ei ole esisild palju näha.Kui esisilda tõsta ehk raami sisse viia nõrgeneb poolraam ja siis on vaja juba tunnel ja kere esisein uus teha. Mina oleks sellele pannud 2103 mootori aga kui poiss tahab mosse rasket mootorit siis las paneb.Vaatame kui valmis saab mis nägu on kui vaja siis ümber jõuab alati teha.Niikuinii tuleb pärast ideid mida muuta ja tuunida ,tean omast käest ,sai neid mossesid ju omalajal üksjagu ehitatud ja lapitud.Vene auto on ju selline ,et saada teisest õiget asja on vaja ratsida ja ehitada.

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 02 Veebr 2012 18:12
Postitas TiitS
Eks hiljem on kindlasti võimalik ümber teha asju, aga siis on auto juba ilusti värvi all ja kokku laotud. Siis kirud ennast ning mõtled, et miks ma keretööde ajal seda asja ette ei võtnud :D . Toon võrdlusmomendiks ühe pildi ka minu masina esisilla asendist. Võrreldes sisemiste poritiibade asendeid poolraamide ja esisilla suhtes tundub, et mõõdud on päris sarnased teie autoga.

Pilt
Pilt

Sellise sillaasendiga ja tavavedrudega on asend selline:

Pilt

Kasulikke pilte leiab ka siit lingilt: http://gallery.blastnet.ee/karla/Moskvich/?g2_page=3
Seal on terved poolraamid uued ehitatud.

Aga palju edu ehitamisel, loodame, et tuleb viisakas asi sellest. :)

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 12 Veebr 2012 00:31
Postitas 401
Vahepeal palju midagi teha polegi jõudnud kuid natuke siiski asi edasi arenenud. Pole lihtsalt aega kooli ja autokooli kõrvalt midagi suurt teha.Nv saanud autoga ringi sõita.Siiski mõni pilt vahepeal toimunust.
Täna ostsin ka tutika väntvõlli koos raam-ja kepsu saaledega.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 25 Apr 2012 14:54
Postitas empudogy
On vahepeal midagi toimunud ka? Kus kandis Rakveres asud? tuleks kaeks esisilla paigutust. Olen sama projekti kallal peaaegu. aga umbes 2 aastat maas.

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 28 Apr 2012 00:45
Postitas 401
Eks natuke ole ikka arenenud ,hetkel auto külili.
Tegin autokooli läbi ,läksin arki ,maksin ära ja siis selgus ,et ei saagi lube teha tervelt aasta aega ja seega ei põle see ülikiire ehitamine enam nii väga.
Asun Rakvere linnas sees ikka täpsemalt Kunderi tänaval(Kunderi 15a).

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 28 Apr 2012 12:00
Postitas tafi
Kui küsida võib,siis miks lube teha ei saa?

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 29 Apr 2012 10:38
Postitas 401
Kui oled autoga lubadeta vahele jäänud siis alates trahvi ära maksmisest pead veel omakorda 1aasta karistust kandma sellega et ei saa lube teha