Mul täpselt sama lugu kui spido näitas 100 siis oli 80 sees.Spido näitab 100 ja gps näitab 83
AZLK 412 1975 ja azlk 408 1970 randoA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 412 1975 randoA
Linnuvabriku garaaž
Re: AZLK 412 1975 randoA
Täna juhtusin käima SIkupilli prismas ja seal silmasin neid matkamatte, mida pannakse telgi põhja.Ei maksnud suurt sittagi ja tundusid täitsa sobiv olema mosse heliisolatsiooniks.Mõeldud, tehtud.Haarasin 3 matti ja kulutasin 18 euri, kodus panin põhja, osaliselt tulemüürile ja põranda katsin täielikult.
Ja vahe on märgatav, salong on ikka tunduvalt vaiksem sees.
Matid olid 180x50cm ja maksid 6 euri tükk, noores tehnikus maksab heliisolatsiooni matt kusagil 19-25 euri ruutmeeter, ei oleks sellist raha raatsind küll välja käia.
Igatahes, tulemus hea.
Tagumisi pidureid peab natuke elule ikka turgutama, homme vahetan klotsid
pidurid on kuidagi uimased ja ebamäärased, eelmise omaniku sõnul temal seda probleemi polnud.Arvan, et see uimasus tekkis pidurivõimu lisamisega.Homme proovin mis siis juhtub kui ilma võimuta pidurid on.
Ja vahe on märgatav, salong on ikka tunduvalt vaiksem sees.
Matid olid 180x50cm ja maksid 6 euri tükk, noores tehnikus maksab heliisolatsiooni matt kusagil 19-25 euri ruutmeeter, ei oleks sellist raha raatsind küll välja käia.
Igatahes, tulemus hea.
Tagumisi pidureid peab natuke elule ikka turgutama, homme vahetan klotsid
pidurid on kuidagi uimased ja ebamäärased, eelmise omaniku sõnul temal seda probleemi polnud.Arvan, et see uimasus tekkis pidurivõimu lisamisega.Homme proovin mis siis juhtub kui ilma võimuta pidurid on.
Viimati muutis randoA, 17 Dets 2013 21:31, muudetud 2 korda kokku.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 randoA
Tänane tiir mossega näitas, et pööretega kah kõik jonksus.Kärmelt installisin korraks külge sigulli tahhoka, et saada sotti pööretest.
kusagil 85km/h sõites on pöörded 3000 juures ja 100 juures kusagil 3700-3800
seega see asi kah selgeks saanud.Vahelt viskasin välja pidurivõimu, kuna kahtlustasin tolle mittetöötamist.Vahetasin ära tagumised piduriklotsid
muud pole nagu öelda, tehniline pool on hea ja toimib korralikult.
kusagil 85km/h sõites on pöörded 3000 juures ja 100 juures kusagil 3700-3800
seega see asi kah selgeks saanud.Vahelt viskasin välja pidurivõimu, kuna kahtlustasin tolle mittetöötamist.Vahetasin ära tagumised piduriklotsid
muud pole nagu öelda, tehniline pool on hea ja toimib korralikult.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 randoA
Peale kooli vahel ikka nokin mosset, täna liikusin ka mossega kooli, alevivahel sõites tahtis nii mõnelgi inimesel pea teisele ringile minna
käivitub endiselt korrektselt, töötab samuti korralikult, edasi läheb mehiselt ja eks võtab kütsi kah mehiselt
natuke peaks võibolla ökonoomsemaks seadma karpat, aga tea, kas talvel sellest näppimistst mingit kasu ka on?
üldse ei meeldi mulle need esimesed turvavööd, kas on nad siis sõlmed või jäävad ukse vahele autost väljudes.Seega otsisin oma varudest välja ühed volvo rullikuga turvavööd, natuke muutsin vastuseid ning istutasin külge.Selline valge inimese tunne tuli peale
kojamehed olid kah jube nirud, hommikul vihmas veel eriti.Otsisin välja miskid veitsa paremad, ajutised.Nädala sees tekitan uued külge.
egas rohkem midagi, sõidame
käivitub endiselt korrektselt, töötab samuti korralikult, edasi läheb mehiselt ja eks võtab kütsi kah mehiselt
natuke peaks võibolla ökonoomsemaks seadma karpat, aga tea, kas talvel sellest näppimistst mingit kasu ka on?
