klaasriie on ju ajutine... selle alt roostetab ikka edasi... see mõte ei meeldi üldse mulle, proovib ikka plekiga ära lappida, et kestaks ka.moskiito kirjutas:tagaluugi klaasiserv on ikka päris nuttune, kuid mitte sugugi võimatu konditsioonis. kiirem ja lihtsam lahendus on need augud klaasriidega ära lappida. hea tulemuse saab.
AZLK 2137 1983 mart
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2137 1983 mart
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2137 1983 mart
Klaasriidega parandamine kuulub kolhoosi tjuuningu valdkonda, olen ise
näinud 412 põhja mis oli klaasriidega tehtud kuna omanik ei viitsinud keevitamise eest raha välja käija ja ajas odavalt läbi . Minu arust annab seda tagaluuki ka parandada ära, kuna mosseplekk on ikka tugevam kui mistahes Dacia vm lääneauto oma.Lõigata mädad kohad välja ja sinna uus plekki valts teha ja külge keevitada. Vaata või autorestoraatori projekte unicwebis siis näed,et miski pole võimatu
näinud 412 põhja mis oli klaasriidega tehtud kuna omanik ei viitsinud keevitamise eest raha välja käija ja ajas odavalt läbi . Minu arust annab seda tagaluuki ka parandada ära, kuna mosseplekk on ikka tugevam kui mistahes Dacia vm lääneauto oma.Lõigata mädad kohad välja ja sinna uus plekki valts teha ja külge keevitada. Vaata või autorestoraatori projekte unicwebis siis näed,et miski pole võimatu
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 2137 1983 mart
teil on erinev arusaam ja arvamus klaasriidest. kui korralikest asjadest teha ning neid vahendeid ka korralikult kasutada, ei hakka kuskilt otsast midagi roostetama. Näiteks lennukil on väga palju asju nii ära ühendatud ja ennem läheb roostetama metall kui komposiidi ja metalli ühenduskoht.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2137 1983 mart
Võimalik,et ongi kuid kui seda klaasriiet otstarbe/sihi päraselt kasutada seal kuhu ta on ettenähtud pole mul selle vastu midagi aga on asju mida ma lihtsalt ei seedi!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 2137 1983 mart
Kas sul on mingeid kogemusi ka klaasriidega? täpselt kuidas see õige töödekäik peaks välja nägema?moskiito kirjutas:teil on erinev arusaam ja arvamus klaasriidest. kui korralikest asjadest teha ning neid vahendeid ka korralikult kasutada, ei hakka kuskilt otsast midagi roostetama. Näiteks lennukil on väga palju asju nii ära ühendatud ja ennem läheb roostetama metall kui komposiidi ja metalli ühenduskoht.
mul oli kunagi zaz 966, mis oli täiesti läikkes aparaat... sõber sõitis sellege umbes 30-40 km/h posti ja tulemus oli see, et auto nina vajus ära... põhimõtteliselt läks pooleks. tuli välja, et terve auto oli riidega üle käidud, aga riide all enam plekki polnud...
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2137 1983 mart
eile õhtul võtsin siis eesmärgiks kapotialune ja tagaots korda saada.
kapoti alt pesime vana mustuse ja õli ära... selleks kulus 4l. nitrot ja pintsel.
peale seda nühkisin suurema rooste maha ja roostet tõrjuva krunt peale.
Tahtsin ära ka värvida, aga värvipüstol andis saba.
kapoti alt pesime vana mustuse ja õli ära... selleks kulus 4l. nitrot ja pintsel.
peale seda nühkisin suurema rooste maha ja roostet tõrjuva krunt peale.
Tahtsin ära ka värvida, aga värvipüstol andis saba.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2137 1983 mart
natukene viimaste päevade tegemistest
Tänu hannezk´ile on nüüd olemas karbid ja parem tagatiib.
alguses plaanisin ära vahetada ainult tiiva servad, kuid otsustasin terva tiiva kasuks... vähem pahteldamist ja terve tükk on ikka terve tükk. vana tiiva puurisin ühes tükis küljest ära
Kuna karbi servas oli auk, siis lõikasin august eemale uue augu, et näha kui kaugele rooste on läinud ja kui pikalt pead välja vahetama. õnneks vähe, karp oli seest ilus... mingi kaitsevahaga üle käidud ja rooste piirdus vaid auguga.
vana karp eest ära ja uus tükk asemele. muide veendusin, et 408 karp pole ikka üks ühele 2140 omaga, kuid siit sealt natulene painutamist ja aretamist ning küljes see ongi
Muide mõtlesin, et jätan mootoriruumi mustaks, kuna siis rõhub sealt rohkem puhas mootor välja... juhul kui mootor peaks kunagi lekkima hakkama, siis ei paista see õli ja tolm nii hästi välja mootoriruumi seintelt
side lõpp
Tänu hannezk´ile on nüüd olemas karbid ja parem tagatiib.
alguses plaanisin ära vahetada ainult tiiva servad, kuid otsustasin terva tiiva kasuks... vähem pahteldamist ja terve tükk on ikka terve tükk. vana tiiva puurisin ühes tükis küljest ära
Kuna karbi servas oli auk, siis lõikasin august eemale uue augu, et näha kui kaugele rooste on läinud ja kui pikalt pead välja vahetama. õnneks vähe, karp oli seest ilus... mingi kaitsevahaga üle käidud ja rooste piirdus vaid auguga.
vana karp eest ära ja uus tükk asemele. muide veendusin, et 408 karp pole ikka üks ühele 2140 omaga, kuid siit sealt natulene painutamist ja aretamist ning küljes see ongi
Muide mõtlesin, et jätan mootoriruumi mustaks, kuna siis rõhub sealt rohkem puhas mootor välja... juhul kui mootor peaks kunagi lekkima hakkama, siis ei paista see õli ja tolm nii hästi välja mootoriruumi seintelt
side lõpp
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2137 1983 mart
peale kerget pausi siis oma tegemistest. kuna õnnestus saada ka koopaservad, siis vahetasin need ka ära. naljakas lugu on see, et need ei istunud päris hästi oma kohale... arvatavasti kolmanda katekoorja varuosa. aga paika sai! (väe ja võimuga)
nüüd vasak karp ka vahetatud. keevitus õmblused võõpasin spetsiaalse pastaga üle, mis kuumutades jätad kerge tinakihi peale, vältimaks rooste teket. peavalu teeb veel sisekoopa serv mõlemalt poolt. tuleb üks kõva plekiväänamis päev teha ja loodetavasti saab mure murtud. ühesõnaga ehitamist veel küll...
nüüd vasak karp ka vahetatud. keevitus õmblused võõpasin spetsiaalse pastaga üle, mis kuumutades jätad kerge tinakihi peale, vältimaks rooste teket. peavalu teeb veel sisekoopa serv mõlemalt poolt. tuleb üks kõva plekiväänamis päev teha ja loodetavasti saab mure murtud. ühesõnaga ehitamist veel küll...
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2137 1983 mart
Varemalt oli müüa ka sisemisi koopa servi, kas neid ka praegu kusagilt saada on ei oska öelda. Varuosa poodidest võid uurida ikkagi. Elu on näidanud, et nad päris täpselt külge ei istu, kuid neist saab kergema vaevaga midagi. Tahtsin öelda, et natuke lihtsam, kui se plekki väänama hakkata!
Muidu oled kõva töö ära teinud! Edu edaspidiseks!
Muidu oled kõva töö ära teinud! Edu edaspidiseks!