Suvel palju tegemisi ja arvuti taha väga tihti ei jõua aga räägin siis mis vahepeal toimunud on. Kui ülevaatus läbi sai tegelesin Tartus lõputöö tegemisega ja Mosse seisis Võrus garaazis. Peale magistrikraadi edukat kättesaamist oli palju muid suviseid tegevusi ja sõitsin Võrus põhiliselt Villisega ringi. Kui hakkas Positivuse festival lähedale jõudma oli plaan ikka Mossele lõpuks ülevaatus ära teha. Teada probleemid olid laadimisega. Selle jaoks vahetasin genekal harjad, pingeregulaatori ning igaksjuhuks panin uued akuklemmid, millel korralikud ühendused jämedate juhtmete jaoks, ning vahetasin kõik akul olevad voolujuhtmed 35mm2-se keevitusjuhtme vastu välja, lisaks mootori ja kere vahelise massi ja lisasin lisamassi akult otse keresse, et võimenditelt kere mööda tagasi tulev vool ei peaks seiklema teel võimendi-kere-mootor-aku. Tundus et laadimisega sai kõik korda.
Kuna see kevad ajasin Mosse varakult välja ja enne ülevaatust sai suht palju sõidetud, tundusid pidurid ka enamvähem head. Põhjaalt üle vaadates tundus tagumine pidurivoolik mõnest kohast natuke pragunema hakkav, mõtlesin selle ka ära vahetada igaks juhuks. Rohkem pidureid ei näppinud ja tundusid väga head. Ülevaatusel ka piduritega probleemi ei olnud. Üks hommik, kui tahtsin Villisega tööle minna, tabas üllatus mind kui siduripedaal lihtsalt põhja vajus. Õliloik oli garaazi põrandal, selge, peasilinder lekib, ajasin Mosse välja ja käisin sellega tööl. Hiljem avastasin et siduri peasilindri voolik oli puruks, seal oli kasutatud Mosse tagumist voolikut. Kuna Villisel varsti hakkan niikuinii mootorit ja käigukasti vahetama, panin sinna sellesama pragulise Mosse tagapidurivooliku mille Mosselt maha olin keeranud. Üllatuseks läks siduripedaal üliraskeks ja lahti lastes tuli väga aeglaselt üles tagasi. Ostsin tutika vooliku ja asi korras. Mina olen mitu aastat Mossega ülevaatusel käies jamanud tagapiduritega, küll ei võta üks ja teine, vahetanud silindreid ja klotse ja mansette ja tuleb välja et asi oli lihtsalt vigases pidurivoolikus. Isa ütles et sellel autol ei ole tehasest saadik pidurid normaalselt võtnud
Lisaks vahetasin enne ülevaatust ära käigukastipadja, mis kuskilt lekkiva õli tõttu üles oli sulanud ning üle mitme aasta
õli. Aa, NGK küünlad panin ka.
Positivuselt tagasi tulles selgus, et laadimisega ikka ei ole kõik korras. Kohapeal muusikat mängides läks aku tühjaks ning käima lükates enam normaalselt laadima ei hakanud. Tagasisõidul Võrru tuli paar korda käima lükata. Kui laadijaga aku täis laen ja muusikat sõidu ajal ei kuula laeb ära, kui muusika mängima panna kulutab rohkem vooli kui genekas laeb ja järgmisel käivitusel jälle starter ei võta.