üldse ei meeldi mulle need esimesed turvavööd, kas on nad siis sõlmed või jäävad ukse vahele autost väljudes.Seega otsisin oma varudest välja ühed volvo rullikuga turvavööd, natuke muutsin vastuseid ning istutasin külge.Selline valge inimese tunne tuli peale
kojamehed olid kah jube nirud, hommikul vihmas veel eriti.Otsisin välja miskid veitsa paremad, ajutised.Nädala sees tekitan uued külge.
egas rohkem midagi, sõidame
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 randoA
Nonii, täna oli aega ja nokkisin jälle mosset
otsustasin et lasen esivõrelt värvi maha, ja alt tuli välja suhteliselt talutava kroomiga võre.kruvisin tolle külge ja nüüd on kuidagi silmal parem vaadata.Lisatulede raami võtsin ära ja panin külge ainult ümmargused kaugtuled.Tõsi, valgust nad eriti ei tekita, omajagu vanad ja tuhmund juba.Tulevikus(loe: enne talverallit) asendan need uutega.
selline oli esiosa ilma tuledeta:
Kuidas oleks võimalik natuke ökomaks muuta autot?kas karpal tuleks segukruvi timmida?
ei ole varem tollega kokku puutunud
ühtlasi,kui kellegil on üle tühikäiguklappi, siis paluks PSi teada anda
otsustasin et lasen esivõrelt värvi maha, ja alt tuli välja suhteliselt talutava kroomiga võre.kruvisin tolle külge ja nüüd on kuidagi silmal parem vaadata.Lisatulede raami võtsin ära ja panin külge ainult ümmargused kaugtuled.Tõsi, valgust nad eriti ei tekita, omajagu vanad ja tuhmund juba.Tulevikus(loe: enne talverallit) asendan need uutega.
selline oli esiosa ilma tuledeta:
Kuidas oleks võimalik natuke ökomaks muuta autot?kas karpal tuleks segukruvi timmida?
ei ole varem tollega kokku puutunud
ühtlasi,kui kellegil on üle tühikäiguklappi, siis paluks PSi teada anda
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 randoA
vist kirjutasin mingiaeg tagasi, aga võibolla mitte.Igatahes ühel päeval sõidust tulles kadus tühikäik, kõik voolikud ja jutud on paigas, aga tühikäiku pole.
arvasin siis et ju andis klapp saba
arvasin siis et ju andis klapp saba
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 randoA
seda suht raske leida.
on olemas selline versioon nagu see vaakumi otsaga aga nn tumm.ehk siis voolikotsa külge ei tule ja sees seda nn nõelaotsas klappi pole.(selline tölp ots)
sul oleks hea selline endale leida ,sest nagunii seda nn ekonomaiser süsteemi sul peal pole.
ja kui ka oleks siis see veve aegne lampelektroonika ei taha eriti toimida.
lisaks tahab väga head häälestust.
on olemas selline versioon nagu see vaakumi otsaga aga nn tumm.ehk siis voolikotsa külge ei tule ja sees seda nn nõelaotsas klappi pole.(selline tölp ots)
sul oleks hea selline endale leida ,sest nagunii seda nn ekonomaiser süsteemi sul peal pole.
ja kui ka oleks siis see veve aegne lampelektroonika ei taha eriti toimida.
lisaks tahab väga head häälestust.
Re: AZLK 412 1975 randoA
eks ma pean hakkama külapealt otsima, jama ka ilma tühikäiguta ....
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 randoA
sellist sul vaja
aga kontrolli ennem kas olemasolev on katki.
aga kontrolli ennem kas olemasolev on katki.