4. leht 17-st
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 18 Jaan 2010 21:09
Postitas indrek06
Täna võtsin siis starteri maha, kuna vabakäigusidur libises. Nimelt kui mootor lubama hakkab, lahutub starter mootorist ja käib tühja ringi. Päris tüütu oli niimodi jännata ja nüüd külmemate ilmadega oli käivitamine pmst võimatu. Ise kahtlustan kinnijäänud tõukureid või kulunud rulle. Täna aga muud peale statreri maha võtmise eriti jõudnudki, eks homme siis tutvun selle sisuga.
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 22 Jaan 2010 14:04
Postitas indrek06
Niisiis,
starteri sai viga kõrvaldatud. Viga oli siis pendiksi sees olevates rullikutes ja rullikupesades, mis olid päris ära kulunud ja 2 vedru olid ka sees katki. Õnneks oli mul korralikult töötav pendiks kohe käepärast võtta ja see läks ka kasutusse.
Ja kohe lähengi mosse juurde, et starter tagasi peale panna.
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 28 Jaan 2010 01:03
Postitas raigo1989
Tore et ikka selliste vanade autotega tegeldatakse. Mootor näeb välja samasugune ,kui mu vanal e30 rullikal 1.8 karpal
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 23 Mär 2010 00:06
Postitas Edel
Sul on kohustus tellida omale see mudel
http://www.mudelautod.ee/?cat=6&item=50 ... g=est&ava= Ma ei tea kui suur(väike) limiit neid toodetakse aga telli kohe,muidu juhtub see,mis minuga 4-5 aastat tagasi,kui pakkumisele tuli valge 2140 (hind vist 300EEK),ma ka venitasin ja lükkasin selle ostu edasi ja jäin ilma. Rohelise 2140-Mosse mehele ikka roheline 2140-Mosse mudel!
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 23 Mär 2010 19:37
Postitas indrek06
Selline mudel oleks küll väga vägev.
Kui rahalised seisud nüüd väheke paranevad ja mudel veel alles on, siis panen sellele mudelile käpa peale.
Mossega vahepeal toimunust ka. Vahetatud sai mootoriõli koos filtriga (õlirõhk nüüd normaalne), tagaratastele panin veel lumeketid peale, gerenaatori rihma pingutasin ära, esiistujate põrandamatid võtsin välja ning kuivatasin matid korralikult ära (põranda tegin traatharjaga puhtaks ning katsin selle krundi+värviga), karburaatori ning bensupumba puhastasin korralikult ära, kondensaatori panin uue ja süütepoolist jagajasse mineva kõrgepingejuhtme vahetasin ka ära. Nädal tagasi puhastasin veel salongi ära ning armatuuri, uksepolstrid ja käepidemed tegin mingisuguse vahendiga üle, mis lööb need läikima ja samas kaitseb ka päikese eest. Veljed värvisin ka valgeks - sai parem kui varem.
Homme teen mõned uued pildid ka.
Praegu on ainult 1 pilt salongist peale puhastamist (pedaalilukku sai ka proovitud
)
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 24 Mär 2010 20:29
Postitas indrek06
Jõudsin täna ainult ühe pildi teha, kuna digika akud said tühjaks.
See rehvidel on lumi, mitte värv.
Veel reguleerisin täna stroboskoobiga süüte paika- enne oligi natuke hiline. Igatahes mootor töötab nüüd palju paremini.
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 26 Mär 2010 16:58
Postitas kOll
Kena "küpress roheline" 2140
Kas veel tehase värviga?
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 26 Mär 2010 17:47
Postitas indrek06
Tänud! Jah, masin on veel tehasevärvi all, kuid pagasnikuluugi juures on keegi "tark" üritanud spreiga värviparandusi teha ning kroomliistu värviga kokku mäkerdanud.
Õnneks tuleb see suht kergelt sealt liistult maha.
Edit: Käisin just autos ja leidsin päikesesirmi "taskust" 2 paberit. Üks on veneaegne ÜV paber ja teine mingi koerapass.
ÜV paberil mingeid rikkeid auto kohta polnud märgitud. Ju siis oli korralik.
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 05 Juun 2010 22:50
Postitas indrek06
Kirjutaks siia siis vahepeal toimunust ka. Umbes aprilli alguses sai lapitud natuke pagasniku põhja, kuna siin-seal oli roosteauke. Paar nädalat tagasi sai ostetud karbussile remontkomplekt ning karpa reguleeritud tehaseseadete järgi. Veel sai kontroll-lambiga süüdet sätitud ning nukkvõlli kett ära pingutatud. Vahetatud sai ka paar küünlajuhet, kuid peab ikka uued juhtmed ostma, kuna praegu on pmst iga juhe erinev.
Kuna bensiinipaagilt värv koorus ning paak ise oli ka päris roostes, siis sai paak korralikult roostest ja vanast värvist puhastatud, krunditud seejärel värvitud ning lõpuks alumine pool mastiksiga üle tehtud. Vahetatud said ka bensiinivoolikud ning bensupumpa väheke korrastatud.
Teisipäeval sai ostetud automaailmast tahhomeeter ning neljapäeval otsustas süütelukk lõplikult töölepingu lõpetada. Nüüd tuleb siis natuke aega juhtmetest käivitada.
Täna said veel pidurid õhutatud ning õhtupoole auto puhtaks pestud. Pärast nühkisin veel stanged cifiga puhtaks ning tegin kummipuhvrid silikonõliga kokku. Peale neid protseduure nägid stanged väga head välja.
Kui nüüd lehtkaliibri üles leian, siis reguleerin veel klapivahed ära ning mõõdan kontaktivahe samuti üle. Veel plaanin lähiajal pindroostega lõpparve teha ning need koledad mõlgid tahaks ka välja saada.
Aitab jutust, lisan parem pilte:
Pildil on puhvri "värskendamine" veel pooleli.
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 06 Juun 2010 01:37
Postitas jartmok
Selle puhvri värskendamise asemel värskendaks mina hoopis neid roostekohti sealt minema.
NB: Minu arvamus.