No nii sain üle pika aja oma käed jälle õliseks ja mis parata ka veriseks
(suutsin näpu peaaegu ära jahestada).
Üks asi,mis eelmisest aastast oli lahendamata oli jätkuvalt karburaatori probleem, arvasin,et ju on düüsid või kiirenduspumba nõel kinni. Ok,võtame teise karpa aga krt võtaks ka sellel sama häda, ok siis järgmine ja nii proovisin ma 3 karburaatorit ära ja tulemus null. Isegi proovisin VAZ 2101 karburaatorit aga selgus,et tikkpoldid jäid lühikeseks, lihtsalt halb õnn nagu. Mis oleks siis väljapääs, kuna aega pole nokistseda nende kiirenduspumpadega siis mõtlesin,et on vaid 3 võimalust:
- Aretada see VAZ 2101 karpa peale, ainus küsimus kuidas seda sinna sobitada, loodan,et targemad foorumlased annavad nõu.
- võtan M408 peale töötava K-126H, tegelt lihtne ja käepärane variant aga hea meelega jätaks selle viimaseks variandiks
- külapealt tuttava käest tuua DAAZ-2140 eelnevalt kontrollida,et see ka töötaks
Kuna tekkis vajadus seda autot kasutada puude vedamiseks metsa äärest,siis peab kiirelt tegutsema hakkama, sellest ka kiirustamine, hetkel on tõesti oluline,et saaks masina liikuma.
Mõtlesin huvi pärast,võtta ka küünlad maha,mis peaksid uued olema. Uued on nad tõesti kuid 3 elektroodiga, ise enesest kas see mõjutab midagi, üldiselt on mossedele 1 elektroodiga küünal ettenähtud. Mõtlesin ka,et panen igaks juhuks vanad head A17DV küünlad peale,et need kindlalt töötavad, ilmselt töötavad ka need uued,mis peal olid, kuid kindluse mõttes panin USSR omad peale. Alati saab tagasi panna eelmised.
Natuke üld muljest:
Kuigi eks kere tööd ikka jätkub,siis selle auto puhul ma pääsen õnneks keevitamisest, kuid mitte värvimistöödest. Samuti natuke tuleb põhja alla mastiksit panna ja Dinitrol ML sisepindadesse, üldisele,eks kohti on millega vaeva näha kuid, midagi ületamatut ei tohiks olla, lihtsalt kättevõtmise teema.
Salongis tuleb ka natuke korrastamist teha.
Sain siis endale ka 2 raadiot välja otsitud üks on ilmselt VAZ 2106 oma ja teine on mul Avto Ural 2, mis vajab natuke jootmist ühe juhtme kallal kuid mõlemad töötavad. Täna panin selle lada oma sisse, kuid ilmselt tuleb Avto Ural 2 sinna ikkagi.
Pilte ka:
Kastitäis kola mille haarasin kiirustades,linnast kaasa.
Küünlad,mis olid peal, hetkel asendatud A17DVga.
Praegune lahendus raadio näol,ei välista,et tulevikus sinna midagi moodsamat tekib!
Sisevaade.
Põhja alt.
Ja viimaks M408, mis seisab juba eelmise aasta augustikuust samas kohas.