4. leht 5-st
Re: Mossede soojendus jm
Postitatud: 11 Veebr 2012 21:43
Postitas moskiito
Manks kirjutas:moskiito kirjutas:no minu autol on kõik labad alles ja soojeneb ilusti -25 kraadise pakkasega +80 ja rohkem. salongi küttab uus süsteem ka väga korralikult, võttab aega, kuid vähemalt ei pea terve tee varbaid külmetama, käsi ja nina samuti.
Mitu kilomeetrit umbes sõidad, et sul +80 -ni jõuab? Mis termostaat sees on?
kilomeetreid tuleb umbes 10-15, siis vesi 0-st 80 peal, see siis kui väljas on max -15, kangemate külmadega tuleb kuskil 3-4km kauem sõita. Termostraadi marki ma ei oska öelda, ma isegi ei mältea kust ma selle sain, vist sugulase käest kellel oli samuti kombi. margi ja muu sellise puhul jään vastuse võlgu. igatahes, termostraat juba vähemalt 3 mootori peal.
Re: Mossede soojendus jm
Postitatud: 11 Veebr 2012 22:11
Postitas stern100
moskiito kirjutas:Manks kirjutas:moskiito kirjutas:no minu autol on kõik labad alles ja soojeneb ilusti -25 kraadise pakkasega +80 ja rohkem. salongi küttab uus süsteem ka väga korralikult, võttab aega, kuid vähemalt ei pea terve tee varbaid külmetama, käsi ja nina samuti.
Mitu kilomeetrit umbes sõidad, et sul +80 -ni jõuab? Mis termostaat sees on?
kilomeetreid tuleb umbes 10-15, siis vesi 0-st 80 peal, see siis kui väljas on max -15, kangemate külmadega tuleb kuskil 3-4km kauem sõita. Termostraadi marki ma ei oska öelda, ma isegi ei mältea kust ma selle sain, vist sugulase käest kellel oli samuti kombi. margi ja muu sellise puhul jään vastuse võlgu. igatahes, termostraat juba vähemalt 3 mootori peal.
15km on küll natuke palju et mootor soojaks saada
Enda kollasel maanteesõidul ikka üks riie ees radikal(ribisi ei ole) ning sooja hakkab puhuma juba esimese kahe kilomeetriga kui enne 3-5 minti soeneda ka lasta. Ei teagi mis temperatuuriga termostaat seal sees on kuid maanteel hoiab riidega sinna 75-85 kraadi kanti ilusti. Ilma riideta hoiab samuti, kuid siis läheb tõesti 10km aega et töötemperatuur kätte jõuaks.
Re: Mossede soojendus jm
Postitatud: 11 Veebr 2012 22:39
Postitas moskiito
stern100 kirjutas:moskiito kirjutas:Manks kirjutas:moskiito kirjutas:no minu autol on kõik labad alles ja soojeneb ilusti -25 kraadise pakkasega +80 ja rohkem. salongi küttab uus süsteem ka väga korralikult, võttab aega, kuid vähemalt ei pea terve tee varbaid külmetama, käsi ja nina samuti.
Mitu kilomeetrit umbes sõidad, et sul +80 -ni jõuab? Mis termostaat sees on?
kilomeetreid tuleb umbes 10-15, siis vesi 0-st 80 peal, see siis kui väljas on max -15, kangemate külmadega tuleb kuskil 3-4km kauem sõita. Termostraadi marki ma ei oska öelda, ma isegi ei mältea kust ma selle sain, vist sugulase käest kellel oli samuti kombi. margi ja muu sellise puhul jään vastuse võlgu. igatahes, termostraat juba vähemalt 3 mootori peal.
15km on küll natuke palju et mootor soojaks saada
Enda kollasel maanteesõidul ikka üks riie ees radikal(ribisi ei ole) ning sooja hakkab puhuma juba esimese kahe kilomeetriga kui enne 3-5 minti soeneda ka lasta. Ei teagi mis temperatuuriga termostaat seal sees on kuid maanteel hoiab riidega sinna 75-85 kraadi kanti ilusti. Ilma riideta hoiab samuti, kuid siis läheb tõesti 10km aega et töötemperatuur kätte jõuaks.
