4. leht 13-st

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 06 Mai 2012 21:20
Postitas Madys
Õhtust, progressi on mosu kallal väga palju olnud. Peale ratastele maandamist ja mõtet mootorit vahele istutada, tuli välja mitmeidki probleeme, esiteks see, et kardaanitunnel jäi madalaks ja seda tuli ümer teha, samuti tuli muuta käigukasti kinnitust.
Pilt
Pilt
Pilt

Samas jõudis ka kohale ninadoonor, millel ülejäänud jupid on müügiks.
Pilt
Pilt

Kastikal sai veel külg puhtaks lastud ja roostesurmaga üle uputatud.
Pilt

Veel ka pilt alumise õõtsa keevitusest
Pilt

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 06 Mai 2012 21:38
Postitas stern100
Mis lahenduse tagasillaga teete siis, sest kui te ei taha puhvreid vastu poolraame "lasta", siis jääb ju tagumik ninast ikka tunduvalt kõrgemale...

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 07 Mai 2012 14:37
Postitas canyondrift
stern100 kirjutas:Mis lahenduse tagasillaga teete siis, sest kui te ei taha puhvreid vastu poolraame "lasta", siis jääb ju tagumik ninast ikka tunduvalt kõrgemale...
Selle tagasillaga vaatame veel... Esialgu laseme puhvrid vastu poolraami, kui kannatab veel minna, siis poolraamidesse sisselõiked, kui ei, siis peaks nii jääma. Sisuliselt sel juhul tagavedrustus puudub. Sebiks endale aga mingisuguse teise käru tagasilla ja ehitaks terve selle jura ümber keerdvedrude peale. Siis saaks tervet tagasilda juba tõsta, aga kahjuks on meie ülevaatuse kord ja reeglistik nii karm, et väga palju modifitseeritud mossest saab iga ülevaataja aru. Kas ziguli tagasild on sama lai kui mosse oma?

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 07 Mai 2012 14:52
Postitas wax
Aga miks mitte mosse sillale vedrutaldrikud keevitada? Palju lihtsam ju.

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 07 Mai 2012 15:05
Postitas canyondrift
wax kirjutas:Aga miks mitte mosse sillale vedrutaldrikud keevitada? Palju lihtsam ju.
Väga palju lihtsam ei ole, miski peab teda ju kere küljes kinni ka hoidma, niisama mingeid vardaid külge keevitada ei anna, tuleb ikka läbi mõelda kuidas ja mida. Pool koobast tuleb selle käigus ümber ehitada. Tegelt tahaks koopad üldse ümber kombineerida äkki, selle tagasilla madaldamisega veel aega on, kui vedrupakid alt ära kisub siis vaatame palju max on kuhuni kannatab minna.

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 07 Mai 2012 15:18
Postitas wax

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 07 Mai 2012 22:09
Postitas canyondrift
Tänud wax, saime idee...

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 25 Mai 2012 00:41
Postitas Madys
Pikem aeg sai mööda ja tagaotsa madaldusega jõudsime sellele nõule, et tagasild läheb üle keerdvedrudele. Seepärast tegime ümber tagumist poolraami tõstmise läbi. Vedrudega oli asi lihtne, alumine ots silla külge ja ülemine osa poolraami külge. Ülemised vedrukandurid said sellised. Poolraamid siis valmistatud 5mm paksusest vinklist, 4cm laiast.
Pilt
Rohkem vedrudega ei tegelenud. Edasi õõtsade juurde. Õõtsa kinnituseks sobis Vägahästi originaal vedrukinnitused. õõts ise sai valmistatud Mb w123 tagasillapuksist ja Kahest vinklirauast.Pilt Kuid Pikemalt mõtlema hakates ja teiste nõu kuulates viskasime selle süsteemi minema, kuna arvatavasti oleks see hakanud aukudest läbi sõites meie polte purustama ja silda lõhkuma.

Sai siis edasi uuritud ziguli tagasilla ühendust ja vaikselt sellepeale mõtlema hakatud. Õnneks meiega võttis ühendus üks kutt meie lähedalt, kes pakkus vardaid mida meile vaja. Muidugi haarasime võimalusest kinni ja läksime kohale oma relakad ja asjad kaasas ning nii need vardad meie omaks saidki.
Antud varraste jaoks oli vaja uusi kinnitusi mis valmisid 4mm plekist Pilt
Pilt
Nüüdseks kõik vardad külge kinnitatud ja sild istub ilusti all.
Pilt
Pilt
Pilt

Probleem tekkis ka meil amortidega, algselt proovisime neid paigutada nii, nagu on mossel see endal originaalis, aga tänu madaldusele oleks jäänud amordikäik nii lühike, et neist poleks olnud mingisugust kasu. Seepärast kasutasime jällegi žiguli inseneride tehnoloogiat ja paneme amordid kohe vedrupüstaku kõrvale, et amordikäik oleks ka olemas.Pilt

Kohale jõudsid ka golf '1 tiivakaared. Esmamulje väga hea. Vaja veel nüüd normaalse laiusega veljed alla saada.Ka käivitus mootor üle pika aja. Kõik vajalikud näitajad korras. Käigukastil sai tehtud muudatus grafiitseibi asendamise näol volvo omaga. Vana graffiitseib oli ära mõranenud, ja samas survelaager on kõvasti vastupidavam.

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 25 Mai 2012 06:32
Postitas moskiito
üks probleem on veel mida te ei ole arvestanud. Nimelt kui vaatate lada tagasilda, siis seal on lisaks nendele neljale vardale ka viies, mis läheb diagonaalis üle silla krekülge. See varras ei ole seal niisama vaid ka mõjuva põhjusega. nimelt, sõites hakkab kere ilma selle vardata "ringe" tegema vedrude peal. Mossel on see probleem lahendatud amortidega, sellepärast nad ka ongi nurga all mitte püstised.

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 25 Mai 2012 07:49
Postitas canyondrift
moskiito kirjutas:üks probleem on veel mida te ei ole arvestanud. Nimelt kui vaatate lada tagasilda, siis seal on lisaks nendele neljale vardale ka viies, mis läheb diagonaalis üle silla krekülge. See varras ei ole seal niisama vaid ka mõjuva põhjusega. nimelt, sõites hakkab kere ilma selle vardata "ringe" tegema vedrude peal. Mossel on see probleem lahendatud amortidega, sellepärast nad ka ongi nurga all mitte püstised.
See pole veel lahendatud, aga käiku läheb kindlasti. Mõeldud on ka selle peale. Me pole tavalist lada paralleelvarrast külge pand seepärast, et see hakkab rattaid ühele poole kiskuma õõtsudes. Teeme varda viie punkti peale, kus on kaks varrast kere küljes ja üks reduktori otsa küljes.


Pilt

Pilt

Lahendust sai näpatud wax-i poolt postitatud lingilt.