Kiired ajad pole ammu kribanud oma edusammudest.
Uksed,kapott ja esitiivad sai relakaga haljaks tehtud. Pahtlit läks ka oma jagu , väikesed mõlgid sai ära tasandatud . Kruntisin kõik plekid , teostasin vahelihvi ja sai uus värv peale kantud ka. Kuna garaazis mitu masinat ja ruumi vähe pidin plekid vanasse puukuuri kuivama viima
ikka paremkui lageda taeva all.
Ühed uksed on nurga taga veel mis välja ei paista
Kui esitiibasid polnud küljes vahetasin ka parema esipiduri töösilindrid ära mis tahtsid pidevat peale jääda . Probleem oli selles et silndrite pinnad olid roostes .
Keretöödest ka siis natuke. Kapoti aluse puhastasin sinna kogunenud tolmust ims. mustusest ära. Värv oli kuidagi ära luitunud mõtlesin et värvin siit ka ära. Pind karedeaks ,krunt , väike lihv ja uus värv peale. Isa ütles ka et nagu uus
Esipõlle vahetasin ka ära, kuna vana oli ikka üsna läbiva roostega kaetud. Hetkel sellest pilte pole .
Vahepeal nägi auto üsna pagilik välja kui uksi ja asju küljes polnud
Kui ukse piilareid värvisin siis oli tükk tegemist ukse augu kinnikatmisega , tuul tahtis kilet koguaeg ära viia.
Eilsest hakkasin tagumiste tiibade vahetamisega peale .Vahetusse läheb ka tagumine plekk.
Eemaldasin klaasi kiilutihendi ja kroom liistud väljast. Isa abiga eemaldasin tagumise klaasi .
Eelmine aasta päästetud punane SL (Tomat) Sai endale uue omaniku Prangli saarelt. Kutt oli igati rahul masinaga paras sellega saare liivateedel sõita
Minu poolt antud garantii korras pidin vepumba ära vahetama kuna see ei taht enam vett ringi ajada .