no minu mokitsal pole vahet kas on seal ees midagi või mitte, ikka soojeneb sama kiiresti. no nii palju veel et kui esimesed 3-4km on möödas, võin juba õhuklappi täitsa lahti päästa sest siis mootor juba 40 peal. ise arvan miks ta nii aeglaselt soojeneb on see et salongi radikas jahutab ka korralikult
Re: Mossede soojendus jm
Postitatud: 11 Veebr 2012 23:11
Postitas TALUPOEG TALUJA
Mul tekkis mõte,et proovida panna kuskile lõdvikusse baranka sisse,mis piiraks vedeliku läbivoolu.... Seda selleks,et talveperioodil vesi kiiremini soojaks saada. Kuidas asi toimib,tuleb katsetada. Näiteks on minu Perkinsi mootoril selline asi täitsa olemas. Lahti on ainult mingi 8 mm auk.... Asi on topitud peenemasse voolikusse. Mossel peaks panema siiski kuhugile radika poole. Asi muidugi katsetamise värk. Igatahes tahan proovi teha. Esialgu panen poole kinni ja vaatan mis juhtub.
Praeguste ilmadega on mul radikas eest täitsa kinni kaetud. Sellise 20 kraadisega jahutab ikka kõvasti maha.
Re: Mossede soojendus jm
Postitatud: 12 Veebr 2012 09:13
Postitas stern100
TO moskiito: mina lükkan oma kõikidel mossedel õhuklapi kohe lahti, kui maanteele keeran. Kodu uksest maanteeni on 500 meetrit. Üldjuhul pole temp veel 40neni jõudnudki, kui keeran maanteele, neljas sisse ja kohe klapp lahti
Re: Mossede soojendus jm
Postitatud: 12 Veebr 2012 10:19
Postitas moskiito
stern100 kirjutas:TO moskiito: mina lükkan oma kõikidel mossedel õhuklapi kohe lahti, kui maanteele keeran. Kodu uksest maanteeni on 500 meetrit. Üldjuhul pole temp veel 40neni jõudnudki, kui keeran maanteele, neljas sisse ja kohe klapp lahti
seda kl, kuid minu mokitsa karpa on selline pidur et temale ei meeldi kui liiga vara (temaarvates) klapp lahti lükkatakse.
Re: Mossede soojendus jm
Postitatud: 12 Veebr 2012 10:40
Postitas Manks
stern100 kirjutas:TO moskiito: mina lükkan oma kõikidel mossedel õhuklapi kohe lahti, kui maanteele keeran. Kodu uksest maanteeni on 500 meetrit. Üldjuhul pole temp veel 40neni jõudnudki, kui keeran maanteele, neljas sisse ja kohe klapp lahti
Auto on väljas, paned auto külmalt käima -25 kraadi juures. Sõidad 500 meetrit ja sul temperatuur juba 40 kraadi peal???
Re: Mossede soojendus jm
Postitatud: 12 Veebr 2012 16:48
Postitas stern100
Manks kirjutas:stern100 kirjutas:TO moskiito: mina lükkan oma kõikidel mossedel õhuklapi kohe lahti, kui maanteele keeran. Kodu uksest maanteeni on 500 meetrit. Üldjuhul pole temp veel 40neni jõudnudki, kui keeran maanteele, neljas sisse ja kohe klapp lahti
Auto on väljas, paned auto külmalt käima -25 kraadi juures. Sõidad 500 meetrit ja sul temperatuur juba 40 kraadi peal???
Kui sa nüüd uuesti loed, saad teada veel et temp pole 40neni jõudnudki.
Re: Mossede soojendus jm
Postitatud: 14 Veebr 2012 20:58
Postitas Manks
Lugesin natuke valesti. Proovisin täna hommikul ise ka niimoodi, et kui jõudsin 4 käigu peale siis panin õhuklapi kinni. Ilusti toimis, kuni umbes kilomeetri pärast mäkke tõusma hakkasin, siis tekkis vajadus klappi natuke avada.
Re: Mossede soojendus jm
Postitatud: 14 Veebr 2012 22:14
Postitas partnermosse
Manks kirjutas:Lugesin natuke valesti. Proovisin täna hommikul ise ka niimoodi, et kui jõudsin 4 käigu peale siis panin õhuklapi kinni. Ilusti toimis, kuni umbes kilomeetri pärast mäkke tõusma hakkasin, siis tekkis vajadus klappi natuke avada.
4 käiguga õhuklapi kinni ? Nii öelda toore-trossi tõmbasid enda poole? (Sain ma õieti aru?)