4. leht 6-st
Re: AZLK 2137 1983 mart
Postitatud: 27 Veebr 2009 14:52
Postitas mart
moskiito kirjutas:tagaluugi klaasiserv on ikka päris nuttune, kuid mitte sugugi võimatu konditsioonis. kiirem ja lihtsam lahendus on need augud klaasriidega ära lappida. hea tulemuse saab.
klaasriie on ju ajutine... selle alt roostetab ikka edasi... see mõte ei meeldi üldse mulle, proovib ikka plekiga ära lappida, et kestaks ka.
Re: AZLK 2137 1983 mart
Postitatud: 27 Veebr 2009 15:42
Postitas MAZ
Klaasriidega parandamine kuulub kolhoosi tjuuningu valdkonda, olen ise
näinud 412 põhja mis oli klaasriidega tehtud kuna omanik ei viitsinud keevitamise eest raha välja käija ja ajas odavalt läbi
. Minu arust annab seda tagaluuki ka parandada ära, kuna mosseplekk on ikka tugevam kui mistahes Dacia
vm lääneauto oma.Lõigata mädad kohad välja ja sinna uus plekki valts teha ja külge keevitada. Vaata või autorestoraatori projekte unicwebis siis näed,et miski pole võimatu
Re: AZLK 2137 1983 mart
Postitatud: 27 Veebr 2009 18:20
Postitas moskiito
teil on erinev arusaam ja arvamus klaasriidest. kui korralikest asjadest teha ning neid vahendeid ka korralikult kasutada, ei hakka kuskilt otsast midagi roostetama. Näiteks lennukil on väga palju asju nii ära ühendatud ja ennem läheb roostetama metall kui komposiidi ja metalli ühenduskoht.
Re: AZLK 2137 1983 mart
Postitatud: 27 Veebr 2009 18:29
Postitas MAZ
Võimalik,et ongi kuid kui seda klaasriiet otstarbe/sihi päraselt kasutada seal kuhu ta on ettenähtud pole mul selle vastu midagi aga on asju mida ma lihtsalt ei seedi!
Re: AZLK 2137 1983 mart
Postitatud: 28 Veebr 2009 17:22
Postitas mart
moskiito kirjutas:teil on erinev arusaam ja arvamus klaasriidest. kui korralikest asjadest teha ning neid vahendeid ka korralikult kasutada, ei hakka kuskilt otsast midagi roostetama. Näiteks lennukil on väga palju asju nii ära ühendatud ja ennem läheb roostetama metall kui komposiidi ja metalli ühenduskoht.
Kas sul on mingeid kogemusi ka klaasriidega? täpselt kuidas see õige töödekäik peaks välja nägema?
mul oli kunagi zaz 966, mis oli täiesti läikkes aparaat... sõber sõitis sellege umbes 30-40 km/h posti ja tulemus oli see, et auto nina vajus ära... põhimõtteliselt läks pooleks. tuli välja, et terve auto oli riidega üle käidud, aga riide all enam plekki polnud...
Re: AZLK 2137 1983 mart
Postitatud: 28 Veebr 2009 18:11
Postitas mart
Re: AZLK 2137 1983 mart
Postitatud: 11 Mär 2009 02:26
Postitas mart
Re: AZLK 2137 1983 mart
Postitatud: 11 Mär 2009 10:13
Postitas tynyty
Tublid poisid
Re: AZLK 2137 1983 mart
Postitatud: 18 Mär 2009 01:02
Postitas mart
peale kerget pausi siis oma tegemistest. kuna õnnestus saada ka koopaservad, siis vahetasin need ka ära. naljakas lugu on see, et need ei istunud päris hästi oma kohale... arvatavasti kolmanda katekoorja varuosa. aga paika sai! (väe ja võimuga)
nüüd vasak karp ka vahetatud. keevitus õmblused võõpasin spetsiaalse pastaga üle, mis kuumutades jätad kerge tinakihi peale, vältimaks rooste teket. peavalu teeb veel sisekoopa serv mõlemalt poolt. tuleb üks kõva plekiväänamis päev teha ja loodetavasti saab mure murtud. ühesõnaga ehitamist veel küll...
Re: AZLK 2137 1983 mart
Postitatud: 18 Mär 2009 09:31
Postitas carrec
Varemalt oli müüa ka sisemisi koopa servi, kas neid ka praegu kusagilt saada on ei oska öelda. Varuosa poodidest võid uurida ikkagi. Elu on näidanud, et nad päris täpselt külge ei istu, kuid neist saab kergema vaevaga midagi. Tahtsin öelda, et natuke lihtsam, kui se plekki väänama hakkata!
Muidu oled kõva töö ära teinud! Edu edaspidiseks!