4. leht 4-st

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 09 Juun 2023 19:09
Postitas Härra Erko
Hea näha, et ikka vaikselt edeneb, ehk saab sel aastal juba tiirule? :)

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 12 Juun 2023 08:57
Postitas andzz
Härra Erko kirjutas:Hea näha, et ikka vaikselt edeneb, ehk saab sel aastal juba tiirule? :)
Enne talvitumist peab saab, siin ei ole enam muud varianti :auto

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 16 Okt 2023 07:29
Postitas andzz
Auto sai kenasti värvitud ning nüüd saab garages jätkata komplekteerimisega. Laepolster sai all võetud, vana svamm maha küüritud lae küljest (kohati juba pudenes) ja uus asemel pandud.

Pilt

Nädalavahetusega sai ka nüüd mürasummutus ära tehtud: salongipõhi, rattakoopad, uksed ja pagasiruum.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 22 Mär 2025 09:27
Postitas stern100
Auto on meil kokku saanud :)

Pilt

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 25 Apr 2025 07:50
Postitas Martin2140
Kui palju mürasummutus aitab?

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 05 Mai 2025 13:35
Postitas andzz
Martin2140 kirjutas: 25 Apr 2025 07:50 Kui palju mürasummutus aitab?
Mul ilma mürasummutuseta on tegelikult seda kogemust vähe, kuna ta viimati liikus korralikult 20 aastat tagasi.
Kokkuvõtvalt selle väikese kogemuse pealt peale esimest pikemat maanteesõitu (200+km) võin öelda, et ikka omajagu on seda müra. Pigem nii palju ei ole, et mind see häiriks. Ei tea kas siis on mürasummutusest abi olnud või lihtsalt ootused ei olnud müravaba sõidu osas kõrged :lol .

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 13 Mai 2025 08:12
Postitas andzz
Märtsi keskel sai masin viidud Stern`i juurde, kus siis sai tehtud mootor (alumine ots), karpa, sillad, sidur, differ ja komplekteerimine.

Alustatud sai komplekteerimisega, kus päris mitmed jupid vajasid värskematega asendamist...

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Tagumised turvavööd sai lisatud, orginaalis neid sellel autol polnud.

Pilt

Pilt

Seejärel läksid tegemisse sillad ja põhjaalune (prits+värv+tavott), raam oli ees korras, taga oli amort kõver (nüüd vahetatud) sellest ajast kui sai treila peale sõidetud ja üks ramp kukkus alt ära. Esisild tuli üsna kergesti alt ära, tagumine pigem raskelt, kammitsad tuli puruks lõigata. Kässari osakond sai siis samuti korraga värskenduse.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Veljed said värskendatud.

Pilt

Käivitades oli selge, et suitseb korralikult (õlirõngad) ja saalekolks ka sees ehk nii ÜV-le minna ei saa...
Väntvõll väsinud ja ilmselt vesi sees olnud mootoris ja nõnda pikemalt seisnud.
Ühesõnaga vahetusse läks kõik peale kepsude ja keti.

Pilt

Pilt

Lõpuks sai ka ära tehtud ÜV, mis muidugi ei läinud ka päris ilma viperusteta. ÜV lõpufaasis lõpetas rullikutel koostöö differ, seega tuli majast välja "longata".

Kokkuvõttes on nüüd masin ÜV-ga ja esimene pikem sõitki tehtud, mis sujus edukalt.
Läbisõit 86810

Täna saab tehtud esimene õlivahetus, kaanepoltide pingutus ja sildade kontroll / vajadusel poltide pingutamine.
Raadio saatsin samuti kaasajastamiseks, eeldatavasti peaks siis saama kuulata FM sagedusi ja ühendada bluetooth`iga.
Katuseraami olen ka võtnud algosadeks ja metallosad lasen ära pritsida ja värvi selga.
Siit ka küsimus, et osa katuseraamist on kaetud mingisuguse kattega (kummist), mis on tuhmunud ja vajaks samuti värskendust. See lihtsalt puhastada ja samuti värv peale? Oskab keegi soovitada, mis värve kasutada, plaanin kodustes tingimustes mingi spra-värviga üle lasta..

Pilt