kilomeetreid tuleb umbes 10-15, siis vesi 0-st 80 peal, see siis kui väljas on max -15, kangemate külmadega tuleb kuskil 3-4km kauem sõita. Termostraadi marki ma ei oska öelda, ma isegi ei mältea kust ma selle sain, vist sugulase käest kellel oli samuti kombi. margi ja muu sellise puhul jään vastuse võlgu. igatahes, termostraat juba vähemalt 3 mootori peal.Manks kirjutas:Mitu kilomeetrit umbes sõidad, et sul +80 -ni jõuab? Mis termostaat sees on?moskiito kirjutas:no minu autol on kõik labad alles ja soojeneb ilusti -25 kraadise pakkasega +80 ja rohkem. salongi küttab uus süsteem ka väga korralikult, võttab aega, kuid vähemalt ei pea terve tee varbaid külmetama, käsi ja nina samuti.
Mossede soojendus jm
Re: Mossede soojendus jm
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Mossede soojendus jm
15km on küll natuke palju et mootor soojaks saada Enda kollasel maanteesõidul ikka üks riie ees radikal(ribisi ei ole) ning sooja hakkab puhuma juba esimese kahe kilomeetriga kui enne 3-5 minti soeneda ka lasta. Ei teagi mis temperatuuriga termostaat seal sees on kuid maanteel hoiab riidega sinna 75-85 kraadi kanti ilusti. Ilma riideta hoiab samuti, kuid siis läheb tõesti 10km aega et töötemperatuur kätte jõuaks.moskiito kirjutas:kilomeetreid tuleb umbes 10-15, siis vesi 0-st 80 peal, see siis kui väljas on max -15, kangemate külmadega tuleb kuskil 3-4km kauem sõita. Termostraadi marki ma ei oska öelda, ma isegi ei mältea kust ma selle sain, vist sugulase käest kellel oli samuti kombi. margi ja muu sellise puhul jään vastuse võlgu. igatahes, termostraat juba vähemalt 3 mootori peal.Manks kirjutas:Mitu kilomeetrit umbes sõidad, et sul +80 -ni jõuab? Mis termostaat sees on?moskiito kirjutas:no minu autol on kõik labad alles ja soojeneb ilusti -25 kraadise pakkasega +80 ja rohkem. salongi küttab uus süsteem ka väga korralikult, võttab aega, kuid vähemalt ei pea terve tee varbaid külmetama, käsi ja nina samuti.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Mossede soojendus jm
no minu mokitsal pole vahet kas on seal ees midagi või mitte, ikka soojeneb sama kiiresti. no nii palju veel et kui esimesed 3-4km on möödas, võin juba õhuklappi täitsa lahti päästa sest siis mootor juba 40 peal. ise arvan miks ta nii aeglaselt soojeneb on see et salongi radikas jahutab ka korralikultstern100 kirjutas:15km on küll natuke palju et mootor soojaks saada Enda kollasel maanteesõidul ikka üks riie ees radikal(ribisi ei ole) ning sooja hakkab puhuma juba esimese kahe kilomeetriga kui enne 3-5 minti soeneda ka lasta. Ei teagi mis temperatuuriga termostaat seal sees on kuid maanteel hoiab riidega sinna 75-85 kraadi kanti ilusti. Ilma riideta hoiab samuti, kuid siis läheb tõesti 10km aega et töötemperatuur kätte jõuaks.moskiito kirjutas:kilomeetreid tuleb umbes 10-15, siis vesi 0-st 80 peal, see siis kui väljas on max -15, kangemate külmadega tuleb kuskil 3-4km kauem sõita. Termostraadi marki ma ei oska öelda, ma isegi ei mältea kust ma selle sain, vist sugulase käest kellel oli samuti kombi. margi ja muu sellise puhul jään vastuse võlgu. igatahes, termostraat juba vähemalt 3 mootori peal.Manks kirjutas:Mitu kilomeetrit umbes sõidad, et sul +80 -ni jõuab? Mis termostaat sees on?moskiito kirjutas:no minu autol on kõik labad alles ja soojeneb ilusti -25 kraadise pakkasega +80 ja rohkem. salongi küttab uus süsteem ka väga korralikult, võttab aega, kuid vähemalt ei pea terve tee varbaid külmetama, käsi ja nina samuti.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Mossede soojendus jm
Mul tekkis mõte,et proovida panna kuskile lõdvikusse baranka sisse,mis piiraks vedeliku läbivoolu.... Seda selleks,et talveperioodil vesi kiiremini soojaks saada. Kuidas asi toimib,tuleb katsetada. Näiteks on minu Perkinsi mootoril selline asi täitsa olemas. Lahti on ainult mingi 8 mm auk.... Asi on topitud peenemasse voolikusse. Mossel peaks panema siiski kuhugile radika poole. Asi muidugi katsetamise värk. Igatahes tahan proovi teha. Esialgu panen poole kinni ja vaatan mis juhtub.
