Azlk 408 1965 mart
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Azlk 408 1965 mart
Istusin hommikul kodus... tekkis õlle isu. Poeni on 300 m. Kohani kus mosse seisab on 15 km. Alustades jalgsimatka poodi tekkis välisukse juures mõte... lähen mossega poodi. Võtsin auto ja sõitsin mosse juurde. Jätsin oma auto sinna ja tulin mossega poodi. Ilus oli:) Tunnen, et see oli mittekilplaslik ja asjalik lüke ...
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
Ja siis sõitsid auto juurde tagasi ja autoga koju (poolik jutt ei kõba kusagile)
Kena mosse !!
Kena mosse !!
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Azlk 408 1965 mart
Sobib naljarubriikimart kirjutas:Istusin hommikul kodus... tekkis õlle isu. Poeni on 300 m. Kohani kus mosse seisab on 15 km. Alustades jalgsimatka poodi tekkis välisukse juures mõte... lähen mossega poodi. Võtsin auto ja sõitsin mosse juurde. Jätsin oma auto sinna ja tulin mossega poodi. Ilus oli:) Tunnen, et see oli mittekilplaslik ja asjalik lüke ...
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: Azlk 408 1965 mart
Täna oli siis see päev kus kus tõsimeeli tekkis küsimus... mida v´#¤u?
Tahtsin täna auto kardaanivahetuseks tõstukile ajada ja töökaaslane hullus aktsioonis, et "las ma sõidan sisse mossega... palun?"
Kade poiss pole ja lubasin. ise läksin autost uut kardaani tooma ja töökaaslane punaste kõrvadega hakkas eemal mosse juures kisama ja suretas surmahirmus mosse välja... hea et võti terveks jäi. Ise jooksis töökotta absorbendi järgi. Tuli välja, et eelmine omanik oli õlifiltrist väljuva vooliku vägagi puudulikult (lohakalt eesti keeles) kinnitanud. See tuli küljest ära ja kogu see libe ja määriv vedelik mis mootorit elus hoiab lendas mööda kapotialust laiali ja siis parkimiskohale. Ülimalt nõme värk. Voolikule poldud isegi kammitsat külge pandud. Enne seda ühekorra kukkus leegitoru kinnituse polt lihtsalt põrandale... selleks piisas vaid auto käivitamisest. See 408 mootor on sinna ikka väga kiiresti vahele pandud... tundub et isegi liiga kiiresti. Peale seda käisin kõik elutähtsamad poldid/mutrid ise üle ja "logisevaid" oli veelgi. Peotäis uusi kammitsaid kulus ka, et voolikud ikka omal kohal püsiksid.
Peale mootori pesu ja uue õli sissevalamist võtsin vana kardaani alt ära. Pidi olema 412 kardaan (jäme ja 412 ristidega). Ostsin Lauliku poest uue kardaani 45 euri. Ja mida perset... uus oli liiga pikk. Mul oli juba sellest õlimajandusest kopp ees ja nüüd see kardaanijama. Lauliku poe omanik pakkus välja, et see 412 kardaan mis all oli on lühemaks tehtud ja sellepärast see kaalust väljas ongi. Võrdlesime seda kardaani vähemalt 5 kardaaniga mis seal poes oli aga kõik olid pikad ja 412 kirjadega. õnneks oli tal seal üks 408 originaal kardaan ka mis oli suht kleenuke 412 oma kõrval aga pikkuselt paras. Tekkis küsimus just nagu eelmisele omanikule... su käes oli see auto 10 aastat, sul olid remondiks korralikud tingimused. Miks sa siis seda ei teinud ja korralikult?
Mulle see ület@¤a ehitamine ei meeldi ja " käib kah" mehed käigu ......!
Tahtsin täna auto kardaanivahetuseks tõstukile ajada ja töökaaslane hullus aktsioonis, et "las ma sõidan sisse mossega... palun?"
Kade poiss pole ja lubasin. ise läksin autost uut kardaani tooma ja töökaaslane punaste kõrvadega hakkas eemal mosse juures kisama ja suretas surmahirmus mosse välja... hea et võti terveks jäi. Ise jooksis töökotta absorbendi järgi. Tuli välja, et eelmine omanik oli õlifiltrist väljuva vooliku vägagi puudulikult (lohakalt eesti keeles) kinnitanud. See tuli küljest ära ja kogu see libe ja määriv vedelik mis mootorit elus hoiab lendas mööda kapotialust laiali ja siis parkimiskohale. Ülimalt nõme värk. Voolikule poldud isegi kammitsat külge pandud. Enne seda ühekorra kukkus leegitoru kinnituse polt lihtsalt põrandale... selleks piisas vaid auto käivitamisest. See 408 mootor on sinna ikka väga kiiresti vahele pandud... tundub et isegi liiga kiiresti. Peale seda käisin kõik elutähtsamad poldid/mutrid ise üle ja "logisevaid" oli veelgi. Peotäis uusi kammitsaid kulus ka, et voolikud ikka omal kohal püsiksid.
