4. leht 33-st

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 01 Aug 2012 22:45
Postitas stern100
Kui küsida tohib, palju tavalisest metallist tikud maksid? Mustast metallist Mitsu Evo omad, mida ise rallis kasutan, maksid näiteks 4.50 euri tükk. Ja keere oli 1.5.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 01 Aug 2012 23:02
Postitas hallarvi
mul läksid 10 polti ja 10 mutrit kokku 66€, poldid olid ka kriips üle 4 vist, arve garaazis, ei viitsi enam otsima minna.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 02 Aug 2012 00:55
Postitas 401
Mõtlen seda et pahteldust oi kui palju sest värv näitab ju kõik lainetuse välja jne

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 02 Aug 2012 07:20
Postitas hallarvi
No mul ikka nii keevitatud, et pahtlit läheb minimaalselt kuid päris ilma ei saa jah kahjuks.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 02 Aug 2012 07:55
Postitas hallarvi
Kui nooremad kodanikud pole näinud nõukaaegseid dokumente, siis panen siia, ehk on huvi vaadata. Alates 1979-ndast aastast pole selle autoga sõidetud..............
Rehve sai ka siis talongiga, kuhu pandi ka rehvi seeria nr. ilusasti kirja ja mingil ajal pandi ka kütuse kogused tehnilisse passi. :lol

OLID VAST AJAD!

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 02 Aug 2012 22:02
Postitas hallarvi
Nonii, täna sai tagaosa tsingitud ja krunditud. Ka said amordid põhja külge ja pidurisüsteemi vedelik sisse ja süsteem õhutatud.Eile sai ka uus piduri töösilinder poest toodud. Kas keegi targem kodanik oskab öelda, et miks esisupportitest piduriõli ainult ülemisest õhutusniplist tuleb, neid seal ju 3 tükki.
Tõin ka viimased tikkpoldid ära ja sai pooltelg tagasi pandud ja auto ratastele taas lastud. Homme peaks treiali käest veel vaheflantsid ratastele saama 15 mm.
Kuna nüüd tagumik vähemalt ühte värvi siis ehk nüüd saab paremini aimu, missugune see tagaosa jääb.
Kuigi esi- ja tagatiivad olid juba kellegi poolt 4 cm laiemaks keevitatud, jääb väheks, vaja uuesti lahti lõigata ja ca 5cm juurde panna.

Pilt


Pilt


Pilt


Pilt

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 03 Aug 2012 10:45
Postitas SanderV
piduriõli peaks ikka kõigist kolmest tulema,

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 03 Aug 2012 11:25
Postitas hallarvi
Aga mis siis teha, kas peaks supportid lahti võtma ja midagi puhastama hakkama?

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 03 Aug 2012 11:25
Postitas stern100
hallarvi kirjutas:Aga mis siis teha, kas peaks supportid lahti võtma ja midagi puhastama hakkama?

Keera kõigepealt niplid maha, ja vaata ega nad sodi täis ei ole.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 03 Aug 2012 16:47
Postitas hallarvi
seda ma tegin kõigepealt kohe, kuid ei mõjunud kummalegi poole. Ega seal supportites mingeid klappe pole?
Ma ju ehitasin selle pidurisüsteemi oma loogika järgi, ehk kuskilt supportist mingi tagasivooluklapp ei lase läbi, jagurites igatahes klappe pole, selles veendusin enne paigaldamist. Pole mul kunagi mosset olnud, vanasti olid vaz-id aga ka nendest suurt enam ei mäleta.