M 401, 1955, hallarvi
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M 401, 1955, hallarvi
Kui küsida tohib, palju tavalisest metallist tikud maksid? Mustast metallist Mitsu Evo omad, mida ise rallis kasutan, maksid näiteks 4.50 euri tükk. Ja keere oli 1.5.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: M 401, 1955, hallarvi
mul läksid 10 polti ja 10 mutrit kokku 66€, poldid olid ka kriips üle 4 vist, arve garaazis, ei viitsi enam otsima minna.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Mõtlen seda et pahteldust oi kui palju sest värv näitab ju kõik lainetuse välja jne
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617
Re: M 401, 1955, hallarvi
No mul ikka nii keevitatud, et pahtlit läheb minimaalselt kuid päris ilma ei saa jah kahjuks.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Kui nooremad kodanikud pole näinud nõukaaegseid dokumente, siis panen siia, ehk on huvi vaadata. Alates 1979-ndast aastast pole selle autoga sõidetud..............
Rehve sai ka siis talongiga, kuhu pandi ka rehvi seeria nr. ilusasti kirja ja mingil ajal pandi ka kütuse kogused tehnilisse passi.
OLID VAST AJAD!
Rehve sai ka siis talongiga, kuhu pandi ka rehvi seeria nr. ilusasti kirja ja mingil ajal pandi ka kütuse kogused tehnilisse passi.
OLID VAST AJAD!
Re: M 401, 1955, hallarvi
Nonii, täna sai tagaosa tsingitud ja krunditud. Ka said amordid põhja külge ja pidurisüsteemi vedelik sisse ja süsteem õhutatud.Eile sai ka uus piduri töösilinder poest toodud. Kas keegi targem kodanik oskab öelda, et miks esisupportitest piduriõli ainult ülemisest õhutusniplist tuleb, neid seal ju 3 tükki.
Tõin ka viimased tikkpoldid ära ja sai pooltelg tagasi pandud ja auto ratastele taas lastud. Homme peaks treiali käest veel vaheflantsid ratastele saama 15 mm.
Kuna nüüd tagumik vähemalt ühte värvi siis ehk nüüd saab paremini aimu, missugune see tagaosa jääb.
Kuigi esi- ja tagatiivad olid juba kellegi poolt 4 cm laiemaks keevitatud, jääb väheks, vaja uuesti lahti lõigata ja ca 5cm juurde panna.
Tõin ka viimased tikkpoldid ära ja sai pooltelg tagasi pandud ja auto ratastele taas lastud. Homme peaks treiali käest veel vaheflantsid ratastele saama 15 mm.
Kuna nüüd tagumik vähemalt ühte värvi siis ehk nüüd saab paremini aimu, missugune see tagaosa jääb.
Kuigi esi- ja tagatiivad olid juba kellegi poolt 4 cm laiemaks keevitatud, jääb väheks, vaja uuesti lahti lõigata ja ca 5cm juurde panna.
Re: M 401, 1955, hallarvi
piduriõli peaks ikka kõigist kolmest tulema,
Re: M 401, 1955, hallarvi
Aga mis siis teha, kas peaks supportid lahti võtma ja midagi puhastama hakkama?
Re: M 401, 1955, hallarvi
hallarvi kirjutas:Aga mis siis teha, kas peaks supportid lahti võtma ja midagi puhastama hakkama?
Keera kõigepealt niplid maha, ja vaata ega nad sodi täis ei ole.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: M 401, 1955, hallarvi
seda ma tegin kõigepealt kohe, kuid ei mõjunud kummalegi poole. Ega seal supportites mingeid klappe pole?
Ma ju ehitasin selle pidurisüsteemi oma loogika järgi, ehk kuskilt supportist mingi tagasivooluklapp ei lase läbi, jagurites igatahes klappe pole, selles veendusin enne paigaldamist. Pole mul kunagi mosset olnud, vanasti olid vaz-id aga ka nendest suurt enam ei mäleta.
Ma ju ehitasin selle pidurisüsteemi oma loogika järgi, ehk kuskilt supportist mingi tagasivooluklapp ei lase läbi, jagurites igatahes klappe pole, selles veendusin enne paigaldamist. Pole mul kunagi mosset olnud, vanasti olid vaz-id aga ka nendest suurt enam ei mäleta.