Selged pildid.SanderV kirjutas:värv tekitab siiski tugeva, mittepoorse, emailitaolise kaitsekihi pinnale
On sul mingit näidet ka selle kohta tuua ? Netist artikleid vms. Vaataks ja loeks üle.
Selged pildid.SanderV kirjutas:värv tekitab siiski tugeva, mittepoorse, emailitaolise kaitsekihi pinnale
Minu salatirohelise värv. Globo.25 euri liiter koos kõvendiga. Välispind pluss luugid kahelt poolt, uksepostid ja kõik vahed. Kulus törts üle kahe liitri. Läigib nagu uus auto. Maaler ütles küll et sellega raske värvida kuid asi jäi ilus.canyondrift kirjutas:Sitta värvi on siiski olemas, ja neid on päris palju.
Näiteks võin tuua pentaprim või mis iganes aialipi värv see ka ei ole, siin üks kohalik üritas sellega velgi värvida - asi ei kuiva, jääb väga halvasti peale, värv sai võibolla ka liiga paks, sellest tõmbas krobeliseks jne...
On ka liitrina müüdavaid halbu värve, olen ise mõnega kokku puutunud. Normaalne värv algab sealt kuskil 30-40€ liitrist...
Kaks liitrit? Moskvich ei ole ometigi nii väike auto... Minu mercedes värviti kambris ja küsiti selleks tööks 4,2l värvi mis kulus ka kõik ära, 50g jäi üle...stern100 kirjutas: Minu salatirohelise värv. Globo.25 euri liiter koos kõvendiga. Välispind pluss luugid kahelt poolt, uksepostid ja kõik vahed. Kulus törts üle kahe liitri. Läigib nagu uus auto. Maaler ütles küll et sellega raske värvida kuid asi jäi ilus.
nõus sinuga, 4L auto peale on täiesti normaalne kogus. Vähemaga ei saa isegi mitte rahuldavat tulemust, olen proovinud ja ei jäänud sellega teps mitte rahule.canyondrift kirjutas:Miks neli liitrit ulme on?
Teine kord sama kambri külatus ja kulus ära 4l metallic värvi ja umbes sama kogus lakki. Auto sai mõlemit kolm kihti ja värvi alla läks ainult välispind, stanged ja katus jäi seejuures veel välja.
Minu mersule läks see 4,2l koos kõvendiga arvesse, lasin teha valmis töösegu. Minu arvates on pigem see ulme kuidas värvitakse väikeste kogustega autosid üle. Mida rohkem kihte, seda siledama pinna lõppkokkuvõttes saab. Uksepostid, uksed, servad läksid sinna 4,2l sisse ära, suur katus, suur kapott, ei näe probleemi selles neljas liitris, pigem oleks võinud isegi rohkem olla.
Ei ole seal kambris käies täheldanud ka väga suurt värvikadu, värvitakse mõnesaja eurose SATA püstoliga ja maalril kogemust on.
Ise olen värvinud mõningaid detaile ja alles peale paari kihti hakkab värv korralikult läikima, ei ole sees ei säbru ega midagi muud säärast mis võiks matteffekti tekitada. Üldjuhul poleeritakse ka peale kambris lõpuni kuivamist auto üle, akrüüli puhul siiski peab kaks nädalat kas ringi sõitma või siis ootama, kuniks värv lõpuni kivistub. See oleneb jälle värvist kuna ja kuidas asi kuivab ja kuidas reageerib aluspinnaga, aga kogemus näitab et näiteks Glasurit rekkavärvid peavad väga hästi vastu igasugusele väärkohtlemisele kui odav värv saab juba kruusakivi poolest täkke sisse ja näitab välja igat kriimustust.
Õhukese värvikihiga on ka poleerimine suhteliselt halb, võib lihsalt vana/krundi välja tõmmata ja siis ei ole ka muud üle jäänud kui uuesti värvida.
Millimeetrite juttu usun, vene ajal värviti neid seepärast nii palju üle, et muidu ei saadud läiget kätte, põhimõtteliselt kasteti auto värvi ja olen ka kuulnud, et kui ei olnud veel kambrit olemas siis käidi mere peal värvimas, et tolmu ei tekiks.
Minu poolt end of OT