MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
See kollaste udukatega värk on nii,et PAZ bussile või Historyc rally replikale võivad nad sobida aga ma ei tea mulle see kollane udukas esialgu ei sümpatiseeri.
Kolmnurk aknaga on see,et ise enesest ei segaks mind aga eks oleneb kas saan ennem 2140 ukse sisu või 412 oma kätte. Praegusel hetkel on see,et pole veel kumbagi eks ma saan alati selliste asjade suhtes ümber mõelda ka. Eesmärk oleks ühesuguse malliga uksed. Siiski üks puudus asjal on nimelt ühel tuttaval hakkas sealt kolmnurk akna tihendi vahelt pressima vett sisse vihmaga sõidu ajal Ma enda oma osas ei oska öelda aga sellise asjaga peab arvestama.
Kolmnurk aknaga on see,et ise enesest ei segaks mind aga eks oleneb kas saan ennem 2140 ukse sisu või 412 oma kätte. Praegusel hetkel on see,et pole veel kumbagi eks ma saan alati selliste asjade suhtes ümber mõelda ka. Eesmärk oleks ühesuguse malliga uksed. Siiski üks puudus asjal on nimelt ühel tuttaval hakkas sealt kolmnurk akna tihendi vahelt pressima vett sisse vihmaga sõidu ajal Ma enda oma osas ei oska öelda aga sellise asjaga peab arvestama.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Oh jeerum,samal ajal kui Elvas Cadillaci klubi mehed üritasid surnud Chevy Apached elustada siis mina pidin sumpama ligi kilomeeter lumes,et jõuda lõpuks oma sõidukiteni. Aga oh üllatust, sisuliselt pirukast oli vaid tagaots väljas, peaaegu,et lume alla ära kadunud. Eesmärk oli mul tegelikult minna katustelt pool sula lumemassi ära kühveldama. Lükkasin lume piruka pealt ka maha,et raske lumemass katust sisse ei lükkaks. Sisuliselt natuke kumer juba, kongi katus on aga peale paari rusika lööki läks sirgeks tagasi,seega ei näe väga põhjust muretseda.
Igatahes jõudsin järeldusele,et piruka peab järgmiseks aastaks viima ikka kuuri alla või kuhugi varju, kuidas see teostada on ise küsimus.
Sooviks,et kevad saabuks kiiremini sellest "valgest jamast" on siiber!
Igatahes jõudsin järeldusele,et piruka peab järgmiseks aastaks viima ikka kuuri alla või kuhugi varju, kuidas see teostada on ise küsimus.
Sooviks,et kevad saabuks kiiremini sellest "valgest jamast" on siiber!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- A.Roosenberg
- Postitusi: 204
- Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Pidin isegi selle masina kunagi paar aastat tagasi ära ostma.
Lubati veel see kollane värv kaasa anda.
Ei mäleta enam miks, aga millegipärast jäi see äri ära.
Juhi uks on 40-e oma, see nati jama, aga seda ju kerge vahetada.
Palju edu sulle siis selle uhke masinaga
Lubati veel see kollane värv kaasa anda.
Ei mäleta enam miks, aga millegipärast jäi see äri ära.
Juhi uks on 40-e oma, see nati jama, aga seda ju kerge vahetada.
Palju edu sulle siis selle uhke masinaga
"2140"
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
No tänud, ma arvan,et järgmist aastat enam see masin väljas,lageda taeva all ei veeda. Pean ruumides olevad asjad ringi korraldama, väheke,et mahuks 2 autot kõrvuti panna.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
No nii sain üle pika aja oma käed jälle õliseks ja mis parata ka veriseks (suutsin näpu peaaegu ära jahestada).
Üks asi,mis eelmisest aastast oli lahendamata oli jätkuvalt karburaatori probleem, arvasin,et ju on düüsid või kiirenduspumba nõel kinni. Ok,võtame teise karpa aga krt võtaks ka sellel sama häda, ok siis järgmine ja nii proovisin ma 3 karburaatorit ära ja tulemus null. Isegi proovisin VAZ 2101 karburaatorit aga selgus,et tikkpoldid jäid lühikeseks, lihtsalt halb õnn nagu. Mis oleks siis väljapääs, kuna aega pole nokistseda nende kiirenduspumpadega siis mõtlesin,et on vaid 3 võimalust:
- Aretada see VAZ 2101 karpa peale, ainus küsimus kuidas seda sinna sobitada, loodan,et targemad foorumlased annavad nõu.
