Väike vahekokkuvõtte möödunud nädalast...ei teagi kas on palju edasi jõutud või mitte aga vähemalt ei ole paigalseisu. Väiksed arengud on toimunud auto kallal aga suuremad arengud peas(kus muidugi igast sorti ja suuruses ideid ja mõtteid liigub) ja surfates neti avarustes ja genereerinud uusi plaane ja vanu plaane lihvinud.
Nüüd siis järgemööda, millega hakkama on saadud vahepeal:
Uued vedrud sai lauale tõstetud ja plaanitud nende puhastamine ja värskema värvikihi andmine neile.
peale puhastamist osad rippuma ja sai pingilt vaadatud värvi kuivamist
Väike tasakaalu harjutused mosse põhja peal. Konksud said otsa ja nii saigi pandud vedrukinnitused mutrite abiga seisma kuivamise ajaks.
Uuesti kokkupanduna sellised.
Uus sild ja värskelt valminud vedrud paigaldatud autole alla.
Kas märkasite viga enne kui järgmist lauset loete? Õhtul hilja paigaldasin neid ja kindlasti andis ka väike väsimus endast märku(Loll, kes vabandust ei leia). Igatahes ei jaganud ma siis matsu, et miks vedrukinnitus kaared(u raud poldid) ei taha mahtuda omadesse aukudesse. Küll nägin kurja vaeva, et neid sinna saada...Hommikul muidugi selgus, et alus plaat, kuhu amort kinnitub, oli 90 kraadi valesti(nagu pildilt näha) ja selle pärast augud ei sobinudki. Nüüd läksid päris hõlpsasti omasse kohta.
Siis aga selgus järgmine probleem, millele hetkel mul vastust pole. Võib olla kogenumad oskavad aidata. Kas tegin ma midagi valesti kui vedru lahti võtsin värvimiseks ja kokku panin aga vedrud auto all mõlemad hoidsid end veidike viltu auto külje poole. Ei tea kas mõjutab see midagi, et tutikatel puksidel olid keksavad tsentrist väljas. Kas see võib mõjutada midagi? Kõikidel vanadel puksidel, mis mul on on keskava kenasti keskel. Igatahes ei tea, milles võib asi olla ja edasisteks tegevusteks panin hetkel alla vanad vedrud tagasi.
Siis sain edasi minna ja hakkata kardaani paigaldusega tegelema. Väiksed mõõtmised siit ja sealt- mõningased kohendamised ja kardaani tagumine osa sai paika nagu eelmisel pildil näha. Seejärel sain ära mõõta kui pikk peab olema esimene osa. Selle saab järgmine nädal viia kardaani poistele lühendamiseks, et see valmis jõuaks kui on aeg järgmine korda auto kallal nokitseda.
Kui kardaanipuksi kinnitus koht selge sai kardaanitunneli lõpuni teha.
Vahelduseks sai katsetatud uut liivapritsi masinat ja tegin katsetuseks esivedrud,tagatrumlid ja esi suportid puhtaks, ettevalmistamine värvimisse saatmiseks. Kui need kunagi tagasi saan siis plaanis esisild ülekäia ja need värskelt värvitud detailid sobitada nende siniste osadega, millest eelmises postituses juttu oli.
Elekter on minu jaoks kõiges suurem tumemaa... Siiamaani olen veidi pelganud sellega tegelemist ja mõelnud auto viia ekspertidele juhtmete tegelemiseks. Aga nüüdseks on asjaolud sellised, et on muretsetud ühelt lammutusse minevalt autolt kogu juhtmestik sinna juurde kuuluvaga. Ja kui enda autol tuleb ükskord aeg juhtmeid vedama hakkata siis on mul võtta tervik süsteem ja seda lihtsalt kohendada oma autole sobivaks. Välja võtta asju mida ei vaja ja pikendada - lühendada-välja vahetada neid juhtmeid, mida vaja on vastavalt nende uuele asukohale. See siis uus plaan. Üritan end selle mõttega harjutada ja eks siis hiljem selgub kas saan hakkama, mingit kindlustunnet veel tekkinud ei ole.
Oma abivahendit valmis ei saanud veel, kaks olulist detaili on puudu. Peale nende saamist võib asja lõpuni teha.
Sellised lood siin pool sood seekord,sest teistpool sood on teised lood.