Praeguste ilmadega on mul radikas eest täitsa kinni kaetud. Sellise 20 kraadisega jahutab ikka kõvasti maha.
Praeguste ilmadega on mul radikas eest täitsa kinni kaetud. Sellise 20 kraadisega jahutab ikka kõvasti maha.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Mossede soojendus jm
TO moskiito: mina lükkan oma kõikidel mossedel õhuklapi kohe lahti, kui maanteele keeran. Kodu uksest maanteeni on 500 meetrit. Üldjuhul pole temp veel 40neni jõudnudki, kui keeran maanteele, neljas sisse ja kohe klapp lahti
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Mossede soojendus jm
seda kl, kuid minu mokitsa karpa on selline pidur et temale ei meeldi kui liiga vara (temaarvates) klapp lahti lükkatakse.stern100 kirjutas:TO moskiito: mina lükkan oma kõikidel mossedel õhuklapi kohe lahti, kui maanteele keeran. Kodu uksest maanteeni on 500 meetrit. Üldjuhul pole temp veel 40neni jõudnudki, kui keeran maanteele, neljas sisse ja kohe klapp lahti
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Mossede soojendus jm
Auto on väljas, paned auto külmalt käima -25 kraadi juures. Sõidad 500 meetrit ja sul temperatuur juba 40 kraadi peal???stern100 kirjutas:TO moskiito: mina lükkan oma kõikidel mossedel õhuklapi kohe lahti, kui maanteele keeran. Kodu uksest maanteeni on 500 meetrit. Üldjuhul pole temp veel 40neni jõudnudki, kui keeran maanteele, neljas sisse ja kohe klapp lahti
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Mossede soojendus jm
Kui sa nüüd uuesti loed, saad teada veel et temp pole 40neni jõudnudki.Manks kirjutas:Auto on väljas, paned auto külmalt käima -25 kraadi juures. Sõidad 500 meetrit ja sul temperatuur juba 40 kraadi peal???stern100 kirjutas:TO moskiito: mina lükkan oma kõikidel mossedel õhuklapi kohe lahti, kui maanteele keeran. Kodu uksest maanteeni on 500 meetrit. Üldjuhul pole temp veel 40neni jõudnudki, kui keeran maanteele, neljas sisse ja kohe klapp lahti
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Mossede soojendus jm
Lugesin natuke valesti. Proovisin täna hommikul ise ka niimoodi, et kui jõudsin 4 käigu peale siis panin õhuklapi kinni. Ilusti toimis, kuni umbes kilomeetri pärast mäkke tõusma hakkasin, siis tekkis vajadus klappi natuke avada.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Mossede soojendus jm
4 käiguga õhuklapi kinni ? Nii öelda toore-trossi tõmbasid enda poole? (Sain ma õieti aru?)Manks kirjutas:Lugesin natuke valesti. Proovisin täna hommikul ise ka niimoodi, et kui jõudsin 4 käigu peale siis panin õhuklapi kinni. Ilusti toimis, kuni umbes kilomeetri pärast mäkke tõusma hakkasin, siis tekkis vajadus klappi natuke avada.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks