Just,nii see ongi ja pilte on sellest vähe. Niisamuti pole selle diiselmootori variandi kohta AZLK-2140-l tuhkagi materjali ega pilte. Kolme aasta jooksul on üht-teist ikka välja ilmunud. See on aga suure pingutamise tagajärg.... ja juhus muidugi ka...ei maksa unustada sõbrad...MAZ kirjutas:Olen üritanud ka uurida,kus täpselt see Perkins 4.108 vaakumi võtmise koht on aga kõik pildid on hirmus väiksed ja aru ei saa midagi
AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Viimati muutis TALUPOEG TALUJA, 26 Okt 2014 18:32, muudetud 1 kord kokku.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
4.108 manual on sul juba olemas, ma eeldan http://www.endeavourowners.com/dscsn/in ... Manual.pdf
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Tänan,Manks kunagi saatis juba.wax kirjutas:4.108 manual on sul juba olemas, ma eeldan http://www.endeavourowners.com/dscsn/in ... Manual.pdf
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Perkinsite seerianumbritest ei jaga ma midagi aga Perkinsi mootoriga generaator on kohe kindlasti Tartu veevärgis, Ringtee tänava kurvi peal kollases pumbajaamas.
Kas Perkinsi mootoritel on ka gaasiklapp? Minu Villise Nissani SD mootoril oli, tavaliselt diislitel ei ole seda. Kui gaasiklappi ei ole, ei ole ka mitte midagi mis õhu voolamist silindrisse piiraks ja vaakumit ei saagi tekkida, kolvi allaliikumisel mingi hõrendus tekib aga minimaalne. Tänapäeva diislitel on eraldi vaakumpump pidurivõimendi jaoks, vaevalt et selle ajastu diiselautodel üldse võimendit kasutati.
Kas foorumlane MAZ selgitaks oma väidet miks just diiselmootoriga on parem kasutada otselülitusega kasti?
Tahtsin vastu vaielda ka Perkinsi kasutamisest Volgadel aga nüüd kiire googeldamise tulemusena leidsin et mingil määral neid enen Indenore kasutati
Kas Perkinsi mootoritel on ka gaasiklapp? Minu Villise Nissani SD mootoril oli, tavaliselt diislitel ei ole seda. Kui gaasiklappi ei ole, ei ole ka mitte midagi mis õhu voolamist silindrisse piiraks ja vaakumit ei saagi tekkida, kolvi allaliikumisel mingi hõrendus tekib aga minimaalne. Tänapäeva diislitel on eraldi vaakumpump pidurivõimendi jaoks, vaevalt et selle ajastu diiselautodel üldse võimendit kasutati.
Kas foorumlane MAZ selgitaks oma väidet miks just diiselmootoriga on parem kasutada otselülitusega kasti?
Tahtsin vastu vaielda ka Perkinsi kasutamisest Volgadel aga nüüd kiire googeldamise tulemusena leidsin et mingil määral neid enen Indenore kasutati
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kust arvamus, et EKVs Perkinsid kasutusel? Diiselgeneraatorid on seal ikkagi kaasaegsed juba, mida iga mats poest osta saab. Kiviaja tehnikat seal enam alles eriti ei ole, kui nüüd aus olla.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Ei sellel mootoril sellist asja polnud. Vaakumit tekitas ikka eraldi vaakumpump. Eks ikka neid autosid vast oli,millel eraldi vaakumpump ja võimendi. Vanematel kindlasti ei olnud. 408 baasil oli veel kindlasti ilma.Martpoiss kirjutas:Perkinsite seerianumbritest ei jaga ma midagi aga Perkinsi mootoriga generaator on kohe kindlasti Tartu veevärgis, Ringtee tänava kurvi peal kollases pumbajaamas.
Kas Perkinsi mootoritel on ka gaasiklapp? Minu Villise Nissani SD mootoril oli, tavaliselt diislitel ei ole seda. Kui gaasiklappi ei ole, ei ole ka mitte midagi mis õhu voolamist silindrisse piiraks ja vaakumit ei saagi tekkida, kolvi allaliikumisel mingi hõrendus tekib aga minimaalne. Tänapäeva diislitel on eraldi vaakumpump pidurivõimendi jaoks, vaevalt et selle ajastu diiselautodel üldse võimendit kasutati.
Kas foorumlane MAZ selgitaks oma väidet miks just diiselmootoriga on parem kasutada otselülitusega kasti?
Tahtsin vastu vaielda ka Perkinsi kasutamisest Volgadel aga nüüd kiire googeldamise tulemusena leidsin et mingil määral neid enen Indenore kasutati
Mis puutub seda otselülitusega kangi asja,las MAZ kommenteerib. Mina tean õnneks milles asi...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No vaat,olen kuulnud ja ka näinud,et varemalt on abina toodud igasugust tehnikat..ja tegelt kui vaadata ka tänaval siis ukerdavad igasugused liikurid teedel....... miks ka mitte.ik260 kirjutas:Kust arvamus, et EKVs Perkinsid kasutusel? Diiselgeneraatorid on seal ikkagi kaasaegsed juba, mida iga mats poest osta saab. Kiviaja tehnikat seal enam alles eriti ei ole, kui nüüd aus olla.
Pean mainima,et kiviaja tehnika ei vea alt kunagi,sest on tehtud kiviaja inimeste jaoks...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kaitseväes on jah enamjaolt juba uuem tehnika, kõige vanem tehnika vist mis liikvel on veel Saurerid ja Zilid. Küll on väga palju seda endist abi antud edasi Kaitseliidule, ehk sealt õnnestub midagi leida.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kah hea mõte. Kõige hullem on see,et neid laigulisi ei liigu kusagil,võtaks muidu nööbist kinni ja küsiks. Kindralid ka külavahel ei jaluta....Martpoiss kirjutas:Kaitseväes on jah enamjaolt juba uuem tehnika, kõige vanem tehnika vist mis liikvel on veel Saurerid ja Zilid. Küll on väga palju seda endist abi antud edasi Kaitseliidule, ehk sealt õnnestub midagi leida.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kõik sadakond Saurerit on juuli seisuga maha kantud ja tilguvad juba paar kuud müüki haamer.net-i.Martpoiss kirjutas:Kaitseväes on jah enamjaolt juba uuem tehnika, kõige vanem tehnika vist mis liikvel on veel Saurerid ja Zilid. Küll on väga palju seda endist abi antud edasi Kaitseliidule, ehk sealt õnnestub midagi leida.
ZIL-ide sama lugu, kaua seda mannetut Belarussi (bensukaid on ka aga seisid) pidada, kui töökindlamat ja inimlikumat tehnikat (loe MB-1017, MB-U1300) peale tuleb.