Märtsi keskel sai masin viidud Stern`i juurde, kus siis sai tehtud mootor (alumine ots), karpa, sillad, sidur, differ ja komplekteerimine.
Alustatud sai komplekteerimisega, kus päris mitmed jupid vajasid värskematega asendamist...
Tagumised turvavööd sai lisatud, orginaalis neid sellel autol polnud.
Seejärel läksid tegemisse sillad ja põhjaalune (prits+värv+tavott), raam oli ees korras, taga oli amort kõver (nüüd vahetatud) sellest ajast kui sai treila peale sõidetud ja üks ramp kukkus alt ära. Esisild tuli üsna kergesti alt ära, tagumine pigem raskelt, kammitsad tuli puruks lõigata. Kässari osakond sai siis samuti korraga värskenduse.
Veljed said värskendatud.
Käivitades oli selge, et suitseb korralikult (õlirõngad) ja saalekolks ka sees ehk nii ÜV-le minna ei saa...
Väntvõll väsinud ja ilmselt vesi sees olnud mootoris ja nõnda pikemalt seisnud.
Ühesõnaga vahetusse läks kõik peale kepsude ja keti.
Lõpuks sai ka ära tehtud ÜV, mis muidugi ei läinud ka päris ilma viperusteta. ÜV lõpufaasis lõpetas rullikutel koostöö differ, seega tuli majast välja "longata".
Kokkuvõttes on nüüd masin ÜV-ga ja esimene pikem sõitki tehtud, mis sujus edukalt.
Läbisõit 86810
Täna saab tehtud esimene õlivahetus, kaanepoltide pingutus ja sildade kontroll / vajadusel poltide pingutamine.
Raadio saatsin samuti kaasajastamiseks, eeldatavasti peaks siis saama kuulata FM sagedusi ja ühendada bluetooth`iga.
Katuseraami olen ka võtnud algosadeks ja metallosad lasen ära pritsida ja värvi selga.
Siit ka küsimus, et osa katuseraamist on kaetud mingisuguse kattega (kummist), mis on tuhmunud ja vajaks samuti värskendust. See lihtsalt puhastada ja samuti värv peale? Oskab keegi soovitada, mis värve kasutada, plaanin kodustes tingimustes mingi spra-värviga üle lasta..
