4. leht 4-st

Re: AZLK 2140 1987 margekeskyla

Postitatud: 09 Mai 2014 22:23
Postitas Peeter
Lada amordid pm. mingid mazda kastika esimesed pidid ka sobima, sass oskab kindlasti paremini räekida nendest.

Firmadest, KYB on tõenäoliselt kõige parema hinna kvaliteedi suhtega. Kui raha rohkem on, siis muidugi oleks hea valik bilstein või koni. Muidugi tuleb arvestada, et kollased konid või bilstein kangema otsa gaasikad on väga jäigad ja võivad tavasõiduks ebamugavad olla. Oleneb inimesest.

Re: AZLK 2140 1987 margekeskyla

Postitatud: 09 Mai 2014 22:28
Postitas margekeskyla
Peeter kirjutas:Lada amordid pm. mingid mazda kastika esimesed pidid ka sobima, sass oskab kindlasti paremini räekida nendest.

Firmadest, KYB on tõenäoliselt kõige parema hinna kvaliteedi suhtega. Kui raha rohkem on, siis muidugi oleks hea valik bilstein või koni. Muidugi tuleb arvestada, et kollased konid või bilstein kangema otsa gaasikad on väga jäigad ja võivad tavasõiduks ebamugavad olla. Oleneb inimesest.
Ma tahan tänavasõidu gaasikaid - need pidid olema oma jäikuselt kõige normaalsemad.. natuke olen uurinud ja neid soovitati. Hinnaga on oluline see, et see hind seda ka väärt oleks. Kuna tahan auto tasa ja targu üles ehitada nii et lõpp tulemus oleks tipp topp... Aga noh, ma alles väike võhik, üritan tasapisi areneda. Sp on igasugused nõuanded oodatud! :)

Re: AZLK 2140 1987 margekeskyla

Postitatud: 10 Mai 2014 08:12
Postitas sass
Isiklikult julgeks soovitada vaid Bilsteini. Lada B4 seeria gaasikad peaks tänavale küll ja veel olema tavaauto all. Samas on soodsamad alternatiivid olemas, aga alati tuleb jälgida pikkusi, kinnitusi jne. Ladaklubis müüakse ka Plaza Sport amorte, 160€ jooks, ise kavatsen need mingi aeg ära proovida.

Re: AZLK 2140 1987 margekeskyla

Postitatud: 21 Mai 2014 22:13
Postitas margekeskyla
Wohoo.
Peale tööd jäi siis lõpuks niipalju aega üle, et sai Mosse ka tõstukile aetud, et näha mis seal all tegelikult toimub.
Üllatus oli suur, ma arvasin, et tuleb sealt nüüd miljon viga välja. Aga ei tulnudki õnneks, vastupidi all toimuv on mosse kohta igati positiivne. Lõtke ja lokse pole. Üks piduri support lekib, sumpa tahab keevitust. (amordid, vedrud - no need ootavad juba ammu mu peale hakkamist). Ühesõnaga all on kõik OK. Nipet-näpet. Kurvaks teeb see mis kapoti all toimub, selle jaoks pean kellegi targema appi paluma, mina aru ei saa miks ta puterdab.. Saaks nagu kütet liiga palju peale..
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/4 ... 7723f3.jpg

Re: AZLK 2140 1987 margekeskyla

Postitatud: 06 Aug 2014 23:05
Postitas Velgf
Nonii , huvitav oleks teada mis mu vanast mossest saanud on ?
Elab veel või on juba rauas ? ;)

Re: AZLK 2140 1987 margekeskyla

Postitatud: 06 Aug 2014 23:15
Postitas Seenior
Teema algus oli vägagi optimistlik,aga ega see mossede iseloom pole alati kõige sõbralikum,eriti veel õrna naisterahvaga suheldes...Loodame ,et on lihtsalt väike suvine närvikosutuspaus ja teema areneb edasi!

Re: AZLK 2140 1987 margekeskyla

Postitatud: 02 Mai 2015 15:27
Postitas viirusboy
Minu andmetel peaks see mosu müüdud olema.

Re: AZLK 2140 1987 margekeskyla

Postitatud: 29 Juun 2015 23:11
Postitas kassu
Jah,hetkel keegi müüb seda siin foorumis.