- võtan M408 peale töötava K-126H, tegelt lihtne ja käepärane variant aga hea meelega jätaks selle viimaseks variandiks
- külapealt tuttava käest tuua DAAZ-2140 eelnevalt kontrollida,et see ka töötaks
Kuna tekkis vajadus seda autot kasutada puude vedamiseks metsa äärest,siis peab kiirelt tegutsema hakkama, sellest ka kiirustamine, hetkel on tõesti oluline,et saaks masina liikuma.
Mõtlesin huvi pärast,võtta ka küünlad maha,mis peaksid uued olema. Uued on nad tõesti kuid 3 elektroodiga, ise enesest kas see mõjutab midagi, üldiselt on mossedele 1 elektroodiga küünal ettenähtud. Mõtlesin ka,et panen igaks juhuks vanad head A17DV küünlad peale,et need kindlalt töötavad, ilmselt töötavad ka need uued,mis peal olid, kuid kindluse mõttes panin USSR omad peale. Alati saab tagasi panna eelmised.
Natuke üld muljest:
Kuigi eks kere tööd ikka jätkub,siis selle auto puhul ma pääsen õnneks keevitamisest, kuid mitte värvimistöödest. Samuti natuke tuleb põhja alla mastiksit panna ja Dinitrol ML sisepindadesse, üldisele,eks kohti on millega vaeva näha kuid, midagi ületamatut ei tohiks olla, lihtsalt kättevõtmise teema.
Salongis tuleb ka natuke korrastamist teha.
Sain siis endale ka 2 raadiot välja otsitud üks on ilmselt VAZ 2106 oma ja teine on mul Avto Ural 2, mis vajab natuke jootmist ühe juhtme kallal kuid mõlemad töötavad. Täna panin selle lada oma sisse, kuid ilmselt tuleb Avto Ural 2 sinna ikkagi.
Pilte ka:
Kastitäis kola mille haarasin kiirustades,linnast kaasa.
Küünlad,mis olid peal, hetkel asendatud A17DVga.
Praegune lahendus raadio näol,ei välista,et tulevikus sinna midagi moodsamat tekib!
Sisevaade.
Põhja alt.
Ja viimaks M408, mis seisab juba eelmise aasta augustikuust samas kohas.
Üks asi,mis eelmisest aastast oli lahendamata oli jätkuvalt karburaatori probleem, arvasin,et ju on düüsid või kiirenduspumba nõel kinni. Ok,võtame teise karpa aga krt võtaks ka sellel sama häda, ok siis järgmine ja nii proovisin ma 3 karburaatorit ära ja tulemus null. Isegi proovisin VAZ 2101 karburaatorit aga selgus,et tikkpoldid jäid lühikeseks, lihtsalt halb õnn nagu. Mis oleks siis väljapääs, kuna aega pole nokistseda nende kiirenduspumpadega siis mõtlesin,et on vaid 3 võimalust:
- Aretada see VAZ 2101 karpa peale, ainus küsimus kuidas seda sinna sobitada, loodan,et targemad foorumlased annavad nõu.
- võtan M408 peale töötava K-126H, tegelt lihtne ja käepärane variant aga hea meelega jätaks selle viimaseks variandiks
- külapealt tuttava käest tuua DAAZ-2140 eelnevalt kontrollida,et see ka töötaks
Kuna tekkis vajadus seda autot kasutada puude vedamiseks metsa äärest,siis peab kiirelt tegutsema hakkama, sellest ka kiirustamine, hetkel on tõesti oluline,et saaks masina liikuma.
Mõtlesin huvi pärast,võtta ka küünlad maha,mis peaksid uued olema. Uued on nad tõesti kuid 3 elektroodiga, ise enesest kas see mõjutab midagi, üldiselt on mossedele 1 elektroodiga küünal ettenähtud. Mõtlesin ka,et panen igaks juhuks vanad head A17DV küünlad peale,et need kindlalt töötavad, ilmselt töötavad ka need uued,mis peal olid, kuid kindluse mõttes panin USSR omad peale. Alati saab tagasi panna eelmised.