Peale mootori pesu ja uue õli sissevalamist võtsin vana kardaani alt ära. Pidi olema 412 kardaan (jäme ja 412 ristidega). Ostsin Lauliku poest uue kardaani 45 euri. Ja mida perset... uus oli liiga pikk. Mul oli juba sellest õlimajandusest kopp ees ja nüüd see kardaanijama. Lauliku poe omanik pakkus välja, et see 412 kardaan mis all oli on lühemaks tehtud ja sellepärast see kaalust väljas ongi. Võrdlesime seda kardaani vähemalt 5 kardaaniga mis seal poes oli aga kõik olid pikad ja 412 kirjadega. õnneks oli tal seal üks 408 originaal kardaan ka mis oli suht kleenuke 412 oma kõrval aga pikkuselt paras. Tekkis küsimus just nagu eelmisele omanikule... su käes oli see auto 10 aastat, sul olid remondiks korralikud tingimused. Miks sa siis seda ei teinud ja korralikult?
Mulle see ület@¤a ehitamine ei meeldi ja " käib kah" mehed käigu ......!
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
true dat!
see viimane lause kõlab ka meie töökojas nii mitmeidki kordi, ja siis peab lausa terve konsiiliumi kaaskolleegide-mutrimatide näol kokku kutsuma, et kõik saaksid öelda, kas nii peabki käima vä?
eks ta õige olegi, et autot ei tasu osta naistelt ja vanapässidelt. Siis on kindel laks, et esimese puhul on auto täielik ront ja teise puhul täielik samodelkin, millest saab aru vaid samodelkin ise.
Üks juhus oli, kus ühele autole olid pandud tuuningtuled ja originaaljuhtmestikule ratsitud siis tuuningpistikud.. ja hiljem siis pandi originaalid tagasi ja siis ratsiti omakorda. Selmet, et võtta lahti eelmise ratsi teip, tehti uus rats... ja siis imestus, miks asjad lühises kipuvad olema..
kõva närvi Mart, tundub, et see ei ole veel viimane seiklus
see viimane lause kõlab ka meie töökojas nii mitmeidki kordi, ja siis peab lausa terve konsiiliumi kaaskolleegide-mutrimatide näol kokku kutsuma, et kõik saaksid öelda, kas nii peabki käima vä?
eks ta õige olegi, et autot ei tasu osta naistelt ja vanapässidelt. Siis on kindel laks, et esimese puhul on auto täielik ront ja teise puhul täielik samodelkin, millest saab aru vaid samodelkin ise.
Üks juhus oli, kus ühele autole olid pandud tuuningtuled ja originaaljuhtmestikule ratsitud siis tuuningpistikud.. ja hiljem siis pandi originaalid tagasi ja siis ratsiti omakorda. Selmet, et võtta lahti eelmise ratsi teip, tehti uus rats... ja siis imestus, miks asjad lühises kipuvad olema..
kõva närvi Mart, tundub, et see ei ole veel viimane seiklus
Re: Azlk 408 1965 mart
Eelmine omanik ei olnud nii väga vana midagi... naine ka mitte. Pigem sõidumugavuste poolest vähenõudev vanatehnika huviline .
Järgmine seiklus võiks juba mosse rooli keerates toimuda ja kindlasti positiivsemate killast.
Järgmine seiklus võiks juba mosse rooli keerates toimuda ja kindlasti positiivsemate killast.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
noh mart, said õige nõukaaegse auto omaniku tunde kätte. siis kui auto kätte said, pidid kõik mutrid-poldid üle käima, ka mootori sees, et auto laiali ei laguneks. Siis oli see tavaline kui tehase värava taga uus omanik võtmed välja otsis ja hakkas üle käima.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Azlk 408 1965 mart
Jah ma olen ka sellist juttu kuulnud. Isegi sellist, et kui saad uue auto kãtte siis lammuta see pulkadeks ja pane ise uuesti korralikult kokku tagasi.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
M412 kardaan lühemaks teha kodusel meetodil pole probleem. Vanal M408 ongi lühike ja hästi peene kardaan.
Aga no ma ei imesta üldse,kõik pole lukksepp-mehaanik-varustajad. Kuid õlifiltri kinnitus ja mahlade jooksmaajamine tekitab ka minus väheke küsimusi.
Aga no ma ei imesta üldse,kõik pole lukksepp-mehaanik-varustajad. Kuid õlifiltri kinnitus ja mahlade jooksmaajamine tekitab ka minus väheke küsimusi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981