4. leht 15-st
Re: AZLK 2140 1979 easyrider
Postitatud: 02 Sept 2009 20:36
Postitas Tiit
mart kirjutas:OT.
tekkis kohe küsimus, et mis märgutuli see on, mis asetseb bensiininäidiku ja ampermeetri vahel (punane)? mul see igatahes ei põle, kuigi pirn terve.
Näitab, et käsipidur on peal.
Re: AZLK 2140 1979 easyrider
Postitatud: 02 Sept 2009 22:09
Postitas mosse345
See punane tuluke seal mul vilgub siis kui suuna sisse panen.
Re: AZLK 2140 1979 easyrider
Postitatud: 02 Sept 2009 22:24
Postitas Tiit
mosse345 kirjutas:See punane tuluke seal mul vilgub siis kui suuna sisse panen.
Selle kõrval olev roheline peab vilkuma.
Re: AZLK 2140 1979 easyrider
Postitatud: 02 Sept 2009 22:29
Postitas Edel
Kusagilt armatuuri tagant ei saa hästi massi.
See punane on jah pidurite lamp. Andur on muidu kapoti all "ämblikus",kui ühes pidurite kontuuris tekib leke siis surutakse kolb "ämblikus" ühte serva ja lülitatakse kontaktid ja hakkab lamp põlema. Sama lamp on ka käsipiduriga ühendatud.
Re: AZLK 2140 1979 easyrider
Postitatud: 03 Sept 2009 15:26
Postitas mosse345
Selle kõrval olev roheline peab vilkuma.
Tähendab eelmine omanik tuunis seda mosset veneajal.Aitäh,et ütlesid panen õigesti.
Re: AZLK 2140 1979 easyrider
Postitatud: 03 Sept 2009 19:20
Postitas easyrider
Paistab, et mu Mosse ei saa läbi ilma jamadeta. Täna tulin koolist, olin Järvevana teel ja ohhoo - kapoti alt tuleb suitsu! Viskasin pilgu temperatuurinäidikule ja kangestusin, sest see oli max. Kähku ja ettevaatlikult sõitsin Ülemiste parklasse, seal avasin kapoti ja... päevinäinud rihm oli pooleks! Tegin ühe kõne ja tüki aja pärast tuli uus rihm. Hakkasin siis üksi seda paigaldama. Muide, ma polnud elu sees sellist asja teinud. Viletsaid tööriistu kasutades sain mitme tunni pärast peaaegu valmis. Kuid unustasin tiivikule ühe seibi panna.
Ja uuesti mutrid lahti, "sõbralik" radiaator mu käsi kriipides. Siis oligi valmis ja tundsin kergendust. Sõitsin kodu poole. Ja mõne aja pärast jälle tossab... Peatusin Maksimarketi parklas. Avasin kapoti ja nägin, et tosool tossab. Seega oli kogu jahutusvedelik välja pursanud-auranud. Ma alguses arvasin, et vaid pisike osa... Olgu siis, tuli osta kanister jahutusvedelikku ja seejärel sai rahus edasi sõita. Õnneks edasine sõit sujus eeskujulikult.
Ühesõnaga - ainult üks jubin purunes ja see keeras kõik peesse. Kuid nüüd olen ühe hindamatu kogemuse võrra rikkam!
(Ja 340 krooni võrra vaesem!
)
Re: AZLK 2140 1979 easyrider
Postitatud: 03 Sept 2009 21:22
Postitas Tiit
Ja halvemal juhul hakkad nüüd plokikaant lihvima ja tihendit vahetama jne.
Re: AZLK 2140 1979 easyrider
Postitatud: 03 Sept 2009 21:49
Postitas Edel
Tasuks ikka aeg-ajalt mõõteriistu ikka vaadata. Mossel on üldse nii,et kui ventilaatoririhm puruneb,läheb jahutusvedelik ennem keema kui temperatuurinäidiku osuti 110-nigi jõuab...
Re: AZLK 2140 1979 easyrider
Postitatud: 03 Sept 2009 22:01
Postitas Tiit
Tegelikult näitab see osuti ikkagi väga aiateibaid. Mul läheb aegajalt see osuti 110 peale, kuid tegelikult andurilt ning voolikutelt ja mootorit mõõtes on temp ikkagi 90 ringis.
Re: AZLK 2140 1979 easyrider
Postitatud: 24 Sept 2009 22:03
Postitas easyrider
Nonii, tükk aega möödas juba.
Täna kõrvaldasin mittehäiriva pidurivea. See oli pidurite õhutamine, mis mul suve lõpust saadik venis ja seetõttu kogu aeg punane tuli põles. Kuid mingeid olulisi vigu pole täheldanud. Mosse teenib igapäevasõidukina mind igati ausalt.
Tahaks rääkida, et koolis oli rebaste retsimine (ma retsija
) ja igast pulli toimus. Aga jah, päeva lõpupoole aheldati üks õnnetu rebane teibiga minu auto parema kojamehe külge. Kui ma koju tahtsin minna, siis kontrollisin üle ja... tõbras oli sellel vedru pooleks väänanud!
Siis avastasin, et juhipoolne küljeaken on soditud minu nimega. Ja kui ma uurisin akent, siis kibekähku teiselpool autot lasti juuksevärvisprayga parema esiukse peale ilge laik. Õnneks oli ühel mõõduval klassivennal veepüstol ning minul salvrätikuid ja nii sai auto kergemini puhtaks tõmmata. Aga spraykangelase auto uksele kirjutasin markeriga "payback".
Homme pargin siis kaugemale.