Natuke üld muljest:
Kuigi eks kere tööd ikka jätkub,siis selle auto puhul ma pääsen õnneks keevitamisest, kuid mitte värvimistöödest. Samuti natuke tuleb põhja alla mastiksit panna ja Dinitrol ML sisepindadesse, üldisele,eks kohti on millega vaeva näha kuid, midagi ületamatut ei tohiks olla, lihtsalt kättevõtmise teema.
Salongis tuleb ka natuke korrastamist teha.
Sain siis endale ka 2 raadiot välja otsitud üks on ilmselt VAZ 2106 oma ja teine on mul Avto Ural 2, mis vajab natuke jootmist ühe juhtme kallal kuid mõlemad töötavad. Täna panin selle lada oma sisse, kuid ilmselt tuleb Avto Ural 2 sinna ikkagi.
Pilte ka:
Kastitäis kola mille haarasin kiirustades,linnast kaasa.
Küünlad,mis olid peal, hetkel asendatud A17DVga.
Praegune lahendus raadio näol,ei välista,et tulevikus sinna midagi moodsamat tekib!
Sisevaade.
Põhja alt.
Ja viimaks M408, mis seisab juba eelmise aasta augustikuust samas kohas.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Keera lada tikkpoldid välja, need istuvad ja siis on parajad ka. Ise tegin nii. Või sae üks pikk 8sane polt pooleks parajalt kauguselt ja keera see sisse ja kasuta tavalisi mutreid kinnitamiseks(panin sapikale fiati karbussi nii). Ja kui ei istu aukude poolest(minul oli lada oma natuke väiksem) Siis puuri tuimalt läbi lihtsalt need augud.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Eks peab vist nii tegema, mul peaks üks 2101 kollektor olema kust pealt need tikkpoldid saab maha keerata. Paras nikerdamine saab olema neid kätte saada aga ega midagi teha pole.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Miks nikerdamine? Keerad kaks mutrit tikkpoldile korralikult otsa, keerad mutrid omavahel korralikult kinni ja siis keerad tikkpoldi lihtsalt välja (ega vint seal nii lühike ikka ei ole, et kahte mutrit peale ei saaks keerata). Kui tikkpolt käes, siis kahe võtmega keerad mutrid omavahel lahku ja saad mutrid ilusti kätte. Ennem on muidugi töö lihtsamaks tegemiseks midagi pihustada, mis mutreid lahti teeb.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
See siksi karpa jõuab sinna peale ainult natuke aega läheb. Avastasin,et pole ka keermeliimi ja lisaks krt ebameeldiv on neid tikkpolte välja võtta kui pean seda põlve otsas tegema. Laua peal on hulga mugavam teha.
Aga täna ma võtsin sis ühe karburaatori ette ja hakkasin seda lappima, kasutama pidin mitut doonorit ja oh imet hakkas tööle peale 2 tundi, nikerdamist põlve otsas, ja kiirenduspump hakkas toimima. Nüüd siis sai kõik kokku laotud mootori ruumis ja nüüd on vaid tarvis bensiini osta ja laetud akut ja saame näha,mis toimuma hakkab.
Ma arvan,et saab mootori UZMA 412 hääli kuulda
Aga täna ma võtsin sis ühe karburaatori ette ja hakkasin seda lappima, kasutama pidin mitut doonorit ja oh imet hakkas tööle peale 2 tundi, nikerdamist põlve otsas, ja kiirenduspump hakkas toimima. Nüüd siis sai kõik kokku laotud mootori ruumis ja nüüd on vaid tarvis bensiini osta ja laetud akut ja saame näha,mis toimuma hakkab.
Ma arvan,et saab mootori UZMA 412 hääli kuulda
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mis neist tikkpoltidest ikka vahetada. Pane tavaliselt poldid läbi karburaatori ja asi korras. Milleks ajada asi keerulisemaks kui vaja?